Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou me ook zo voelen....
Heb je er al eens heel serieus met hem over gepraat..? Dat zou ik gewoon doen. Een kwartiertje achter de computer zitten is toch niet zo veel gevraagd voor hem, ik bedoel, ik kan me niet voorstellen dat hij echt elke seconde druk bezig is daarzo.. suc6 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn schema door-de-weeks was vroeger meestal: 7:00 - 8:00 Opstaan, eten enz.. 8:00 - 16:30 Werken op kantoor (veel met PC) 16:30 - 17:00 Naar huis. 17:00 - 18:00 Eten 18:00 - 19:00 Werken / leren voor studie (wel achter PC) 19:00 - 20:00 Trainen 20:00 - 20:30 Hond uitlaten En daarna was ik uitgeput en ging ik meestal TV kijken ![]() Tsja, als je daar dan nog bijrekent dat ik in het weekend nog aan het rotzooien was met mijn computers en zelf programma's aan het ontwikkelen was ![]() Maar goed, wat ik zeggen wil: sommige mensen hebben het nou eenmaal druk! Wees blij dat 'ie op het weekend tenminste tijd heeft ![]() Nu is het btw minder druk op mijn werk en kan ik gelukkig ook daar iets aan mijn studie doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niemand is de hele tijd wat aan het doen en zoals jij dan tv ging kijken, zo zal hij toch ook wel zoiets doen. Dan is een kwartiertje webcammen met je vriendin toch niet zo veel gevraagd.... Hij zou het ook juist leuk kunnen vinden om na een dag hard werken het gezicht van zijn vriendin weer te zien, das toch juist iets om naar uit te kijken...? Als ik het ergens druk mee heb en iemand wil mijn aand8 dan máák ik gewoon tijd... Okee, ik maak dan weer té veel tijd, maargoed.....je snapt wel wat ik bedoel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je dan thuiskomt en nog eens gaat leren voor je studie heb je het daarna gewoon gehad. Mijn sociale contacten stierven toen ook helemaal af; voor mensen die ik nog van school kende, verdween ik gewoon van de aardbodem. Ik vind het persoonlijk goed van hem dat 'ie je dus belt .. daarmee is het toch goed? En op het weekend zien jullie elkaar, niks mis mee toch? Zelf zou ik gek worden als iemand steeds aandacht van mij eist .. misschien ook wel een andere reden waarom ik alleen ben. |
![]() |
|
|