![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan is het toch ook niet zo raar als (veel) vrouwen niet op bodybuilders vallen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou er iig niet mee kunnen/ willen leven. |
![]() |
||
Citaat:
Als het gewoon een huisgenoot was zou het me niks uitmaken, zolang hij maar niet constant gaat zeuren over wat ik moet eten en hoe ik moet sporten.
|||
Citaat:
Ohja en die eerste foto zijn geen spieren, maar synthol, allemaal onafbreekbare oliën waardoor je een gezwel krijgt enzo. heb ik ergens hier in een topic een keer gelezen. Maar het doel is naar mijn mening gewoon een lichaam bereiken waarmee je tevreden bent. Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-06-2006 om 07:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben eigelijk 16. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Samenleven lijkt me nu sowieso -met wie dan ook- absolute horror, dus dat is meteen al een nee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zo'n gespierd lichaam wil nog niet zeggen dat ze geen goede opleiding hebben. Ik schat de meeste profs rond de dertig jaar, en ik denk echt niet dat ze in hun lichaam gewoon 15 jaar training hebben zitten. En ik denk sowieso wel dat ze hun opleiding afmaken, omdat het niet zeker is dat het iets wordt. En wat jij doet is alle bodybuilders tot leeghoofden verklaren, terwijl er maar een paar zijn, de profs, die zich volproppen met anabolen en die shit en daardoor heel lelijk worden. Een beetje een stomme conclusie dus. @DarkSavior: kzou niet weten wie dat is. kheb gewoon gegoogled. @Mala: Daar moet je dus niet aan denken bij bodybuilders, dat zijn die paar die het doel van bodybuilding behoorlijk verneuken. Topsport ![]() Offtopic: Bij vrouwen is het nog erger ![]() Das er eerst eentje die zich niet volpropt met rotzooi enzo en er nog wel acceptabel uit ziet. Maar je hebt er ook die zich volproppen met anabolen ![]() ![]() Kortom, het beeld van bodybuilders wordt volledig misvormd door die paar profs die zich helemaal volstouwen met anabolen en die ongezonde shit. Hoewel ik zelf verder niets met bodybuilders heb ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind alleen t gezicht van die eerste lelijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het gros leeft eigenlijk heel normaal, met het enige verschil dat ze wat vaker en gezonder eten en 4 keer in de week een uurtje trainen. Die verhoudingen van die foto kloppen trouwens wel gewoon, maar door de pose ziet het er misschien een beetje raar uit.
||
Citaat:
|
|