![]() |
|
Verwijderd
|
Ja heel lokaal maar ik denk ik breng 't ff onder de aandacht:
13 maart, donderdag Regiohelden 'metalen helden' Met Priapis, Roadkill, Xenobia en Project:Lynchpin Priapis is een old school trashband uit Zoetermeer. Ze maken zogenaamde 'Bay Area trash', met daarin stukjes death metal en zelfs wat hardcore en speedmetal elementen. Ze laten oude tijden herleven met hun beukende trash. Met Evert de Jong (gitaar), Robert Jutte (drums) en Marcel Braat (zang). www.priapis.com Roadkill heeft een snelle melodische sound; zoals metal vroeger was en nóg zou moeten zijn. Harmonische gitaren en rauwe, dreunende bas, zenuwslopende drums en krachtige vocalen zorgen ervoor dat je zal headbangen als nooit te voren. Al wordt Roadkill beïnvloed wordt door jaren '80; ze brengen metal toch de toekomst in. Ze maken nummers met een geheel eigen sound en hebben daarbij een zeer dynamische stage-act. Roadkill = heavy metal. www.roadkill.nl De muziek van Xenobia kan het best worden omschreven als een originele interpretatie en mix van invloeden van bands als Dream Theater, Liquid Tension Experiment, maar ook heftigere bands, als Pantera en KoRn. Alle nummers zijn instrumentaal. www.xenobia.tk Project:Lynchpin werd in 1999 opgericht door gitarist Michiel Papenhove (die op dat moment in Within Temptation zat) en zanger Raimon Diets (toen in een coverbandje), aanvankelijk als bij-project puur voor het eigen speelplezier, maar al snel werd duidelijk dat het veel verder ging en werd er serieus werk van gemaakt. Nu, twee en een half jaar later hebben ze hun eerste e.p. uit gebracht en spelen ze een set van tien nummers. Met verder John Broos (bas) en Nik Vaishnav (drums). Kassa open: 19:00 uur Aanvang: 21:00 uur Avondkassa: 4 pleuro in de boerderij Z'meer gemakkelijk te bereiken met de trein, uitstappen op station voorweg |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=384929 ![]() Maar zelfde inhoud als deze dus die topic gewoon lekker daar laten. Ik ken de andere bands trouwens totaal niet. Ben wel benieuwd wat dat dan is. En Xenobia al veel te lang niet gezien. Maar ja, helaasch ![]() Hm, je kan, als je gaat, misschien proberen om bij Collin 1,50 bandkorting te krijgen ![]()
|
Verwijderd
|
Jawohl Colling zingt.. ik heb 'm wel ns vaker pogingen zien doen tot zingen maar meestal gaf ie het halverwege op en ging het nummer gewoon instrumentaal verder. Bij Xenobia kan dat.
![]() Tijdens het eerste nummer dat ie zong stond z'n monitor niet hard genoeg dus kon ie zichzelf niet horen, dat klonk ook niet echt zuiver maar het tweede nummer was dat verbeterd en dat klonk ook veel beter. Verder zuigt de boerderij omdat ze er geen bier verkopen blergh de hele avond Grolsch .. en dat op 'n metal avond ![]() |
![]() |
|
|