Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2006, 21:47
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
Waarom wel en waarom niet?
Oud 28-06-2006, 21:57
Dith
Dith is offline
Ik val absoluut niet op bodybuilders dus kan ik me al niet voorstellen een leven met hem te hebben.
Oud 28-06-2006, 22:04
Estar
Estar is offline
Nee, ik vind ze niet mooi en ik heb niks aan een vriend die verder geen inhoud heeft behalve alleen hoe groot zijn spieren zijn en wanneer hij weer kan trainen.En het een verschrikkelijke ramp vind als zijn steroide op zijn.
Oud 28-06-2006, 22:09
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
En als die vriend nu wel goed opgeleid is?
Oud 28-06-2006, 22:09
Nonaj
Nonaj is offline
Nee ieuw gadverdamme ik vind ze lelijk
Oud 28-06-2006, 22:11
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
Waarom ik zeg toch ook niet tegen jou dat je te dik bent ofzo?
Oud 28-06-2006, 22:13
Estar
Estar is offline
Citaat:
nilsjei1234 schreef op 28-06-2006 @ 23:09 :
En als die vriend nu wel goed opgeleid is?
Dan vind ik het nog steeds lelijk.
Oud 28-06-2006, 22:14
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
Oke
Oud 28-06-2006, 22:15
Verwijderd
Citaat:
nilsjei1234 schreef op 28-06-2006 @ 23:11 :
Waarom ik zeg toch ook niet tegen jou dat je te dik bent ofzo?
Jij valt misschien ook niet op dik of dun, blond of donker, getint of blank enz.
Dan is het toch ook niet zo raar als (veel) vrouwen niet op bodybuilders vallen.
Oud 28-06-2006, 22:16
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
Ik heb he tover kunnen leven neit alleen het uiterlijke aspect weet je.
Oud 28-06-2006, 22:17
Verwijderd
Citaat:
nilsjei1234 schreef op 28-06-2006 @ 23:16 :
Ik heb he tover kunnen leven neit alleen het uiterlijke aspect weet je.
Ok.

Ik zou er iig niet mee kunnen/ willen leven.
Oud 28-06-2006, 22:21
Dith
Dith is offline
Citaat:
nilsjei1234 schreef op 28-06-2006 @ 23:16 :
Ik heb het over kunnen leven niet alleen het uiterlijke aspect weet je.
Nou, om met iemand als partner te kunnen leven moet zijn uiterlijk me echt wel aanstaan.
Als het gewoon een huisgenoot was zou het me niks uitmaken, zolang hij maar niet constant gaat zeuren over wat ik moet eten en hoe ik moet sporten.
Oud 28-06-2006, 22:25
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
Is niet erg dat je dat vind, gewoon benieuwd naar jullie mening he
Oud 28-06-2006, 22:34
Bloem
Bloem is offline
Ligt eraan hoe streng hij met zijn voeingspatroon en sport omgaat, lijkt me. Gezond eten ed vind ik geen probleem, doe ik zelf ook graag, maar af en toe uit eten of lekker ongezond een bak ijs leegeten zonder je druk te maken om van alles en nog wat lijkt me wel zo relaxed.

Los daarvan vind ik echt bodybuilders niet aantrekkelijk geloof ik, dus dat zou het dan niet worden.
Oud 28-06-2006, 22:36
Iduna
Iduna is offline
Ik niet, ik vind mensen met zeer veel spiermassa niet aantrekkelijk. Eigenlijk vind ik ze gewoon eng, intimiderend of zo. Daarnaast vind ik dat ze die tijd die ze besteden aan hun uiterlijk veel beter aan andere dingen kunnen besteden.
Oud 28-06-2006, 23:13
Hulk
Hulk is offline
mag ik even wat onwetendheid wegnemen.. meest vrouwen denken namelijk bij een 'bodybuilder' aan dit:

en dit:

Terwijl 'bodybuilding' eigenlijk niks meer inhoudt dan een levensstijl die als doel heeft zo efficient mogelijk spiermassa te kweken. Net zoals andere topsporters er binnen hun sport een levensstijl opnahouden om zo goed mogelijk te worden.

De chippendales bijvoorbeeld... zijn ook allemaal bodybuilders, al zien ze er een stuk minder angstaanjagend uit. Denk bij 'bodybuilders' in ieder geval niet gelijk aan glimmende massamonsters die met een string op het podium staan te poseren.
Oud 28-06-2006, 23:14
KiMZz
KiMZz is offline
Nee ik zou er niet mee kunnen leven. Ik vind bodybuilders met biceps van 20 cm doorsnee niet het toppunt van aantrekkelijkheid om eerlijk te zeggen. En het lijkt me niet dat ze veel opleidingen hebben gehad aangezien de meeste bodybuilders al jong beginnen met krachttraining. Op hoog niveau trainen en nog een goede opleiding doen gaat niet zo goed samen denk ik. In ieder geval niet voor leeghoofden, waaraan ik wel denk als ik een bodybuilder zie.
Oud 29-06-2006, 00:17
JJB
JJB is offline
er bestaan hier een hoop misverstanden over bodybuilding zie ik alweer..
Oud 29-06-2006, 06:44
Mara
Mara is offline
Ik zou d'r vast wel mee kunnen leven, zolang hij niet doorschiet in 't extreme. Of ik 't mooi vind is 'n tweede
Oud 29-06-2006, 07:22
Kapoen
Kapoen is offline
naja ik weet niet of vin diesel een bodybuilder is maar met hem zou ik wel kunnen leven, ik denk alleen dat een bodybuilder niet met mij kan leven.

Ik zou er geen probleem mee hebben als mijn vriend/man met zijn lijf bezig is en op zn voeding let alleen hij moet niet dneken dat ik dat dan ook doe en hij moet onze kinderen er ook niet mee lastig vallen tis zijn levenstijl zoalng hij er niet on doorslaat vindt ik alles primna, ikd enk dat ik eerder met een bodybuilder kan leven dan met een of andere voetbal freak vreselijk.

dus mijn andwoordt is ja vast wel. het gaat toch om de heel persoon niet alleen om het uiterlijk.
Oud 29-06-2006, 07:44
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Hulk schreef op 29-06-2006 @ 00:13 :
mag ik even wat onwetendheid wegnemen.. meest vrouwen denken namelijk bij een 'bodybuilder' aan dit:

[afbeelding]
en dit:
[afbeelding]

Terwijl 'bodybuilding' eigenlijk niks meer inhoudt dan een levensstijl die als doel heeft zo efficient mogelijk spiermassa te kweken. Net zoals andere topsporters er binnen hun sport een levensstijl opnahouden om zo goed mogelijk te worden.

De chippendales bijvoorbeeld... zijn ook allemaal bodybuilders, al zien ze er een stuk minder angstaanjagend uit. Denk bij 'bodybuilders' in ieder geval niet gelijk aan glimmende massamonsters die met een string op het podium staan te poseren.
Ja, dat klopt. Praktisch iedereen denkt dan aan die mensen die zich volproppen met steroïden en allemaal die rotzooi, terwijl dat daar niet de bedoeling van is.

Ohja en die eerste foto zijn geen spieren, maar synthol, allemaal onafbreekbare oliën waardoor je een gezwel krijgt enzo. heb ik ergens hier in een topic een keer gelezen.

Maar het doel is naar mijn mening gewoon een lichaam bereiken waarmee je tevreden bent.

Citaat:
naja ik weet niet of vin diesel een bodybuilder is maar met hem zou ik wel kunnen leven, ik denk alleen dat een bodybuilder niet met mij kan leven.
Ja, hij valt ook onder bodybuilders, maar stopt zich niet vol met anabolen en steroïden. Ik denk dat je daar veel mannelijke Hollywoodsterren onder kunt plaatsen

Laatst gewijzigd op 29-06-2006 om 07:46.
Oud 29-06-2006, 07:59
Streepjescode
Streepjescode is offline
Licht eraan wat z'n ambities zijn en hoe sterk hij z'n leven erop inricht. Als alles alleen maar om trainen trainen trainen gaat en z'n grote voorbeeld ziet eruit zoals op die foto hier boven, zou ik gek worden denk ik. Als 'ie het meer als hobby ziet en af en toe ook gewoon op de bank kan zitten met een zak chips is het al anders.

Bespierd vind ik mooi, maar van die hele gedefinieerde body-building spieren zijn lang niet zo mooi als iemand die door gebruik (zwaar werk oid, of een andere sport) bespierd is.
Oud 29-06-2006, 08:08
DvoorA
DvoorA is offline
nee, ik vind lange spieren mooier dan van die korte opgepompte spieren. Dus ik val meer op een atletisch type dan op een bodybuilder.
Trouwens, bodybuilders zijn ook niet zo sterk als mensen met langere spieren, dus dat "ik voel me beschermd door een sterke man met veel spieren" gaat ook niet echt op.
Oud 29-06-2006, 09:34
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
Hehehe is ook onzin meeste bodybuilders zijn echt welr edelijk sterk hoor
Oud 29-06-2006, 09:48
Verwijderd
Nee, ik vind ze zo kotslelijk, dan moet hij de hele tijd een papieren zak dragen en omg. Teh lelijkheid.

Maar kijik. Ik principe kan ik er best mee leven anders had ik alle bodybuilders wel stukgemaakt. Iedereen kan er waarschijnlijk in principe mee leven en dit is zo'n dom topic.
Oud 29-06-2006, 10:23
JJB
JJB is offline
En jij bent niet veel slimmer dan dit topic..
Oud 29-06-2006, 10:40
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
haha ze is nog maar 10 he
Oud 29-06-2006, 10:47
Verwijderd
Citaat:
nilsjei1234 schreef op 29-06-2006 @ 11:40 :
En jij bent een n00b. Zeker 10% op dit forum liegt over zijn leeftijd.

Ik ben eigelijk 16. Leugenaar.
Oud 29-06-2006, 10:52
Verwijderd
Leven als in samenleven met iemand? Dan liever niet, daar val ik gewoon niet op en de levensstijl ligt me niet. Leven als in regelmatig met iemand om gaan? Prima, hoor.
Oud 29-06-2006, 11:06
Verwijderd
Citaat:
nilsjei1234 schreef op 29-06-2006 @ 11:40 :
Sukkeltje.

Samenleven lijkt me nu sowieso -met wie dan ook- absolute horror, dus dat is meteen al een nee.
Oud 29-06-2006, 12:31
Muchacha
Muchacha is offline
Mijn ex deed ook aan bodybuilding, wat inhield dat hij natuurlijke voedingssuplementen nam om bij te komen en 4x per week ging sporten, krachttraining. Hij zag er heel normaal uit en ik heb er nooit problemen mee gehad. Als iemand daarentegen constant bezig is met sporten, fulltime, dan wordt het anders. En als je niet op gespierde lichamen valt, dan val je al zeker niet op iemand zoals op de foto's hierboven. Dus ik zou kunnen leven met een bodybuilder, zolang hij nog met andere dingen bezig is en niet zo opgeblazen is...
Oud 29-06-2006, 13:00
adon1s
adon1s is offline
Post eens een foto van jezelf Nils, kunnen ze zien wat wij onder bodybuilders verstaan en of ze ermee samen zouden kunnen leven
Oud 29-06-2006, 13:32
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
Kan voorlopig ivm bepaalde zaken geen fotos meer posten adon1s,dus liever niet dat jij fotos van mij hier post
Oud 29-06-2006, 14:02
Pruts0r
Pruts0r is offline
zoiets valt toch nog reuze mee?

Volgens mij minder spiermassa als Vin Diesel
Oud 29-06-2006, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Equinoxe schreef op 29-06-2006 @ 15:02 :
[afbeelding] zoiets valt toch nog reuze mee?

Hij lijkt wel gay, wie is het?
Oud 29-06-2006, 14:14
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
en dit:
[afbeelding]
Dit lijkt me echt verschrikkelijk, maar op zich, tja, echte liefde overwint alles, hè [/clichémode]
Oud 29-06-2006, 14:22
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
KiMZz schreef op 29-06-2006 @ 00:14 :
Nee ik zou er niet mee kunnen leven. Ik vind bodybuilders met biceps van 20 cm doorsnee niet het toppunt van aantrekkelijkheid om eerlijk te zeggen. En het lijkt me niet dat ze veel opleidingen hebben gehad aangezien de meeste bodybuilders al jong beginnen met krachttraining. Op hoog niveau trainen en nog een goede opleiding doen gaat niet zo goed samen denk ik. In ieder geval niet voor leeghoofden, waaraan ik wel denk als ik een bodybuilder zie.
Nee mensen met zo'n gigantische spieren zijn idd niet mooi, daar zijn de meesten het ook over eens denk ik, en het is vaak ook niet gezond met al die anabolen die de meeste slikken, maar er zijn er ook genoeg die geen anabolen nemen, zoals die op de foto die ik net plaatste.

Zo'n gespierd lichaam wil nog niet zeggen dat ze geen goede opleiding hebben. Ik schat de meeste profs rond de dertig jaar, en ik denk echt niet dat ze in hun lichaam gewoon 15 jaar training hebben zitten. En ik denk sowieso wel dat ze hun opleiding afmaken, omdat het niet zeker is dat het iets wordt.

En wat jij doet is alle bodybuilders tot leeghoofden verklaren, terwijl er maar een paar zijn, de profs, die zich volproppen met anabolen en die shit en daardoor heel lelijk worden. Een beetje een stomme conclusie dus.

@DarkSavior: kzou niet weten wie dat is. kheb gewoon gegoogled.

@Mala: Daar moet je dus niet aan denken bij bodybuilders, dat zijn die paar die het doel van bodybuilding behoorlijk verneuken. Topsport
Offtopic: Bij vrouwen is het nog erger

Das er eerst eentje die zich niet volpropt met rotzooi enzo en er nog wel acceptabel uit ziet. Maar je hebt er ook die zich volproppen met anabolen

Kortom, het beeld van bodybuilders wordt volledig misvormd door die paar profs die zich helemaal volstouwen met anabolen en die ongezonde shit. Hoewel ik zelf verder niets met bodybuilders heb
Oud 29-06-2006, 14:34
Mara
Mara is offline
Alleen 't lange haar en 't bikinitopje verraden dat ze een vrouw is
Oud 29-06-2006, 14:38
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik het nou niet bepaald aantrekkelijk vind. Goed voor je lichaam zorgen is prima, maar dit vind ik persoonlijk wat ver gaan.
Bovendien zou hij dan zoveel tijd doorbrengen met trainen, waarvan ik liever hem dat hij die tijd besteed aan leuke dingen doen met mij ofzo.

(overigens, een tante van mij was ook bodybuilder. Moet er niet aan denken om daar voor te koken, wat een dieet hebben die mensen!)
Oud 29-06-2006, 14:44
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 29-06-2006 @ 15:34 :
Alleen 't lange haar en 't bikinitopje verraden dat ze een vrouw is
Behalve van die eerste, en dat is het eigenlijke doel van bodybuilding

Ik vind alleen t gezicht van die eerste lelijk
Oud 29-06-2006, 15:24
Verwijderd
Citaat:

Z'n hoofd is zo klein in verhouding
Oud 29-06-2006, 15:33
Vip3r
Vip3r is offline
Vin Diesel is in principe ook een 'bodybuilder' en ik betwijfel of zijn fysiek natural is. Zoals bij veel filmsterren gebeurt krijgen ze nogal eens een anabolenkuur voordat ze moeten acteren.
Oud 29-06-2006, 18:15
Debbelien
Debbelien is offline
Iemand die 99% van de tijd bezig is met zijn lichaam, eetpatroon enzo?? Nee daar kan ik niet mee leven. Ik heb ook aandacht nodig!
Oud 29-06-2006, 18:34
Myuki
Myuki is offline
Ik val niet op mensen die vooral gericht zijn op zichzelf en hun lichaam... Een bodybuilder moet wel erg veel tijd in zichzelf stoppen. Mogen ze best doen, maar dan vind ik niet aantrekkelijk. Daarnaast vind ik mensen met opgepomte spieren fysiek ook onaantrekkelijk.

Geef mij maar een man die sterk is door het werk dat hij doet of de sport die hij beoefent.

En nee, echt bodybuilden zie ik niet als een sport. Dat is een levenswijze.
Oud 29-06-2006, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Terwijl 'bodybuilding' eigenlijk niks meer inhoudt dan een levensstijl die als doel heeft zo efficient mogelijk spiermassa te kweken.
Dat is niet minder zielig dan de foto's die je daar post. Als je je alleen maar bezig houdt met, zelfs je hele levensstijl inricht op, het zo efficiënt mogelijk kweken van spiermassa, dan heb je echt een vrij oppervlakkig interessepatroon.
Oud 29-06-2006, 18:40
Verwijderd
Citaat:

Wat de fuck is er met zijn verhoudingen? Daar is aan gefotoshopt.
Oud 29-06-2006, 18:45
mar87
mar87 is offline
Ik vind het gewoonweg afschuwelijk lelijk. Ook die vent op de afbeelding van Equinoxe. Er klopt gewoon iets niet meer aan dat lichaam.

Als je spieren krijgt van gewoon een sport beoefenen als voetbal, skeeleren (ik noem maar wat) dat vind ik allemaal best.
Maar iets doen met als doel spieren te kweken...dat is gewoon lelijk. Bah.
Oud 29-06-2006, 18:56
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-06-2006 @ 19:39 :
Dat is niet minder zielig dan de foto's die je daar post. Als je je alleen maar bezig houdt met, zelfs je hele levensstijl inricht op, het zo efficiënt mogelijk kweken van spiermassa, dan heb je echt een vrij oppervlakkig interessepatroon.
Dat zal voor sommigen inderdaad gelden, net als het voor sommige wielrenners, voetballers, tennissers en advocaten zal gelden.
Het gros leeft eigenlijk heel normaal, met het enige verschil dat ze wat vaker en gezonder eten en 4 keer in de week een uurtje trainen.

Die verhoudingen van die foto kloppen trouwens wel gewoon, maar door de pose ziet het er misschien een beetje raar uit.
Oud 29-06-2006, 19:15
adon1s
adon1s is offline
Citaat:

Prachtig lichaam imo
Oud 29-06-2006, 19:25
Verwijderd
Spieren kweken als hobby of doel in je leven trekt me niet. Ik hou ook niet van ijdele mannen. Een man moet gewoon gezond leven en zichzelf goed verzorgen, niet over de top gaan.
Ik zou niet kunnen leven met een bodybuilder, omdat dat soort mensen me gewoon niet aanspreken.
Topic gesloten

Regels voor berichten