![]() |
|
Digit Ball DBHSL
MP3-speler en SD/MMC-cardreader in één. Nieuw en ongebruikt. SD/MMC-card niet inbegrepen; een 512 MB SD-card is verkrijgbaar voor 18 euro, een 1 GB-exemplaar voor 28 euro (dus heb je een 1 GB MP3-speler voor 68 euro.) Van de site van Digit Ball: Features: * Aluminum Housing Design * MP3 Music Player * USB1.1 Flash Drive * A-B Repeat Function * Internal Memory: 0MB * External Memory: SD/MMC files and internal memory auto combine * Pre-Play Function SD/ MMC Memory Card Reader (Support up to 1GB) * 7 Segment LCD Displayer * Repeat Play: Normal/Repeat 1/Repeat all/ Random/ Random All * Equalizer (Normal, Rock, Jazz, Classical and Pop) * Automatic Power-Off * Digital Volume Control * Utility Program (Format Program, Window 98 Driver Program) Power Source AAA (x1) 1.5 Volt Battery Battery Life More than 10 Hours with Alkaline AAA Battery (Continuously) Dimension 91mm x 38.5mm x 15.5mm Weight 35g (Without Battery) Verpakking is compleet, op de USB-kabel na, die is niet meegeleverd bij mijn exemplaar. Prijs: 40 euro inclusief verzendkosten. Interesse? rutcore@gmail.com
Laatst gewijzigd op 03-07-2006 om 17:26. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
de site van Digit Ball doet het bij mij in ieder geval niet. Ik zou zo dus niet weten wat de nieuwprijs is, maar voor veel minder doe ik 'em niet weg, aangezien de speler nieuw en ongebruikt is. Maar ik zal je bod zeker onthouden.
|
|
|