Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2002, 00:14
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Tja, wist eigenlijk niet waar ik het moest plaatsen dus ga ik jullie hier er maar mee vervelen. Nog meer mensen die zo'n teringhekel hebben aan deze familie? Ik bedoel, Ozzy is kewl en hij zal altijd kewl blijven, da is gewoon zo, de man is een levende legende en nog steeds een voorbeeld voor vele mensen, maar de rest van die familie? Het is een grote kapitalistische rotfamilie. Die mensen proberen uit alles, maar dan ook alles, geld te winnen. Die mensen zwemmen al in het geld en nog moeten ze zonodig nog meer verdienen. Ik vindt die serie op MTV zoiezo maar een stom id, kun je gelukkig wel zien dat die mensen niet helemaal sporen. Ozzy's vrouw regelt de zaken en dat is al helemaal een stomme fout. Die vrouw ziet niks anders dan Dollar-tekens in haar ogen, stom k*twijf! Zij is het ergste van allemaal. Ozzy is al een oude man en als het aan haar lag trad hij nog 2 keer per avond op, sinds waneer is dat normaal? Moeten de kinderen ook opeens belangrijk doen door voor MTV te gaan presenteren enzow, ik ruik hier toch wel heel duidelijk het geval van: papa is beroemd en daar profiteer ik lekker van mee! dat er nog van zulke mensen bestaan joh! Die dochter is ook zo'n arrogante *piep*. Mijn hond zingt nog beter dan dat mens maar omdat haar familie geld heeft, meer als genoeg, veel te veel, genoeg om heel Senegal voor een jaar van eten te voorzien, is dat allemaal maar mogelijk. Papa heeft toch genoeg contact en tis toch enig als dochterlief een leuk plaatje kan maken? Maar echte artiesten krijgen hierdoor geen kans doordat zij veel te veel voordelen heeft. Muziek gaat niet over voordelen, het gaat over talent en doorzettingsvermogen dus dit vind ik echt niet kunnen! Damnz, heb je dat liedje uberhaupt wel eens gehoort? Niet om aan te horen, flink aan geknutselt natuurlijk en ik schrok al helemaal toen ze live ging zingen op de MTV Movie Awards, da was ff schrikken! Vind het ook zwaar belachelijk dat zo'n nummer weer helemaal verkracht wordt in een cover; schande gewoon! Jezus zeg, en heb je die zoon al eens gezien, das net een mongooltje, niet dat ik zo iemand ben die iemand afrekent op zijn uiterlijk maar heb je hem wel eens in een interview ofzow gehoort, dan weet je genoeg! En die heeft ook weer zun eigen platenlabel ofzow en dat wordt toch wel weer een succes want papa Ozzy heeft toch genoeg geld en mensen om zich heen. Ik weet dat het niet eerlijk verdeelt is in de wereld maar af en toe moet ik gewoon ff mijn ei kwijt he! Zal jullie wel niet boeien maar ik ben mijn frustraties kwijt en als je hier nog iets zinnigs over te zeggen heb hoor ik het wel! ciao
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2002, 07:39
Anonymous John
Anonymous John is offline
Ik vind het ook wel een beetje achterlijk dat ze opeens razend populair zijn. Okay, af en toe is The Osbournes wel leuk maar ik zie niet de grote hype ervan in.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Anonymous John schreef:
Ik vind het ook wel een beetje achterlijk dat ze opeens razend populair zijn. Okay, af en toe is The Osbournes wel leuk maar ik zie niet de grote hype ervan in.
Ik weet wel waarom,
het is anders...

tegenwoordig is het in om uit te zijn
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 13:53
Verwijderd
Ik moet echt eerlijk zeggen dat ik die serie nog nooit gezien heb.

Maar ik vind Ozzy Osbourne al een idioot die me totaal niet interesseert, dus kun je nagaan hoe de rest van zijn gezin is.. En die dochter.. MIJN GOD dat mens kan NIET zingen dus ik ben me weer dood aan het irriteren dat alle Madonna-nummers om de 1 of andere reden altijd door de grootste @#$% van deze wereld moeten worden gecovered. Mijn mening lijkt me duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 16:33
little lady
little lady is offline
the osbournes vind ik zon KUTserie..

gottegot, ik erger me echt dood aan dat enorme viswijf dat zich de dochter van ozzy noemt..

en zijn zoon is ook niet echt feestelijk, een enorme zieke nerd die denkt dat hij zijn platenlabel kan beginnen

en dan agat die dochter flippen omdat haar broertje haar ideetjes jat ofzo.. echt diep triest..
Oud 26-06-2002, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Maar ik vind Ozzy Osbourne al een idioot die me totaal niet interesseert, dus kun je nagaan hoe de rest van zijn gezin is.. En die dochter.. MIJN GOD dat mens kan NIET zingen dus ik ben me weer dood aan het irriteren dat alle Madonna-nummers om de 1 of andere reden altijd door de grootste @#$% van deze wereld moeten worden gecovered. Mijn mening lijkt me duidelijk.
Ik heb die serie maandag voor het eerst gezien. Wat een verschrikkelijke debiel is die vent. Hij heeft nog niet eens het iq van een regenworm. Daarentegen heeft die vrouw het wel mooi voor elkaar. Zou ze wel echt van hem houden? Ze zal in ieder geval wel lekker profiteren van zijn succes en als zijn manager kan zij dat prima uitbuiten
Die kinderen zijn nog verschrikkelijker. Volgens mij zijn ze niet helemaal 100 % en dat zie je al aan hun vervormde hoofden. En die Kelly is helemaal verschrikkelijk. Je moet wel heel erg veel lef hebben om madonna te coveren en op de manier hoe zij dat gedaan heeft is echt te erg. Ze kan niet eens zingen en ze heeft het laten vervormen tot zo'n computerstemmetje. Daarnaast is haar stijl zelfs nog gejat van pink...
bah, bah, bah, wat een super fake familie...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 17:19
Verwijderd
juist niet fake, gewoon zoals ze zijn....
ze doen zich niet anders voor, en dat vind ik dan weer leuk. ja ozzy doet vaak dom, kan die man het helpen, na zoveel jaren aan de drugs.. die kinderen zijn wel vreemd, maar goed, echt normaal zullen ze nooit worden, ze zijn opgegroeid in die bizz en altijd overal mee naartoe geweest, gewoon een hele andere opvoeding.
ik vind de serie wel geinig, lekker hectisch
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 18:44
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:
Jezus zeg, en heb je die zoon al eens gezien, das net een mongooltje, niet dat ik zo iemand ben die iemand afrekent op zijn uiterlijk maar heb je hem wel eens in een interview ofzow gehoort, dan weet je genoeg!
Oud 26-06-2002, 18:45
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
vind t zelf wel een leuke serie en wat boeit mij het nou of ze daar klauwen vol met geld mee verdien enzo
Oud 26-06-2002, 20:29
Lakini's Juice
Lakini's Juice is offline
The Osbournes zijn leuk!
Oud 27-06-2002, 00:13
Sir Smoke-A-Lot
Nou, ben iig blij dat er flink op gereageert wordt hier. En gelukkig dragen de meeste mensen hier dezelfde mening als mij. Tis te belachelijk voor woorden, dat ze dat uberhaupt uitzenden is mij een raadsel. Oh HELLUP, laatste nieuws, die dochter wil fotomodol worden! Hoe bedoel je enge gedachte, zit je lekker rustig ergens een blaadje te lezen wordt dat lelijk monster zo maar ergens in je smoel gedouwt. Maarjah, zal haar toch wel weer lukken, die hele familie hoeft toch nergens voor te vechten, papa regelt het wel! Hebben die kinderen uberhaupt wel een leven? Die krijgen alles, hoeven nergens voor te zorgen en weten nog niet eens hoe de echte, harde wereld eraan toegaat. Ze krijgen alles in hun schoot geworpen. Tuurlijk zal hun leven ook niet makkelijk zijn maar dit vind ik allemaal een beetje te ver gaan.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 15:42
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Big flippin' deal. Je hoeft er niet naar te kijken. Er zijn zat dingen op TV die slechter zijn, of mensen die talentlozer zijn. Als ik me daar nou druk over zou moeten maken....

Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:
dat ze dat uberhaupt uitzenden is mij een raadsel.
Waarom niet? MTV heeft nog nooit zulke hoge kijkcijfers gehaald....

Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:
Hoe bedoel je enge gedachte, zit je lekker rustig ergens een blaadje te lezen wordt dat lelijk monster zo maar ergens in je smoel gedouwt.
Vind jij het gemiddelde fotomodel mooi dan?

Brrrrrrrrrr....
Oud 28-06-2002, 18:06
ScorpionQueen
ScorpionQueen is offline
Tegen iedereen die F*ck the Osbournes zegt: FUCK YOU!!!
Nee geintje iedereen mag z'n mening hebben. Ozzy rules gewoon!!!!! En wat een gezeik over dat Sharon nog meer geld wil en Kelly verwaand is en bla bla bla.
Ten eerste is dat volges mij niet eens waar en als het wel zo was: Who cares? Laat die mensen lekker! Ik vind het de coolste familie ever en Kelly is helemaal cool, ik vind dat er meer meiden moeten zijn die zo sterk in hun schoenen staan zoals haar. (Haar haar is btw vaak erg leuk) Dus geen gezeik en laat ze lekker doen waar ze zin in hebben en als je het niet leuk vindt, kijk dan gewoon niet!

XXX
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 19:40
John Simon
John Simon is offline
wat zou jij doen als je ff snel een paar miljoen dollartjes kan maken?
Maar respect voor Ozzy, de man is muzikaal wonder...
Oud 28-06-2002, 21:13
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Ik moet echt eerlijk zeggen dat ik die serie nog nooit gezien heb.

dacht al dat het aan mij lag, wat een kutnr als dat een hit wordt kan ik nog wel beroemd worden!
Oud 28-06-2002, 23:48
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Wie is die man in godsnaam??????

Groetjes
Ben(die de serie 1 keer heeft gezien en het maar een vaag verstoord familitietje vond, waarbij die man finaal geflipt is
Oud 29-06-2002, 00:23
fucking hero
fucking hero is offline
ozzy rules!!

Laatst gewijzigd op 29-06-2002 om 00:28.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 09:48
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:
Tja, wist eigenlijk niet waar ik het moest plaatsen dus ga ik jullie hier er maar mee vervelen. Nog meer mensen die zo'n teringhekel hebben aan deze familie? Ik bedoel, Ozzy is kewl en hij zal altijd kewl blijven, da is gewoon zo, de man is een levende legende en nog steeds een voorbeeld voor vele mensen, maar de rest van die familie? Het is een grote kapitalistische rotfamilie. Die mensen proberen uit alles, maar dan ook alles, geld te winnen. Die mensen zwemmen al in het geld en nog moeten ze zonodig nog meer verdienen. Ik vindt die serie op MTV zoiezo maar een stom id, kun je gelukkig wel zien dat die mensen niet helemaal sporen. Ozzy's vrouw regelt de zaken en dat is al helemaal een stomme fout. Die vrouw ziet niks anders dan Dollar-tekens in haar ogen, stom k*twijf! Zij is het ergste van allemaal. Ozzy is al een oude man en als het aan haar lag trad hij nog 2 keer per avond op, sinds waneer is dat normaal? Moeten de kinderen ook opeens belangrijk doen door voor MTV te gaan presenteren enzow, ik ruik hier toch wel heel duidelijk het geval van: papa is beroemd en daar profiteer ik lekker van mee! dat er nog van zulke mensen bestaan joh! Die dochter is ook zo'n arrogante *piep*. Mijn hond zingt nog beter dan dat mens maar omdat haar familie geld heeft, meer als genoeg, veel te veel, genoeg om heel Senegal voor een jaar van eten te voorzien, is dat allemaal maar mogelijk. Papa heeft toch genoeg contact en tis toch enig als dochterlief een leuk plaatje kan maken? Maar echte artiesten krijgen hierdoor geen kans doordat zij veel te veel voordelen heeft. Muziek gaat niet over voordelen, het gaat over talent en doorzettingsvermogen dus dit vind ik echt niet kunnen! Damnz, heb je dat liedje uberhaupt wel eens gehoort? Niet om aan te horen, flink aan geknutselt natuurlijk en ik schrok al helemaal toen ze live ging zingen op de MTV Movie Awards, da was ff schrikken! Vind het ook zwaar belachelijk dat zo'n nummer weer helemaal verkracht wordt in een cover; schande gewoon! Jezus zeg, en heb je die zoon al eens gezien, das net een mongooltje, niet dat ik zo iemand ben die iemand afrekent op zijn uiterlijk maar heb je hem wel eens in een interview ofzow gehoort, dan weet je genoeg! En die heeft ook weer zun eigen platenlabel ofzow en dat wordt toch wel weer een succes want papa Ozzy heeft toch genoeg geld en mensen om zich heen. Ik weet dat het niet eerlijk verdeelt is in de wereld maar af en toe moet ik gewoon ff mijn ei kwijt he! Zal jullie wel niet boeien maar ik ben mijn frustraties kwijt en als je hier nog iets zinnigs over te zeggen heb hoor ik het wel! ciao
...en jij denkt dat ik dat allemaal ga lezen...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 12:02
mcsun
mcsun is offline
Ik ken nog wel een tekstje dat goed op meneer Osbourne past op dit moment

Citaat:
Has he lost his mind?
Can he see or is he blind?
Can he walk at all,
Or if he moves will he fall?
Is he alive or dead?
Has he thoughts within his head?
We'll just pass him there
why should we even care?
Oud 29-06-2002, 14:27
John Simon
John Simon is offline
volgens mij begint het zelfs met ozzy lost his mind, zo klinkt het in ieder geval wel, maar ja wat wil je met dat engelse accent...
Oud 29-06-2002, 16:08
Sir Smoke-A-Lot
Citaat:
mcsun schreef:
Ik ken nog wel een tekstje dat goed op meneer Osbourne past op dit moment

*clap* *clap* gooit een bloemetje op het podium!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 16:08
Nahgem
Nahgem is offline
wow, chill.....

Ik vind het wel grappig ookal is die hele familie knetter gek
Reageren

Regels voor berichten