Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() in een film worden vaak modellen gebruikt voor naaktscenes, iig geen onaantrekkelijke mensen, op het podium ligt de nadruk op ies adners.. denk dat t grotendeels om t geld draait, zoals altijd..
|
![]() |
Ik denk dat naaktheid, mooi woord :-), op een podium niet zo misstaan eigenlijk. Niet dat er "seks" in zou moeten komen zodat de voorstelling meer bezoekers trekt, maar meer omdat het daar niet zou misstaan.
( waarom zeg ik dat 2 keer? ) Seks is in de meeste films inderdaad gericht op commercie, bij de Nederlandse film ligt dat naar mijn gevoel weer anders, maar dat is een ander straatje.
||
![]() |
Citaat:
|
Ik denk dat naakt op het podium veel intiemer is dan naakt op tv. Ik denk dat het daarom bijna niet wordt gedaan. Om mensen niet in verlegenheid te brengen dan. Is toch een beetje raar als je Romeo ineens met over het podium ziet huppelen met zo'n blote lul die alle kanten opzwaait...
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Op een podium wordt naaktheid meer geassocieerd met kwetsbaarheid dan met seks. En seks is minder belangrijk in theater (omdat het heel cultureel is ofzo :confused
![]()
||
![]() |
Citaat:
van jongs af aan hebben we geleerd ons te moeten schamen voor ons lichaam, en ik denk omdat t is omdat we kleding aan kregen terwijl we naakt geboren werden.. eigenlijk al een ontkenning ofzo he..
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Jah, precies. En daarom vind ik naakt mooier in een theaterstuk dan in een film. Besides, het getuigt ook wel van lef vind ik hoor...
|
![]() |
Als je een naaktscene speelt in een film is er geen publiek bij, in een theater sta je volgens mij veel meer "te kijk" het publiek zit een paar meter verder...
Het zal wel met schaamte te maken hebben. Kennen jullie het stukje van de laatste voorstelling van Herman Finkers? Hij wil dan ook uit de kleren, dus gaat zich inbeelden dat er een vierde want is... maar die wand vertrouwt hij niet helemaal...
|
naakt op het podium is veel meer lef voor nodig... en voor een seksscène op toneel is het niet nodig om alles te laten zien, daarom doen ze het niet..
maar in experimenteel toneel zal het wel es ooit gebeuren, want daar doen ze alles... k weet het niet
|
|
|