Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2006, 10:32
Timmert
Timmert is offline
Omdat ik veel minder ga rijden mag mijn JTD de deur uit en ga ik, als actief lid van de 156 club, op zoek naar een leuke benzine 156! Hij komt uit 1999 en heeft 191.000km gelopen.

Voorzien van:

- Nieuwe APK

- Een Lusso pakket zonder lm velgen. Dus houten stuur en middenconsole, velours bekleding, middenarmsteun voor en achterin, el. ramen en spiegels, cv + ab (origineel) en climate control.

- Azzuro Fantasia metallic lak

Ook zit er momenteel een Parrot CK3100 carkit in, deze kan overgenomen worden evenals de Pioneer DEH-P5800MP headunit. De originele speakers in de voordeuren heb ik vervangen door degelijke Pioneers. De standaard stalen wielen kunnen indien gewenst vervangen worden door Lusso velgen die ik binnenkort in mijn bezit krijg.

De gehele onderhoudshistorie is bekend, waarbij ik op moet merken dat ik hem zelf onderhouden heb vanaf 150.000km, aangezien ik bij een (Opel) dealer werk.

Recentelijk is er veel onderhoud gepleegd, waaronder 4 nieuwe banden (michelin), nieuwe remmen rondom en een compleet nieuwe distributiegroep. Details op aanvraag

Vanzelfsprekend heeft ie netjes op tijd nieuwe olie + filter gehad en is ie (in ieder geval sinds ik hem heb) netjes warmgereden en ook weer afgekoeld.

Ik zit niet te wachten op onzinbiedingen van handelaren of andere wazige figuren, en de auto gaat ook zeker niet voor een prikkie weg.

De foto's zijn niet de meest actuele, ik zal zeer binnenkort even nieuwe schieten!

Vraagprijs: eur. 5995

Advertentie
Oud 15-06-2006, 11:49
Rachel
Rachel is offline
Jij verkoopt ook vaak je auto
Oud 15-06-2006, 11:53
Timmert
Timmert is offline
Deze heb ik ruim een jaar gehad, wat zo ongeveer mn record is
Oud 16-06-2006, 00:49
Jolt
Jolt is offline
Ik vind hem net 1000 te duur.

Zeer mooie auto.
Oud 20-06-2006, 11:19
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
Jolt schreef op 16-06-2006 @ 00:49 :
Ik vind hem net 1000 te duur.

Zeer mooie auto.
Dankje Prijs is natuurlijk een vraagprijs, en als je even rondkijkt op marktplaats zul je zien dat de prijs (zeker rekening houdend met het gepleegde onderhoud!) alleszins redelijk is...
Oud 08-07-2006, 00:45
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
Timmert schreef op 20-06-2006 @ 11:19 :
Dankje Prijs is natuurlijk een vraagprijs, en als je even rondkijkt op marktplaats zul je zien dat de prijs (zeker rekening houdend met het gepleegde onderhoud!) alleszins redelijk is...
Even een schop
Advertentie

Regels voor berichten