Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2006, 12:44
Verwijderd
hey ik heb een voordeelurenkaart maar die is geldig tot de 30e en ik had al een nieuwe aangevraagd maar die is dus pas geldig vanaf de 4e al had ik ingediend dat ie vanaf de 1e geldig was, nou mag ik vast niet met t excuus "maar ik heb een nieuwe besteld maar jullie administratie suckt dus heb ik nou geen kaart" met korting reizen ofwel?

Laatst gewijzigd op 29-06-2006 om 12:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2006, 12:52
Miracle
Miracle is offline
Mijn vader heeft er laatst ook één aangevraagd en ookal gaat hij officieel 3 juli in, hij reist er al wel mee. Er staat alleen een 'einddatum' en niet precies wanneer hij in gaat. Hij heeft er nog geen last mee gehad.
Oud 29-06-2006, 12:53
Miracle
Miracle is offline
Hun administratie klopt inderdaad niet nee. Ik had een andere ingangsdatum aangeklikt dan wat nu op de kaart staat... maarja...
Oud 29-06-2006, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 29-06-2006 @ 13:52 :
Mijn vader heeft er laatst ook één aangevraagd en ookal gaat hij officieel 3 juli in, hij reist er al wel mee. Er staat alleen een 'einddatum' en niet precies wanneer hij in gaat. Hij heeft er nog geen last mee gehad.
ja ik heb die nieuwe dus nog niet binnen terwijl ik hem 2 maanden geleden al heb aangevraagd want ik had net naar de klantenservice gebelt en die vrouw zei dat ie onder weg was en ik dus pech had
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 29-06-2006 @ 13:53 :
Hun administratie klopt inderdaad niet nee. Ik had een andere ingangsdatum aangeklikt dan wat nu op de kaart staat... maarja...
ik had een voorgedrukt formulier gekregen waar 1 juli op stond dus ik snap ook niet waarom ie de 4e pas ingaat
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 13:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je wil dat ie eerder ingaat dan de datum op het formulier oid dan moet je langs het loket gaan, daar contant betalen. Dan krijg je een tijdelijke mee waar je wel gelijk mee kan reizen en later de echte.
Oud 29-06-2006, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 29-06-2006 @ 14:18 :
Als je wil dat ie eerder ingaat dan de datum op het formulier oid dan moet je langs het loket gaan, daar contant betalen. Dan krijg je een tijdelijke mee waar je wel gelijk mee kan reizen en later de echte.
nee op het formulier stond 1 juli maar volgens de ns klantenservice gaat ie pas de 4e in dus kan ik volgens mij nu niks anders doen dan of zeiken aan een loket of gewoon huilen, want ik als ik een tijdelijke wil kost t me wss 55 euro
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 13:20
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
koekjes schreef op 29-06-2006 @ 13:53 :
ja ik heb die nieuwe dus nog niet binnen terwijl ik hem 2 maanden geleden al heb aangevraagd want ik had net naar de klantenservice gebelt en die vrouw zei dat ie onder weg was en ik dus pech had
Vaag. Mijn vader had hem binnen een paar dagen.
Oud 29-06-2006, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 29-06-2006 @ 14:20 :
Vaag. Mijn vader had hem binnen een paar dagen.
ja ik snap t ook niet helemaal ik had toen ik m via t loket had aangevraagd ook binnen een paar weken maar nou zit ik al 2 maanden te wachten ofzo, ik zal zo even langs het station gaan
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 17:10
Verwijderd
ik was langs geweest en de mevrouw zei dat t
1: niet kon dat ie pas de 4e inging
2: het raar was dat ik m nog niet binnen had
3: ik mn kaartje moest bewaren als er 1e op stond dat ik dan t geld terug kon krijgen
4: als er de 4e op stond ik vette pech had

kutmensen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 10:45
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Wat je kan doen als je zeker weet dat je '1' op het formulier hebt ingevuld, en toch tot '4' vol tarief reizen, is het volgende:

- Bewaar je vol tarief kaartjes
- Breken je verlies
- Schrijf een nette brief aan NS waarin je het verhaal uitlegt en vraagt of het verschil gerestitueerd kan worden. Het is namelijk een fout aan de kant van NS; als het goed is hebben ze jouw formulier nog wel ergens, en anders worden die dingen door geautomatiseerde systemen ingescand bewaard.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 15:15
Bloem
Bloem is offline
Haha, van de klantenservice van de NS zou ik niet al teveel verwachten, mijn moeder wilde haar voordeelurenkaart opzeggen en dat heeft zóveel moeite gekost omdat er bij hun elke keer iets fout ging, echt heel irritant.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 30-06-2006 @ 11:45 :
Wat je kan doen als je zeker weet dat je '1' op het formulier hebt ingevuld, en toch tot '4' vol tarief reizen, is het volgende:

- Bewaar je vol tarief kaartjes
- Breken je verlies
- Schrijf een nette brief aan NS waarin je het verhaal uitlegt en vraagt of het verschil gerestitueerd kan worden. Het is namelijk een fout aan de kant van NS; als het goed is hebben ze jouw formulier nog wel ergens, en anders worden die dingen door geautomatiseerde systemen ingescand bewaard.
hey thnx zal ik doen ^^

en dat mens bij de klantenservice was echt lomp btw
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten