Thx allemaal voor jullie steun!
Zij is btw 17, die jongen wist er wel van, ik zag hem namelijk wel eens, heb hem eigenlijk nooit echt gemogen, maar hij kwam wel eens "kletsen" en soms was ik daar bij, en hoe ik en mijn ex zich gedroegen was dat wel duidelijk. Ik kan heel moeilijk indenken dat hij het niet geweten zou hebben. Ze droeg namelijk ook nog eens een kettingje met mijn naam erop toendertijd, en ook nog een ring van mij, moet hij wel heel naief zijn geweest om dat niet te zien.
Het is ook zo dat die jongen nog nooit een vriendin heeft gehad voor mijn ex, misschien dat hij het voorzichzelf daarom toch goedkeurde? Maar ja dat weet ik ook niet. Ik kan er ook heel moeilijk inkomen.
Ik zou aan de ene kant ook wel terug willen pakken, maar dan denk ik wat heeft het ook voor zin om er nog maar 1 seconde tijd in te steken. Ik ben ook niet van plan om nog maar iets te doen om vraak te nemen, maar wat ik al eerder zij, inhouden als ik hem zie (als dat gebeurd zal dat waarschijnlijk in een discotheek zijn, en nuchter kan ik me dan denk ik niet inhouden, maar met een paar biertjes denk ik helemaal niet meer), terwijl ik normaal verreweg van agressief ben.

zit niet mee.
Ik besef in ieder geval wel dat ik haar nooit meer terug wil.