Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2006, 22:05
kirv
kirv is offline
1
Ik denk dat de topictitel duidelijk aangeeft wat er gezocht word. Wat zijn jou ervaringen op dit gebied? Gebruik je een bepaalde move, trek je een bepaald gezicht, zeg je een bepaalde zin of ben jij zo'n pimp die gewoon iemand aanspreekt?

2
Normaal heb ik niet zo problemen met het aanspreken van onbekende (meisjes in mijn geval), maar nu zit ik wel weer in een leuke positie. Heeft er iemand een tip?
Sinds een paar weken werkt er een nieuw meisje bij de bakker en ze ziet er heel erg leuk uit. Nou had ik in het begin niet veel oog voor haar omdat ik uitging met een meisje en niet mijn gedachtes ergens anders had, maar nu ik weer single (ook leuk) ben is zei weer op mijn netvlies verschenen. Nou ging ik laatst weer brood halen (5h 's avonds) en tot mijn grote verbazing stond zei alleen in de winkel. Gelukkig was ik leuk gekleed (jawel, heel belangrijk) en smeet de golf van me ma voor deur, liep naar binnen en begon te bestellen. Eindelijk bij de kassa aangekomen had ik al mijn moed bij elkaar geraapt om gewoon iets te vragen wat niet over brood gaat. Maarja, laat dan net haar baas binnenlopen. Ik schrok me dood en eindigde de zin 'hoe.... heet je' met 'hoe laat is het?'. Ja dat is niet echt een perfecte beginzin. Ik betaalde, gaf haar nog een knipoog en toen ik in de auto stapte draaide ik me nog een keer om en verdomt, ze kijkt vol in mijn gezicht achter de vitrine. Ik geef een dot gas en denk over hoe ik de volgende keer nou tegen haar moet beginnen.
De situatie is dus simpel, ik ken haar niet, weet niks van haar, ook niet precies welke dagen ze er werkt, tot hoelaat etc. Haar baas tolereert denk ik geen flirting in haar winkel (toch altijd al een beetje nors) en op het juiste moment binnenkopen wanneer er niet zo heel veel mensen zijn is ook een moeilijke opgave. Misschien heeft dus iemand wel een goed idee om misschien achter haar naam te komen, of tel nr te vragen ofzow (heb dus ook geen idee hoe oud ze is (misschien is ze wel twee jaar ouder dan mij). Reply maar raak!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2006, 22:09
Verwijderd
oh oh nu krijgen we smokin' weer. misschien is het een goed idee om de zoekfunctie te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 22:19
EggeD
EggeD is offline
Moet je een rol beschuit kopen en haar dan vragen of ze het de volgende ochtend mee gaat eten. Hihi haha.
Oud 23-05-2006, 22:21
Verwijderd
Citaat:
EggeD schreef op 23-05-2006 @ 23:19 :
Moet je een rol beschuit kopen en haar dan vragen of ze het de volgende ochtend mee gaat eten. Hihi haha.
'hoe wil jij je eitje morgen? Gekookt of bevrucht?' Gegarandeerd een klap in je gezicht
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 22:23
Verwijderd
Blijkbaar heb ik heel onsubtiele versiertechnieken, maar ik heb zelf nooit door dat ik ze gebruik Kan ze dus ook niet bepaald bewust inzetten, noch vertellen wat ik precies doe (iets met op een bepaalde manier kijken en mijn beruchte haarzwiep, naar het schijnt).

Je moet je gewoon op je leukst laten zien, denk ik, grappig en intelligent overkomen en enigzins geïnteresseerd in haar, hoewel niet te onsubtiel. Of nou ja, onsubtiel mag wel (als ze jou ook interessant vindt, helpt het), maar niet bot of wanhopig. Gewoon duidelijk maken dat je haar bijzonder vindt, want dat wil iedereen gevonden worden.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 22:25
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 23-05-2006 @ 23:21 :
'hoe wil jij je eitje morgen? Gekookt of bevrucht?' Gegarandeerd een klap in je gezicht
En terecht, lijkt me een pijnlijk vooruitzicht, gekookt.
Oud 23-05-2006, 22:28
Verwijderd
Citaat:
EggeD schreef op 23-05-2006 @ 23:25 :
En terecht, lijkt me een pijnlijk vooruitzicht, gekookt.
Lijkt me niet dat ze daaraan denkt als je dat zegt
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 22:38
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 23-05-2006 @ 23:28 :
Lijkt me niet dat ze daaraan denkt als je dat zegt
Nee, die is natuurlijk helemaal met er gedachten bij het brood in de oven
Oud 23-05-2006, 22:39
Verwijderd
Citaat:
EggeD schreef op 23-05-2006 @ 23:38 :
Nee, die is natuurlijk helemaal met er gedachten bij het brood in de oven
sinaasappelsapje..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 22:57
Verwijderd
Ik versier niet
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 23:05
Optima
Optima is offline
doen een beetje stuntelig, en neem een boodschappenlijstje mee. Die kan je dan aan haar geven en zeggen "ik moest dit meenemen maar misschien weet jij beter wat ik zoek". Vervolgens overhandig je haar je boodschappenlijstje met daarop een boodschap als "wil je met mij een filmpje pakken? bel 06-????????)
Oud 24-05-2006, 00:28
Vice
Vice is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 23-05-2006 @ 23:21 :
Oud 24-05-2006, 11:40
Smokin'
Smokin' is offline
Het is niet erg dat je niks van haar weet. Belangrijk is dat je een net iets betere band met haar krijgt dan de verkoper-klant relatie. Op basis van die relatie is het lastig om ineens met een telefoonnummer op de proppen te komen. het is overigens niet de bedoeling dat jij haar JOU nummer geeft. Het is veel beter om haar nummer te vragen omdat je dan veel meer controle hebt. Bovendien heb je dan meteen een indicatie van haar interesse omdat je haar reactioe kan zien wanneer je haar nummer vraagt. Zou je haar jou nummer geven, dan zou zij controle hebben en zou je bovendien geen goede indicatie hebben van haar interesse hebben.

maargoed, hoe kan je uit die simpele klant-verkoper relatie komen? Ik denk dat enkele grapjes reeds genoeg zijn. Als je haar aan het lachen maakt ben je tenminste al meer dan simpelweg 'een leuke jongen die brood koopt'. Een leuke zin die op het eerste gezicht belachelijk lijkt maar wel werkt is de volgende: Op het moment dat je haar het geld overhandigt (wel een rustig moment) vraag je haar met een serieus gezicht: Hoeveel van dit geld mag je nou eigenlijk houden?

Ze zal wat glimlachend antwoorden dat ze maar weinig mag houden..jammergenoeg blabla..

jij weer: Ow okey.. ik dacht dat je het meeste wel mocht houden..en je een beetje rijk was ... jammer..ik spreek namelijk alleen met rijke meisjes af die mijn huur voor me kunnen betalen.. (zij lacht) maargoed.. misschien ik wil je alsnog en kansje geven..hoe heet je eigenlijk?
zij: X
jij: oke ik ben Y, ik moet nu helaas gaan maar mag ik je tel nummer X?

Als je het leuk brengt en het er zegmaar heel dik bovenop legt dat je sarcastisch bezig bent zal ze het leuk vinden en dan heb je er nummer. De meeste meisjes zullen het wel verwerpen als ze het zo lezen..maar als ze de jongen leuk vinden ervaren ze het juist als een heel leuke aanpak.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 24-05-2006 @ 12:40 :

maargoed, hoe kan je uit die simpele klant-verkoper relatie komen? Ik denk dat enkele grapjes reeds genoeg zijn. Als je haar aan het lachen maakt ben je tenminste al meer dan simpelweg 'een leuke jongen die brood koopt'. Een leuke zin die op het eerste gezicht belachelijk lijkt maar wel werkt is de volgende: Op het moment dat je haar het geld overhandigt (wel een rustig moment) vraag je haar met een serieus gezicht: Hoeveel van dit geld mag je nou eigenlijk houden?

Ze zal wat glimlachend antwoorden dat ze maar weinig mag houden..jammergenoeg blabla..

jij weer: Ow okey.. ik dacht dat je het meeste wel mocht houden..en je een beetje rijk was ... jammer..ik spreek namelijk alleen met rijke meisjes af die mijn huur voor me kunnen betalen.. (zij lacht) maargoed.. misschien ik wil je alsnog en kansje geven..hoe heet je eigenlijk?

Als je het leuk brengt en het er zegmaar heel dik bovenop legt dat je sarcastisch bezig bent zal ze het leuk vinden en dan heb je er nummer. De meeste meisjes zullen het wel verwerpen als ze het zo lezen..maar als ze de jongen leuk vinden ervaren ze het juist als een heel leuke aanpak.
Nee dat werkt niet. Je komt eerder over als enge jongen waar ze niks van wil, dan een charmante vent waar ze wel even haar telefoonnummer aan geeft. En IEDEREEN maakt flauwe grappen tegen cassières, daar val je sowieso al niet mee op. Hoe kom je erbij dat een meisje graag een jongen wilt die meteen over geld gaat beginnen? En ze zit achter de kassa, dus jij moet gewoon weg want er zijn nog meer mensen op de wereld.

en wat je zegt, ze moeten de jongen wel leuk vinden voor ze zoiets zouden accepteren. Dat geldt niet voor haar: dus niet doen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 11:54
Verwijderd
Ik versier niemand, daar zijn mijn sociale vaardigheden niet goed genoeg voor. Daar komt bij dat mijn gehoor ook bagger is, dus in een kroeg versta ik niemand enzo.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Het is niet erg dat je niks van haar weet. Belangrijk is dat je een net iets betere band met haar krijgt dan de verkoper-klant relatie. Op basis van die relatie is het lastig om ineens met een telefoonnummer op de proppen te komen. het is overigens niet de bedoeling dat jij haar JOU nummer geeft. Het is veel beter om haar nummer te vragen omdat je dan veel meer controle hebt. Bovendien heb je dan meteen een indicatie van haar interesse omdat je haar reactioe kan zien wanneer je haar nummer vraagt. Zou je haar jou nummer geven, dan zou zij controle hebben en zou je bovendien geen goede indicatie hebben van haar interesse hebben.

Dat werkt alleen als een jongen echt waanzinnig knap is. Hoe komt een gewone jongen op het idee dat je met hem af zou willen spreken als je niet eens weet of je uberhaupt wel een leuk gesprek met hem kunt voeren? Ik zou echt niet meteen over daten beginnen...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 13:38
kirv
kirv is offline
Citaat:
Optima schreef op 24-05-2006 @ 00:05 :
doen een beetje stuntelig, en neem een boodschappenlijstje mee. Die kan je dan aan haar geven en zeggen "ik moest dit meenemen maar misschien weet jij beter wat ik zoek". Vervolgens overhandig je haar je boodschappenlijstje met daarop een boodschap als "wil je met mij een filmpje pakken? bel 06-????????)
Hehe, bedankt voor jullie antwoorden, blijf maar sturen, misschien kan het meerdere mensen uit de brand helpen.

Maar die van Optima is denk ik tot nu de beste optie. Ik heb ook best zin om 'm te testen eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 13:47
adon1s
adon1s is offline
Nee man, ik doe altijd gewoon op iemand aflopen en dan zeg ik bijv dat ik een nieuwe tv heb en dat ik natuurlijk geen film in me eentje ga zitten kijken. En dan vragen of ze bij jou komt kijken. Werkt eigenlijk wel goed.
Oud 24-05-2006, 14:56
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 24-05-2006 @ 12:53 :
Nee dat werkt niet. Je komt eerder over als enge jongen waar ze niks van wil, dan een charmante vent waar ze wel even haar telefoonnummer aan geeft. En IEDEREEN maakt flauwe grappen tegen cassières, daar val je sowieso al niet mee op. Hoe kom je erbij dat een meisje graag een jongen wilt die meteen over geld gaat beginnen? En ze zit achter de kassa, dus jij moet gewoon weg want er zijn nog meer mensen op de wereld.

en wat je zegt, ze moeten de jongen wel leuk vinden voor ze zoiets zouden accepteren. Dat geldt niet voor haar: dus niet doen.
Ik denk dat ze je niet ziet als een enge jongen als je rustig en met redelijk zelfvertrouwen je verhaal doet. En over dat geld: Als je het goed brengt zal ze natuurlijk inzien dat het je niet serieus om geld gaat. En ze zit idd achter de kassa, daarom zeg ik kies een rustig moment.

En dit hoef je natuurlijk ook niet tot op de letter uit te voeren.. Het punt is simpelweg dat je het beste humor kan gebruiken om het ijs te breken. Dat er al 400 kneuzen zijn geweest die ook grappig proberen te doen is misschien waar, maar als jij een hoofd hebt wat zij leuk vind om te zien en het nodige zelfvertrouwen dan heb je een kans.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel van dit geld mag je nou eigenlijk houden?
Dit werkt denk ik wel, een droge opmerking. Mits een glimlach erbij, dan maak je haar iig wel aan het lachen.
(Al weet ik niet hoevaak caissieres dit horen...)

Citaat:
Dit niet

OT: Omg, je gaf haar een knipoog? Hoe fout
Overigens werkt sarcasme (mits leuk gebracht natuurlijk) wel goed, denk ik. "Cocky funny", ook wel genaamd.

Laatst gewijzigd op 24-05-2006 om 15:21.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 15:37
Verwijderd
Citaat:
jij weer: Ow okey.. ik dacht dat je het meeste wel mocht houden..en je een beetje rijk was ... jammer..ik spreek namelijk alleen met rijke meisjes af die mijn huur voor me kunnen betalen..
(zij: "Moet je ze vooral achter de kassa proberen op te pikken...")
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 16:13
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-05-2006 @ 16:37 :
(zij: "Moet je ze vooral achter de kassa proberen op te pikken...")
Dat is waarschijnlijk wat ik op zo'n moment zou zeggen.
Oud 24-05-2006, 17:59
kenni
kenni is offline
Haha ik werk zelf bij een bakker en heb al wat versierpogingen van klanten zien voorbijkomen..

Wat ik persoonlijk het leukst vind zijn kleine dingen als een knipoog/ glimlach/ een grapje etc..

Wat ik ook grappig vond als een klant broodjes wilde.. 'welke broodjes wilt u precies?' 'Die jij zelf het lekkerst vindt!'
Oud 24-05-2006, 18:01
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Wat een kutidee. Zou ik volledig op afknappen, zo'n duidelijke versierpoging voor iemand mij uberhaupt een beetje kent.

Als je echt een meisje in de winkel wil versieren zou ik gewoon een aantal keer wat bij d'r kopen en dan telkens een praatje aanknopen. De eerste keer gewoon heel kort, of ze het werk leuk vindt ofzo en hoe lang ze er al werkt. En dan kun je vragen hoe oud ze is, of ze nog een opleiding doet, of ze nog hobby's doet e.d. En van daaruit steeds meer een gesprekje starten. En als je bij lievelingsmuziek, films e.d. aankomt: oh naar die film wil ik ook, misschien kunnen we samen gaan?

Ook lekker cliche maar werkt denk ik beter. Zo heeft ze iig meer het idee dat je ook een beetje interesse hebt in haar karakter.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 19:58
Vice
Vice is offline
Citaat:
kenni schreef op 24-05-2006 @ 18:59 :
Wat ik ook grappig vond als een klant broodjes wilde.. 'welke broodjes wilt u precies?' 'Die jij zelf het lekkerst vindt!'
Omg, wat ben ik blij dat ik niet achter de kassa sta/zit.
Oud 24-05-2006, 20:02
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Experiment schreef op 24-05-2006 @ 19:01 :
Wat een kutidee. Zou ik volledig op afknappen, zo'n duidelijke versierpoging voor iemand mij uberhaupt een beetje kent.

Als je echt een meisje in de winkel wil versieren zou ik gewoon een aantal keer wat bij d'r kopen en dan telkens een praatje aanknopen. De eerste keer gewoon heel kort, of ze het werk leuk vindt ofzo en hoe lang ze er al werkt. En dan kun je vragen hoe oud ze is, of ze nog een opleiding doet, of ze nog hobby's doet e.d. En van daaruit steeds meer een gesprekje starten. En als je bij lievelingsmuziek, films e.d. aankomt: oh naar die film wil ik ook, misschien kunnen we samen gaan?

Ook lekker cliche maar werkt denk ik beter. Zo heeft ze iig meer het idee dat je ook een beetje interesse hebt in haar karakter.
Vragen of ze het werk leuk vind is precies zo obvious een versierpoging als mijn 'kutidee'. Zou een jongen dat ooit vragen aan een meisje dat hij niet ziet zitten, natuurlijk niet, en meisjes weten dat. Met een duidelijke versierpoging is dan ook weinig mis als het meisje de jongen maar leuk vind en als je het leuk brengt.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 20:57
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 24-05-2006 @ 21:02 :
Vragen of ze het werk leuk vind is precies zo obvious een versierpoging als mijn 'kutidee'. Zou een jongen dat ooit vragen aan een meisje dat hij niet ziet zitten, natuurlijk niet, en meisjes weten dat. Met een duidelijke versierpoging is dan ook weinig mis als het meisje de jongen maar leuk vind en als je het leuk brengt.
Jij vindt jezelf wel heel wat hè?
Oud 24-05-2006, 21:19
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Experiment schreef op 24-05-2006 @ 19:01 :

Geloof me, daar heb je echt geen tijd voor als je niet je eigen baas bent... Een meisje op mijn werk heeft eens gewoon klant gehad die haar op de man af haar nummer vroeg. Het zou gewerkt hebben moest ze geen vriend gehad hebben (moet nou ook niet voor een volle winkel ) Ik zou me er in ieder geval 'makkelijker' bij voelen dan iemand die een heel praatje begint te slaan terwijl mijn baas met zijn ogen in mijn rug prikt.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 24-05-2006 @ 22:19 :
Geloof me, daar heb je echt geen tijd voor als je niet je eigen baas bent... Een meisje op mijn werk heeft eens gewoon klant gehad die haar op de man af haar nummer vroeg. Het zou gewerkt hebben moest ze geen vriend gehad hebben (moet nou ook niet voor een volle winkel ) Ik zou me er in ieder geval 'makkelijker' bij voelen dan iemand die een heel praatje begint te slaan terwijl mijn baas met zijn ogen in mijn rug prikt.
idd.. of de rest van de rij.

Als je achter de kassa zit, hoor je alle 'originele' vragen/opmerkingen die je kunt verzinnen. Dat is écht niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 01:52
kirv
kirv is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 24-05-2006 @ 22:19 :
Exact, het is een soort race tegen de tijd. De mensen die achter je pushen, een pinnige bazin die op je toekijkt. Dus moet in een of twee zinnen informatie zien te krijgen. Hehe, ik ga mogge maar weers brood halen. Kijken of ze der is. Ik zat ook te bedenken, ik wacht gewoon sluitingstijd, wacht tot ze 'toevallig' weg gaat en kruis haar pad. Maarja, dit lijkt me A voor het meisje een beetje eng gevoel en B heb ik geen zin om stalkertje uit te hangen. Dus ga ik maar gewoon verder met knipogen, glimlachen en proberen een manier te vinden om haar nummer te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 10:58
tepelsteeltje
tepelsteeltje is offline
gewoon wachten tot ze gedaan heeft met werken,en ze op haar weg naar huis stalken met de auto(hangt af van welk vervoersmiddel ze gebruikt,eenmaal thuis loop je recht op haar af ,of bel bij haar aan als ze al binnen is en gebruik dan een van de vorige tips om haar telefoonnummer te vragen
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 11:38
Rioto
gewoon mee uit vragen . niet moeilijk doen met versier zinnetjes
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 14:18
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 24-05-2006 @ 21:02 :

Of het 'obvious' is of niet, maakt niet zoveel uit. Ik vind het opzich best leuk als een jongen laat merken geinteresseerd te zijn, goed voor je eigenwaarde toch? Alleen als 'ie meteen met van die versier 'grapjes' zou komen zou ik wel denken 'waarom wil je mij versieren, je kent me niet eens ' Als een jongen probeert een gesprekje met je aan te knopen en wat over je te weten te komen geeft dat meer het idee dat het hem om MIJ te doen is en niet om 'chickie scoren'.

Maarja misschien is er in de winkel idd geen tijd voor gesprekjes/ Misschien haar opwachten na werktijd? 'goh wat toevallig'
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 14:24
Dzjun
Dzjun is offline
Vraag haar gewoon uit, das duidelijk en dan draai je er ook niet omheen .. Als iemand bij mij met van die versierzinnetjes begint ben ik weg, of het moet wel een hele goede zijn!
Oud 26-05-2006, 15:48
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Vice schreef op 24-05-2006 @ 20:58 :
Omg, wat ben ik blij dat ik niet achter de kassa sta/zit.
Het is vreselijk wat je af en toe langs ziet komen. Van jongens die "nonchalant" over de desk heen hangen, tot jongens die naar hun vrienden roepen "ik ga naar deze kassa, want daar zit de leukste cassière!". En vervolgens komen er dan een paar lelijke jongens naar je kassa.

De leukste jongens aan de kassa vind ik vooral de jongens non-verbaal flirten (naar elkaar kijken, wegkijken, lief lachen etc) of die daadwerkelijk het ergens over kunnen hebben over een normaal onderwerp (dus: zonder iets over het werk of geld, want over het algemeen vinden meiden zo'n job niet echt leuk, het is maar een baantje) en een leuk grapje ertussendoor gooien. Dát maakt het werk dan wel weer leuk, want er zijn genoeg jongens die het zo aanpakken.

Laatst gewijzigd op 26-05-2006 om 15:50.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 17:18
adon1s
adon1s is offline
Gewoon op de foto gaan met mensen, dus vragen of je met ze op de foto mag! Echt een uitkomst. Je vraagt diegene die de foto maakt vooraf of hij een paar waardevolle 'foto tips' geeft.
Oud 26-06-2006, 17:56
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
adon1s schreef op 26-06-2006 @ 18:18 :
Gewoon op de foto gaan met mensen, dus vragen of je met ze op de foto mag! Echt een uitkomst. Je vraagt diegene die de foto maakt vooraf of hij een paar waardevolle 'foto tips' geeft.
Oud 26-06-2006, 20:15
esprit-chick
esprit-chick is offline
mijn tip (zijnde cassiere) ,

ga nog ff zo door als je zei, gewoon regelmatige klant, aardig doen, glimlachen, mss dr naam van dr bordje afkijken en haar s bij dr naam noemen
s om advies vragen (kan je dr ook weer bedanken voor dr deskundigheid)
en dan op n goede dag vragen wanneer ze pauze heeft en of je dr mss op n broodje mag trakteren
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 20:16
Inga
Inga is offline
Ik werk in een winkel en met sommige mensen heb ik wel wat meer dan een verkoper-klant relatie . Soms als ik in de winkel loop en ik ben niet echt druk bezig komen sommige mensen (jongens) ff gezellig een praatje maken ("ga je nog uit vanavond") en als het echt gezellig word kan je emailadressen uitwisselen ofzo .. Ik heb iig al 3 klanten in me msnlijst staan
Oud 26-06-2006, 20:41
Vice
Vice is offline
Citaat:
kenni schreef op 24-05-2006 @ 18:59 :
En dan een heel vies broodje geven.
Oud 26-06-2006, 21:57
Nienna*
Nienna* is offline
De jongen die ik op dit moment zoen (en niet meer dan dat, ja ik ben slecht) kwam bij mij aan de kassa... Hij werkt ook bij me. Ik: 'Wat ga je eten? Oh, nasi, lekker.'
Hij: 'Ja, eet je mee?'
Misschien kun je iets soortgelijks doen. Dus bijvoorbeeld vragen welke broodjes zij je aanraadt (lekkere broodjes of gebak of zo) en dan vragen of ze ze ook mee gaat eten . Lekker direct, maar bij mij zou het werken. Alleen ja... ik houd dan ook van de directe aanpak.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 20:50
Captured
Captured is offline
Op mijn werk zie ik ook weleens een leuke klant en dan gaat dat kijken natuurlijk automatisch. Normaal gesproken loopt hij altijd heel snel voorbij,maar een keer stond hij best dichtbij om volgens mij iets te bestellen ofzo.Dacht ik hem eindelijk eens een keer van dichtbij te kunnen bewonderen, stond hij daar klef te doen met een meisje.Terwijl hij d'r af stond te lebberen keek hij me aan. Volgens mij was dat een hint van 'em : Stop looking at me!

Noujazeg, is kijken tegenwoordig verboden ofzo

Verder zie ik meestal eigenlijk geen boeiende klanten.Af en toe heb je wel van die oude opaatjes met de meest vulgaire opmerkingen, truly shocking.Die oudere mensen toch van tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 21:28
Verwijderd
Ik vind het wel vervelend worden als ze blijven staan.. terwijl je ondertussen al 5 klanten hebt geholpen.. weet wanneer het gesprek is afgelopen en kom dan eens terug.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 23:14
Vice
Vice is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 26-06-2006 @ 22:57 :
Lekker direct, maar bij mij zou het werken. Alleen ja... ik houd dan ook van de directe aanpak.
Ook als het een griezel is? Volgens vind je het dan alleen maar vervelend.
Oud 28-06-2006, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 27-06-2006 @ 22:28 :
Ik vind het wel vervelend worden als ze blijven staan.. terwijl je ondertussen al 5 klanten hebt geholpen.. weet wanneer het gesprek is afgelopen en kom dan eens terug.
En als je nou 5 keer achter elkaar iets nieuws koopt om af te rekenen en verder te babbelen, irriteert dat dan ook?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 00:49
kirv
kirv is offline
hehe me topic is back in the game

ff update: Ik ga nog steeds gewoon naar de bakker, knipoogje naar haar, twee keer langs rijden en ff kijken. Heb er wel lol in, zij denk ik ook wel, ze moet altijd wel lachen in ieder geval. Helaas voor haar, maar ik heb sinds vrij kort weer een vriedin, dus heb ik niet zo'n aantrekkingskracht tot brood halen meer.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 10:10
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Vice schreef op 28-06-2006 @ 00:14 :
Ook als het een griezel is? Volgens vind je het dan alleen maar vervelend.
Ik had het over normale mensen niet over griezels.
@ TS: Dus, ben je een griezel, doe het dan vooral niet...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 10:24
kirv
kirv is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 28-06-2006 @ 11:10 :
@ TS: Dus, ben je een griezel, doe het dan vooral niet...
niemand vind mij echt griezelig hehe, mensen moeten wel vaak wennen aan dat derde oog op mijn voorhoofd
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 10:37
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 28-06-2006 @ 01:40 :
En als je nou 5 keer achter elkaar iets nieuws koopt om af te rekenen en verder te babbelen, irriteert dat dan ook?
Nee dat is wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 11:41
Captured
Captured is offline
Citaat:
adon1s schreef op 26-06-2006 @ 18:18 :
No offence, maar wat een versiertaktiek.Een wildvreemde jongen begon een keer een praatje te maken en toen ik net op het punt stond om weg te gaan vroeg hij of hij een foto van me mocht maken.Ik ben toen gewoon weggelopen en daarom had 'ie dus even later een foto van m'n rug

Heb je deze taktiek ook daadwerkelijk op een meisje toegepast? Ben wel benieuwd wat de reacties waren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten