|  27-06-2006, 16:34 | |
| 

Hallo, Ik heb hier wat kleding en schoenen wat ik niet meer draag, en sommige dingen die ik nauwelijks gedragen heb. Bied maar enzo   Schoen 1 Schoen 1 nog keer Zomerschoen, vorig jaar gekocht, maat 39, hoge zool. Heb er nog nooit op gelopen, prijsstickertje zit er nog op zoals je kan zien. Zijn in goede staat. Mogen weg voor €15,-. Slipper Slipper samen Slippers, met hoge dunne hak van +- 4cm. Vorig jaar gekocht, nooit gedragen want ze zijn te klein  Prijsstickertje zit er ook nog op zoals je kan zien. Mooie detail is de bloem die erop zit. Ze zijn is goede staat. Waren toen €22,-. Rokje 1 Plooi rokje van Forecast. Anderhalf jaar geleden gekocht, heb ik nooit gedragen, is in goede staat, lengte is 40cm. Kostte €10,-. Rokje 2 Rokje 2 nog een keer Ribstof plooi rokje. Beetje vage foto`s, maar de kleur is gewoon beige. Lengte is 34cm. Heb ik 1x gedragen, was te groot. Maat M. LET OP: Er zitten kleine drukkertjes op, waarvan er 2 nog maar half aan vast zitten, met beetje lijm zitten ze weer goed, en op dat stukje is het een klein beetje gescheurd door dat drukkertje. Stukje kapot *klik* Bied maar. Broek 1 Bovenkant broek Achterkant broek Mooie broek van de WonderWomen. Maat 36, 1x gedragen, maar zit mij toch iets te strak. LET OP: Valt meer als een 34. Is deels wol, aan de binnenkant zit bij de bovenbenen zo`n dun stofje tegen het kriebelen/jeuken. Zijkant heeft een lange lichtgele streep, is in prima staat. Kostte €40,-. Broek 2 helemaal Broek 2 achterkant Spijkerbroek, merk ONLY, maat 28-34. Doe m weg omdat hij mij te groot is, ik heb hem nog nooit gedragen, kaartje zit er nog aan. Leuk detail: er zitten gele kraaltjes op de achterzakken en op de voorkant bij de riem en de zakken voor. Detail broek Kostte €69,- dus bied maar. Shirtje 1 Shirtje van de H&M. Maat M, is mij te groot. Is maar 1x gedragen. Mag weg voor €5,- Tasje Zwart laktasje van de Hema. Hij is best lang, niet zo`n klein handtasje dus. Zit 1 klikkertje op waarmee hij dicht kan. LET OP: Zit een klein geel spatje verf op, wat niet erg opvalt, kan je denk ik met een zwarte stift even overheen ofzo. Ik heb hem maar 1x gebruikt bij een feest. Verfvlek <- Mag weg voor €5,- Ik heb nog meer shirtjes, maar die komen binnenkort nog. Als er iets bij zit wat je interesse heeft, stuur je maar een PM  . Edit: Ik stuur niets op, je kan het komen afhalen in omgeving Den Haag/Rotterdam. 
	__________________ No one knew why she wouldn't wake up, I think she finaly made it back home. Laatst gewijzigd op 27-06-2006 om 16:36. | |
| Advertentie | |
|  | |
|  29-06-2006, 12:52 | ||
| Citaat: 
 Ik zal zo even een foto maken.. *Foto* Ben niet zo goed in foto`s maken van mijzelf   
	__________________ No one knew why she wouldn't wake up, I think she finaly made it back home. Laatst gewijzigd op 29-06-2006 om 13:06. | ||
|  07-07-2006, 11:08 | ||
| Citaat: 
 Sorry voor late reactie, was op vakantie   
	__________________ No one knew why she wouldn't wake up, I think she finaly made it back home. | ||
| Advertentie | 
|  | 
| 
 | 
 |