Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @paco de taco; en die kan je zelf schoonmaken met zo'n setje zoals HeS-VdW zegt? |
![]() |
||
Citaat:
En tja, het "ergste" is nog dat het geen smoes is ;p Maar ik had een e-mail naar Sony gestuurd, en ik kan hem opsturen naar Badhoevedorp maar dan ben ik (exclu. verzendkosten) al ongeveer 50-60 euro kwijt ![]() En dan kijken ze er alleen nog maar na ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De wet zegt namelijk dat een product een bepaalde 'levensduur' moet hebben, en voor elektronica is dat meestal 2 tot 3 jaar, en stereo's etc zelfs 5! Het recht hebben en gelijk krijgen is nog wat anders, maar bij mijn iPod is er na veel gezeik door de advocaat van mijn ouders even een briefje geschreven, en toen was opeens heel veel mogelijk, ik mocht een iPod Nano uitkiezen met een oplader en een radio remote! Kosten: 15 euro en 5 minuten werk. Misschien heb je een vader/moeder of kennis die een juridisch beroep doet, dan kan die een briefje schrijven! |
![]() |
||
Citaat:
Sinds januari 2005 geld in België trouwens de wettelijke garantie van 2 jaar. Dit is dacht ik een EU richtlijn, dus ik vermoed dat er in Nederland ook zulke garantie bestaat. Dus inderdaad eigenlijk kun je normaal garantie nog afdwingen.
|
![]() |
|
|