Omdat ik veel minder ga rijden mag mijn JTD de deur uit en ga ik, als actief lid van de 156 club, op zoek naar een leuke benzine 156! Hij komt uit 1999 en heeft 191.000km gelopen.
Voorzien van:
- Nieuwe APK
- Een Lusso pakket zonder lm velgen. Dus houten stuur en middenconsole, velours bekleding, middenarmsteun voor en achterin, el. ramen en spiegels, cv + ab (origineel) en climate control.
- Azzuro Fantasia metallic lak
Ook zit er momenteel een Parrot CK3100 carkit in, deze kan overgenomen worden evenals de Pioneer DEH-P5800MP headunit. De originele speakers in de voordeuren heb ik vervangen door degelijke Pioneers. De standaard stalen wielen kunnen indien gewenst vervangen worden door Lusso velgen die ik binnenkort in mijn bezit krijg.
De gehele onderhoudshistorie is bekend, waarbij ik op moet merken dat ik hem zelf onderhouden heb vanaf 150.000km, aangezien ik bij een (Opel) dealer werk.
Recentelijk is er veel onderhoud gepleegd, waaronder 4 nieuwe banden (michelin), nieuwe remmen rondom en een compleet nieuwe distributiegroep. Details op aanvraag
Vanzelfsprekend heeft ie netjes op tijd nieuwe olie + filter gehad en is ie (in ieder geval sinds ik hem heb) netjes warmgereden en ook weer afgekoeld.
Ik zit niet te wachten op onzinbiedingen van handelaren of andere wazige figuren, en de auto gaat ook zeker niet voor een prikkie weg.
De foto's zijn niet de meest actuele, ik zal zeer binnenkort even nieuwe schieten!
Vraagprijs: eur. 5995