![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb er nu niet zoveel last meer van, heel af en toe nog. Ik ben nu gewoon nogal verkouden, zit alles gewoon een beetje verstopt. Zal vanzelf wel weer over gaan. @Vosje: Dat is lekker irritant dan. Hoort dat vanzelf te genezen dan? Zijn daar niet speciale "wondermiddeltjes" voor ![]() Bedankt voor de tip van die muziek ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het vervelende is dat ik nu moet leren voor mijn examens, maar dat dat niet lukt wanneer het stil is in de kamer want dan word ik echt helemaal gek van dat gesuis ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn man heeft een tijdje last gehad van z'n oren, niet zozeer suis of pijn, maar hij hoorde echt minder goed. Dat merkte ik telkens weer als hij thuis kwam en ik televisie keek, de tv ging meteen een keer zo hard aan omdat hij het anders echt niet hoorde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Welja, ik zit al 3 maanden met oorsuisen. De dokter heeft ook mijn oren uitgespoten maar dat heeft ook niet geholpen. 'k Heb 3 weken pillen moeten slikken omdat hij dacht dat het een middenoorontsteking was maar dat werd ook niets. Morgen ben ik van plan om terug te gaan... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eerst had ik het soms wel en soms niet. Dan had ik er een paar dagen helemaal geen last van en dan weer een week wel. Maar de afgelopen dagen heb ik het continu, soms heb ik er wat minder last van, maar de suis is er dan wel. De dokter had even in mn oor gekeken, ze zei toen dat er dus een dikke prop in zat. Toen moest ik even een paar dagen druppelen met een olie dat de prop wat losser kwam te zitten. Daarna mn oor uit laten spuiten. Toen de doktersassistente mijn oren uit had gespoten ging het hooguit een paar dagen iets beter. Ze zei wel dat de prop er helemaal uit was en dat het toen helemaal schoon was. Ik ga z.sm. weer terug naar de dokter om er naar te laten kijken. Als ze dan zegt dat ze niks verkeerds ziet vraag ik wel een om een doorverwijzing naar een KNO-arts. Mn moeder heeft al 2 jaar het gevoel dat het niet helemaal goed zit met dr oren (toen we terugkwamen van vakantie met het vliegtuig) Maar de dokter blijft maar zeggen dat het er goed uitziet, de assistente ook. Dus zoveel vertrouwen heb ik ook weer niet in de dokter. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat dat oorsuizen betreft, er schijnt ook een verband te zijn tussen dat en hoge bloeddruk. Maar mij lijkt de kans klein dat jij (Corossi) dat hebt eigenlijk, op die leeftijd. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Kan het niet zijn dat mn gehoor al te erg beschadigd is door vaak in harde muziek te zitten (uitgaan, grote feesten, veel naar mn mp3 speler luisteren) dat ik daardoor last van oorsuizen heb? Ik hoorde laatst dat veel jongeren dat hebben vandaar... (jah ik weet het, dat heb ik al een aantal keer gevraagd, maar nu de dokter helemaal niks verkeerd kan zijn aan mijn oor....) Maar wat ik trouwens gister ook had... Ik was bij mijn fysiotherapeut. Daar moest ik op een loopband rennen (9 minuten @ 10km/u) Aan het einde was ik nogal uitgeput daarvan, hoge hartslag enzo. Toen hoorde ik mijn hart gewoon een soort kloppen in mijn rechteroor (echt alleen in mijn rechteroor en voorheen nooit gehad)... Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien komt het bij jou idd door te harde muziek, maar ik ben geen dokter en kan dat dus niet vaststellen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
oorklachten ( ploppn, suizen) grandmommy | 21 | 14-09-2006 18:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Oren suizen nog steeds? artless | 4 | 01-01-2006 21:20 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke sportberichten. EmilioFCG | 500 | 04-07-2004 12:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De wind, vermengd met de zee, suisde in onze oren. Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:40 | |
Muziek |
oordopjes jnieuwelaar | 19 | 29-08-2002 22:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
flauwvallen shania | 14 | 13-01-2002 21:31 |