Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben wel rechtshandig, maar mn muis ligt links horizontaal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het trouwens ook niet, maar 2 vrienden van me hebben het en hier zijn er ook al een paar die het hebben. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() edit: foto van mijn kamer komt nog, kheb weer es geen volle batterijen in mn camera ![]()
Laatst gewijzigd op 17-10-2006 om 21:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() daar maak ik ook effe een foto van ![]() @kingofthemall: ik vind em perfect. als ik iets kan bedenken om te mierenneuken is het de tekens op de toetsen, die er uit zien als van die nep-tattoo-plakkertjes van de bekendere kauwgom-merken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb 1 pc,een gba en een gc + meer dan 100 spellen
||
Verwijderd
|
Citaat:
hier trouwens dus nog een foto van mijn consolehoekje: GC, met Donky Konga trommels (2) PS2 met singstar mics en een krat met bocht (niet van mij!) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder is 't idd gewoon een oude monitor die ik voor 35 euro van de broer van m'n ex-vriendin heb overgekocht. Ik hou niet van die TFT schermen van tegenwoordig en hij kan gewoon 1280x960 op 70Hz aan, wat een minimum is voor mij in spellen. 1600x1200 kan hij ook wel, maar dat vind m'n videokaart minder bij bepaalde spellen *kuch* Oblivion *kuch* ![]() De enige reden om hem te vervangen zou dus het uiterlijk zijn en dan koop ik liever betere hardware voor prestaties van dat geld. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb veel CoD2 en UT2004 gespeeld, anderen hebben nog urenlang FIFA '07, Company of Heroes en WoW (op een lanparty, ja :/) zitten spelen. ![]() Ghost Recon nogwat ken ik niet ![]() Een paar foto's van mijn kamer thuis: ![]() LOTR en COD2 posters ![]() ![]() ![]() Links is Dell (<3) gamepc, rechts is klein muziek/werk/msn/internet/ect pc'tje. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn gamehok is te verspreid om op de gevoelige plaat te zetten.. Een leuke PC hier(=mn studentenkamertje), momenteel alleen gebruikt voor R:tw, maar hij heeft me ook trouw geholpen om mn orc tot lvl60 te grinden. Verder een gamecube(en binnenkort Wii) onder mn tv'tje.. En dan thuis bij mn oudertjes in mn oude kamertje nog een laptop, een xbox onder de tv van mn broertje, en nog een x360 voor de huiskamer-TV, en nog een N64 onder mijn TV. Ohjah, en nog een DS, maar dat is meer draagbaar gamehok denk ik?.. En nog een kast vol ganzenbord, dokter bibber, stratego.... Laatst gewijzigd op 31-10-2006 om 14:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar inderdaad, nu zie ik ook de muur en een gitaar ![]() |