Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en wat je zegt, ze moeten de jongen wel leuk vinden voor ze zoiets zouden accepteren. Dat geldt niet voor haar: dus niet doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar die van Optima is denk ik tot nu de beste optie. Ik heb ook best zin om 'm te testen eigenlijk. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dit hoef je natuurlijk ook niet tot op de letter uit te voeren.. Het punt is simpelweg dat je het beste humor kan gebruiken om het ijs te breken. Dat er al 400 kneuzen zijn geweest die ook grappig proberen te doen is misschien waar, maar als jij een hoofd hebt wat zij leuk vind om te zien en het nodige zelfvertrouwen dan heb je een kans. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
(Al weet ik niet hoevaak caissieres dit horen...) Citaat:
![]() OT: Omg, je gaf haar een knipoog? Hoe fout ![]() Overigens werkt sarcasme (mits leuk gebracht natuurlijk) wel goed, denk ik. "Cocky funny", ook wel genaamd. Laatst gewijzigd op 24-05-2006 om 15:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Als je echt een meisje in de winkel wil versieren zou ik gewoon een aantal keer wat bij d'r kopen en dan telkens een praatje aanknopen. De eerste keer gewoon heel kort, of ze het werk leuk vindt ofzo en hoe lang ze er al werkt. En dan kun je vragen hoe oud ze is, of ze nog een opleiding doet, of ze nog hobby's doet e.d. En van daaruit steeds meer een gesprekje starten. En als je bij lievelingsmuziek, films e.d. aankomt: oh naar die film wil ik ook, misschien kunnen we samen gaan? Ook lekker cliche maar werkt denk ik beter. Zo heeft ze iig meer het idee dat je ook een beetje interesse hebt in haar karakter. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je achter de kassa zit, hoor je alle 'originele' vragen/opmerkingen die je kunt verzinnen. Dat is écht niet leuk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of het 'obvious' is of niet, maakt niet zoveel uit. Ik vind het opzich best leuk als een jongen laat merken geinteresseerd te zijn, goed voor je eigenwaarde toch? Alleen als 'ie meteen met van die versier 'grapjes' zou komen zou ik wel denken 'waarom wil je mij versieren, je kent me niet eens ![]() Maarja misschien is er in de winkel idd geen tijd voor gesprekjes/ Misschien haar opwachten na werktijd? 'goh wat toevallig' ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() De leukste jongens aan de kassa vind ik vooral de jongens non-verbaal flirten (naar elkaar kijken, wegkijken, lief lachen etc) of die daadwerkelijk het ergens over kunnen hebben over een normaal onderwerp (dus: zonder iets over het werk of geld, want over het algemeen vinden meiden zo'n job niet echt leuk, het is maar een baantje) en een leuk grapje ertussendoor gooien. Dát maakt het werk dan wel weer leuk, want er zijn genoeg jongens die het zo aanpakken. ![]()
Laatst gewijzigd op 26-05-2006 om 15:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ TS: Dus, ben je een griezel, doe het dan vooral niet... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb je deze taktiek ook daadwerkelijk op een meisje toegepast? Ben wel benieuwd wat de reacties waren ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|