Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2006, 11:52
Kayleigh
Kayleigh is offline
Ik ga volgende week 10dagen naar Praia da Rocha in Portugal. Heb op internet al het een en ander opgezocht, maar het enige wat ik kan vinden is sites waarop de badplaats gigantisch wordt aangeprezen (tja, reclame he, lekker objectief).. En een site waar ons app. gigantisch word afgezeken (wat een vooruitzicht).

Zijn jullie er al eens geweest? Hoe was het? Kun je er leuke dingen doen? Tell me
Advertentie
Oud 13-07-2006, 12:14
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Kayleigh schreef op 13-07-2006 @ 12:52 :
Ik ga volgende week 10dagen naar Praia da Rocha in Portugal. Heb op internet al het een en ander opgezocht, maar het enige wat ik kan vinden is sites waarop de badplaats gigantisch wordt aangeprezen (tja, reclame he, lekker objectief).. En een site waar ons app. gigantisch word afgezeken (wat een vooruitzicht).

Zijn jullie er al eens geweest? Hoe was het? Kun je er leuke dingen doen? Tell me
Toen ik in Portugal op vakantie was, hebben we een uur doorgebracht in Praia da Rocha . We hebben toen (heel verrassend) de rotsen op het strand bekeken en er een beetje gewandeld.
Wil je in Praia da Rocha blijven, of wil je ook naar plaatsen in de omgeving?
Oud 13-07-2006, 12:17
Kayleigh
Kayleigh is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 13-07-2006 @ 13:14 :
Toen ik in Portugal op vakantie was, hebben we een uur doorgebracht in Praia da Rocha . We hebben toen (heel verrassend) de rotsen op het strand bekeken en er een beetje gewandeld.
Wil je in Praia da Rocha blijven, of wil je ook naar plaatsen in de omgeving?
wil wel n btje omgeving verkennen enzo maar ben rijbewijsloos dus weet niet in hoeverre dat mogelijk is..

maarre, een uur dus.. omdat je daarna zwaar verveeld was of omdat je wegmoest *hoopt dat laatste*
Oud 13-07-2006, 13:46
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Kayleigh schreef op 13-07-2006 @ 13:17 :
wil wel n btje omgeving verkennen enzo maar ben rijbewijsloos dus weet niet in hoeverre dat mogelijk is..

maarre, een uur dus.. omdat je daarna zwaar verveeld was of omdat je wegmoest *hoopt dat laatste*
Wij hadden een boekje met een auto-route die je door een aantal plaatsen voert, waaronder dus Praia da Rocha.
Advertentie

Regels voor berichten