Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2002, 22:58
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Men vriend woont nog steeds thuis en hij helpt zijn vader heel vaak thuis. Wij zien elkaar enkel in het weekend, en ik mis hem verschrikkelijk hard in de week. We bellen wel dagelijks.. maar voor hem is werk ontzettend belangrijk. Als ik hem vraag om is ff 15-20 minuutjes online te komen, zodat we mekaar ff via webcam kunnen zien, dan zegt ie dat dat niet gaat, omdat ie dan geen tijd heeft en moet werken.

Voor mij maken die 15 minuten mekaar "zien" via webcam het gemis veel minder. En nu het vakantie is, is dat gemis nog veel erger.. omdat je niet bezig bent met school overdag en zo. Ik zit veel meer te piekeren nu ik heel de dag thuis ben. Soms krijg ik het gevoel dat het werk op de 1ste plaats komt en ik op de tweede.. het kan misschien heel irri klinken, maar ik kan dit zo moeilijk verdragen Moet ik hier met hem over praten? Of moet ik het bij mezelf relativeren?

Geef me jullie mening aub.. zouden jullie je ook zo voelen of zouden jullie aan je gevoelens sleutelen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2002, 23:06
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
[Divinity] schreef:
*knip*
Geef me jullie mening aub.. zouden jullie je ook zo voelen of zouden jullie aan je gevoelens sleutelen?
Mja jullie hebben duidelijk een weekend relatie dus...
school vraagt veel en werk vraagt veel... maar jullie hebben de weekenden...

En ok... die 15 minuten internetten is misschien niet zoveel..
maar misschien is ie bang dat ie dan weer te lang blijft hangen... of zou dat z'n concentratie van ze werk af halen... (ik vraag me af wat ie doet dat in 'nooit' even online kan (overdag/savonds) maar goed...)

Hou 'm dan gewoon wat langer aan de telefoon... 't is misschien niet alles... maar misschien helpt 't wel...
Oud 28-06-2002, 11:10
Verwijderd
Ik zou me ook zo voelen....
Heb je er al eens heel serieus met hem over gepraat..?
Dat zou ik gewoon doen.
Een kwartiertje achter de computer zitten is toch niet zo veel gevraagd voor hem, ik bedoel, ik kan me niet voorstellen dat hij echt elke seconde druk bezig is daarzo..
suc6
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Een kwartiertje achter de computer zitten is toch niet zo veel gevraagd voor hem, ik bedoel, ik kan me niet voorstellen dat hij echt elke seconde druk bezig is daarzo..
Ze bellen toch elke dag?

Mijn schema door-de-weeks was vroeger meestal:

7:00 - 8:00 Opstaan, eten enz..
8:00 - 16:30 Werken op kantoor (veel met PC)
16:30 - 17:00 Naar huis.
17:00 - 18:00 Eten
18:00 - 19:00 Werken / leren voor studie (wel achter PC)
19:00 - 20:00 Trainen
20:00 - 20:30 Hond uitlaten

En daarna was ik uitgeput en ging ik meestal TV kijken

Tsja, als je daar dan nog bijrekent dat ik in het weekend nog aan het rotzooien was met mijn computers en zelf programma's aan het ontwikkelen was

Maar goed, wat ik zeggen wil: sommige mensen hebben het nou eenmaal druk! Wees blij dat 'ie op het weekend tenminste tijd heeft dat had ik in drukkere periodes niet eens..

Nu is het btw minder druk op mijn werk en kan ik gelukkig ook daar iets aan mijn studie doen en ik train niet meer zoveel
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:13
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:

En daarna was ik uitgeput en ging ik meestal TV kijken
nou kijk, dat bedoelde ik dus met "hij is toch niet elke seconde bezig"
Niemand is de hele tijd wat aan het doen en zoals jij dan tv ging kijken, zo zal hij toch ook wel zoiets doen.
Dan is een kwartiertje webcammen met je vriendin toch niet zo veel gevraagd....
Hij zou het ook juist leuk kunnen vinden om na een dag hard werken het gezicht van zijn vriendin weer te zien, das toch juist iets om naar uit te kijken...?
Als ik het ergens druk mee heb en iemand wil mijn aand8 dan máák ik gewoon tijd...
Okee, ik maak dan weer té veel tijd, maargoed.....je snapt wel wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 15:09
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Citaat:

*knip* Dan is een kwartiertje webcammen met je vriendin toch niet zo veel gevraagd....
Hij zou het ook juist leuk kunnen vinden om na een dag hard werken het gezicht van zijn vriendin weer te zien, das toch juist iets om naar uit te kijken...?
Nou.. dat dacht ik dus ook.. maar voor hem blijkt dit niet nodig.. En toch zegt hij elke keer als hij me belt dat hij me ontzettend mist.. waarom wil hij er dan ook niet mee aan werken om dat gemis wat draaglijker te maken voor ons beiden
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 21:50
highlight
highlight is offline
vraag het hem, want ik kan me niet voorstellen dat hij geen zin heeft om even tijd te maken voor zijn vriendin..
Oud 28-06-2002, 23:01
Verwijderd
Citaat:
nou kijk, dat bedoelde ik dus met "hij is toch niet elke seconde bezig"
Niemand is de hele tijd wat aan het doen en zoals jij dan tv ging kijken, zo zal hij toch ook wel zoiets doen.
Ik was dus echt 'uitgeput' .. geen kans dat ik dan nog eens achter de PC kroop. Zeker niet in de drukkere periodes, waar ik gemiddeld 12 isometrieen tekende per dag (dat staat gelijk aan het werk dat 3 tekenaars eigenlijk tegelijk verrichten)

Als je dan thuiskomt en nog eens gaat leren voor je studie heb je het daarna gewoon gehad. Mijn sociale contacten stierven toen ook helemaal af; voor mensen die ik nog van school kende, verdween ik gewoon van de aardbodem.

Ik vind het persoonlijk goed van hem dat 'ie je dus belt .. daarmee is het toch goed? En op het weekend zien jullie elkaar, niks mis mee toch?

Zelf zou ik gek worden als iemand steeds aandacht van mij eist .. misschien ook wel een andere reden waarom ik alleen ben.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 19:30
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
je moet gewoon vragen of ie wat meer tijd voor je wilt maken en als ie dat nie wilt, is er blijkbaar iets mis lijkt mij. Ik zou in ieder geval met 'm gaan praten. Bye!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten