Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
juist niet fake, gewoon zoals ze zijn....
ze doen zich niet anders voor, en dat vind ik dan weer leuk. ja ozzy doet vaak dom, kan die man het helpen, na zoveel jaren aan de drugs.. die kinderen zijn wel vreemd, maar goed, echt normaal zullen ze nooit worden, ze zijn opgegroeid in die bizz en altijd overal mee naartoe geweest, gewoon een hele andere opvoeding. ik vind de serie wel geinig, lekker hectisch |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Nou, ben iig blij dat er flink op gereageert wordt hier. En gelukkig dragen de meeste mensen hier dezelfde mening als mij. Tis te belachelijk voor woorden, dat ze dat uberhaupt uitzenden is mij een raadsel. Oh HELLUP, laatste nieuws, die dochter wil fotomodol worden!
![]() |
![]() |
|||
Big flippin' deal. Je hoeft er niet naar te kijken. Er zijn zat dingen op TV die slechter zijn, of mensen die talentlozer zijn. Als ik me daar nou druk over zou moeten maken....
Citaat:
Citaat:
Brrrrrrrrrr....
|
![]() |
Tegen iedereen die F*ck the Osbournes zegt: FUCK YOU!!!
Nee geintje iedereen mag z'n mening hebben. Ozzy rules gewoon!!!!! En wat een gezeik over dat Sharon nog meer geld wil en Kelly verwaand is en bla bla bla. Ten eerste is dat volges mij niet eens waar en als het wel zo was: Who cares? Laat die mensen lekker! Ik vind het de coolste familie ever en Kelly is helemaal cool, ik vind dat er meer meiden moeten zijn die zo sterk in hun schoenen staan zoals haar. (Haar haar is btw vaak erg leuk) Dus geen gezeik en laat ze lekker doen waar ze zin in hebben en als je het niet leuk vindt, kijk dan gewoon niet! XXX |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Ik ken nog wel een tekstje dat goed op meneer Osbourne past op dit moment
Citaat: