Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / WK Voetbal 2006

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2006, 19:19
Fides
Fides is offline
De gedoodverfde favorieten tegen het verassende 'Brazilië van Afrika'.

Bespreek het hier.
Advertentie
Oud 27-06-2006, 09:06
Relief
Relief is offline
Go ghana go!! Jammer dat Essien niet mee speelt. Maar montari en asamoah zijn weer terug.
Oud 27-06-2006, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Relief schreef op 27-06-2006 @ 10:06 :
Go ghana go!! Jammer dat Essien niet mee speelt. Maar montari en asamoah zijn weer terug.
LOL

Asamoah speelt bij Duitsland, je bedoelt ongetwijfeld Amoah.
Oud 27-06-2006, 09:45
Fides
Fides is offline
Citaat:
Ertur schreef op 27-06-2006 @ 10:44 :
LOL

Asamoah Gyan vermoed ik.
Oud 27-06-2006, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Fides schreef op 27-06-2006 @ 10:45 :
Asamoah Gyan vermoed ik.
dat kan natuurlijk ook, niet aan gedacht.
Oud 27-06-2006, 10:47
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
LOL

oeh zelfs jij denkt aan de immer grote Matthew
Oud 27-06-2006, 10:57
Fides
Fides is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 27-06-2006 @ 11:47 :
oeh zelfs jij denkt aan de immer grote Matthew
Matthew valt mij een beetje tegen. Een van de mindere spelers bij Ghana.
Oud 27-06-2006, 11:06
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Fides schreef op 27-06-2006 @ 11:57 :
Matthew valt mij een beetje tegen. Een van de mindere spelers bij Ghana.
Matthew mnoet nog groeien
maar idd, typisch Amoah weer, altijd net niet
Oud 27-06-2006, 14:37
Relief
Relief is offline
Citaat:
LOL

Het antwoord staat al geschreven.
Oud 27-06-2006, 16:10
Fides
Fides is offline
Die bolle flikt het toch. Topscorer alles tijden op het WK.
18 wedstrijden, 15 goals. Netjes.
Oud 27-06-2006, 16:14
Fides
Fides is offline
Dramadriano?
Oud 27-06-2006, 17:52
Strever
Strever is offline
Ja idd Bolle Ronaldo flikt het.. Adriano begint ook al "bol" te worden

Het kan aan mij liggen, maar ik vind dat Brazilië arrogant speelt. Met deze vertoning winnen ze het wk nooit, en al helemaal niet van Duitsland.

Zielig van die scheids om een tweede gele kaart te geven voor die Schwalbe, ach jah, het niveau van de scheidsrechters kan toch al niet hoger.
Oud 27-06-2006, 18:17
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
Het was wel een aardige wedstrijd om te zien, zeker Ghana die speelden wel gedurfd. Brazilië speelde in mijn ogen een beetje saai, moet wel eerlijk zeggen dat ik niet heel de wedstrijd he bgevolgd. Wat ik wel irritant vind aan Brazilië is dat ze alleen voor zichzelf spelen, een paar spelers (zoals Adriano) voor de goal maar in plaats van afspelen gaan ze allemaal voor eigen succes . Maar Brzailië flikt het natuurlijk wel door te winnen..
Hopelijk wint Spanje/ Frankrijk (liever Spanje) ff en dan mogen ze fijn weer naar huis
Oud 27-06-2006, 18:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat klote voor Ghana dat ze de eerste helft zo goed waren en toch nog vlak voor rust een buitenspelgoal erin kregen. Dat was het breekpunt en de beslissing. Jammer dat ze eruit vliegen maar dat was wel te verwachten eigenlijk.

Brazilië kan nog steeds niet overtuigen. Het is met zo'n gedachte van: "Ach, we pakken dat wereldcupje wel even." Maar dit kan zo fout gaan tegen een ploeg die maar weinig kansen nodig heeft om te scoren. Ze hebben geluk dat ze nog geen moeilijke tegenstander hebben gehad.

Ik betwijfel ook of de Brazilianen wel met een serieuze instelling dit WK beleven. Op trainingen zie ik ze alleen dollen met elkaar en wat flauwe geintjes uithalen (gister Dida bijvoorbeeld in de spits). Met dit soort dingen wordt niet serieus getraind en dat zie je dan in de wedstrijden terug omdat je de indruk hebt dat ze niet zijn ingespeeld op elkaar. De enige die nog een beetje overeind blijft is Kaka, maar de rest doet het echt matig. Ook Ronaldinho, vooral bij balverlies. Loopt alleen maar te kijken en steekt geen energie erin om de bal te veroveren als de bal in zijn buurt komt. Om maar een voorbeeld te noemen...

Nee, ik heb een gevoel dat Brazilië met deze instelling nog eens tegen de lamp gaat lopen dit toernooi.

Ook opvallend was dat die coach van Ghana zich niet meer liet zien de tweede helft.
Oud 27-06-2006, 18:39
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Strever schreef op 27-06-2006 @ 18:52 :
Ja idd Bolle Ronaldo flikt het.. Adriano begint ook al "bol" te worden

Het kan aan mij liggen, maar ik vind dat Brazilië arrogant speelt. Met deze vertoning winnen ze het wk nooit, en al helemaal niet van Duitsland.

Zielig van die scheids om een tweede gele kaart te geven voor die Schwalbe, ach jah, het niveau van de scheidsrechters kan toch al niet hoger.
Die Adriano had in de eerste rust de bal moeten afgeven op Ronaldo. Dan was het 100% een doelpunt. Maar nee hij moet weer zelf proberen de keeper te omspelen.. Best arrogant vind ik.
Oud 27-06-2006, 18:45
Relief
Relief is offline
Mijn gevoel zegt dat die Coach slecht nieuws heeft gehoord. Misschien iets in de familie?
Oud 27-06-2006, 18:52
Tofke_H
Tofke_H is offline
bah bah... niet de schitterenste wedstrijd.... Brazilie zoals verwacht door, maar zoals je hierboven al las, men gaat op deze manier van spelen wel eens tegen de lamp rennen.
Oud 27-06-2006, 19:05
Welgemeend
Welgemeend is offline
Ik word echt ziek van de manier waarop brazilie speelt, ze verneuken wedstrijden die op papier zo aantrekkelijk zijn door zo sloom en slecht te spelen, maar door hun klasse toch iedere keer te winnen, die zwakke coach doet er ook niets aan, bah bah bah .
Oud 27-06-2006, 19:13
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
ik vind het niet leuk om Brazillië te kijken, ze doen alsof ze het 'wel ff doen' daarnaast vind ik het WK toch al zwak, weinig goede wedstrijden, waarin de scheidsrechters zeker geen onbelangrijke rol in spelen
Oud 27-06-2006, 19:32
Strever
Strever is offline
Jammer dat Ghana niet heeft gewonnen. Het grootste probleem van de Afrikaanse landen was dat ze niet kunnen schieten. Ze hebben zoveel kansen gehad, maar ze kunnen gewoon niet afwerken Heel jammer..
Oud 28-06-2006, 09:27
Fides
Fides is offline
Zoals onze allervrind Piet de Visser al aanhaalde, ze spelen gewoon nog niet op 100%. Ik wil wel zien hoe de Kanaries tegen les Blues spelen. Laten we hopen dat ze die Fransen van de mat spelen.
Advertentie

Regels voor berichten