Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2006, 13:53
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Zet CNN maar in. Israel valt Gaza binnen. Nou snap ik dat ze die ontvoerde korporaal willen bevrijden. Maar is het nou echt nodig/handig om een electriciteitscentrale te slopen. Zo verpaupert Gaza nog meer. Nog meer voedingsbodem voor terrorisme.

Is er nou niemand in Israel die door heeft dat ze zich zo in de eigen vingers snijden met deze acties.

Verplaats die muur naar grens van 1967. Alle nederzettingen weg. En ga op termijn eens vriendjes worden.

Dit maakt de situatie alleen maar erger!!
Advertentie
Oud 28-06-2006, 13:59
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Hier ga ik mijn vingers niet aan branden.
Oud 28-06-2006, 14:01
Love & Peace
Love & Peace is offline
Ik zag een foto van de jongen die is gevangengenomen en vond het best wel zielig voor hem. Mijn beeld van een soldaat die bewust de aanmerkelijke kans dat hij zulke dingen mee zal maken voor lief neemt en zelf onaardige dingen doet, is door een enkele foto wat afgezwakt.
Oud 28-06-2006, 14:06
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Tja, die gast moet natuurlijk ook gewoon in dienst! Maar begin nou eens met weg te gaan uit de bezette gebieden. Of misschien beter om me te beginnen: haal alle kolonisten weg, en ga dan langzaam werken aan Palestijnse staat. Maar maak gebaar: wij willen weg uit de gebieden!
Oud 28-06-2006, 14:11
Verwijderd
Op het NOS-journaal hoorde ik dat waarschijnlijk ook een burger ontvoerd is.
Oud 28-06-2006, 14:50
REIE
REIE is offline
Ach, dit is weer de zoveelste manier van Israel en Palestina om geweldadig te zwartepieten met schuld en verantwoordelijkheid. Israel weet heel goed dat ze die twee gijzelaars niet onvoorwaardelijk levend in handen zullen krijgen. Verzin zelf maar je dramascenario.
Oud 28-06-2006, 15:00
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 28-06-2006 @ 15:01 :
een soldaat die bewust de aanmerkelijke kans dat hij zulke dingen mee zal maken voor lief neemt en zelf onaardige dingen doet
Dienstplicht...

En gaza verpauperen? Klinkt als een soort pleonasme. Sinds de ontvoering is de gazastrook hermetisch afgesloten, dus de hamas wordt wederom bedankt voor het vernietigen van dat beetje Palestijnse economie dat nog bestond.

Ik heb zo'n idee dat Israël dit keer door roeien en ruiten zal gaan om hun soldaat terug te vinden. Het AD wist te melden dat vermoed wordt dat hij rond Khan Yunis vast wordt gehouden, dus alles dat daar in de weg staat gaat de grootste problemen krijgen.

Of het een bloedbad zal worden, geen idee, hangt ervan af wat de reactie van de hamas is.
Oud 28-06-2006, 15:15
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
T_ID schreef op 28-06-2006 @ 16:00 :
En gaza verpauperen? Klinkt als een soort pleonasme. Sinds de ontvoering is de gazastrook hermetisch afgesloten, dus de hamas wordt wederom bedankt voor het vernietigen van dat beetje Palestijnse economie dat nog bestond.
Maar Isreal moet nou eens ECHT (!!) voor een Palestijnse staat gaan! Dus niet: we moeten wel. Maar: ja, graag een bevriende Palestijnse staat. Als het goed gaat met je buren, heb je er zelf minder last van.

Dus investeer in de Palestijnse gebieden. En haal nou gewoon die nederzettingen weg joh! Dan heb je wel signaal: kijk, we willen dat land niet. We willen zelfs graag weg. Doen jullie nou ook normaal. En dan nog hou je (aan beide zijden) gekken. Helaas!
Oud 28-06-2006, 15:52
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
T_ID schreef op 28-06-2006 @ 16:00 :
Dienstplicht...

Ik heb zo'n idee dat Israël dit keer door roeien en ruiten zal gaan om hun soldaat terug te vinden. Het AD wist te melden dat vermoed wordt dat hij rond Khan Yunis vast wordt gehouden, dus alles dat daar in de weg staat gaat de grootste problemen krijgen.

Of het een bloedbad zal worden, geen idee, hangt ervan af wat de reactie van de hamas is.
Waarom denk jij toch dat de Hamas elke pion in handen heeft?

Er zijn zat fundamentalistische organisaties die niets met de hamas van doen willen hebben, de Islamitische Jihad bijvoorbeeld.

Wederom; tunnelvisie.
Oud 28-06-2006, 16:13
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 28-06-2006 @ 16:15 :
Maar Isreal moet nou eens ECHT (!!) voor een Palestijnse staat gaan!
Leg eens uit waarom ze mensen die hen altijd naar het leven hebben gestaan zouden moeten helpen met een eigen staat? Lijkt me dat dat iets is dat de Palestijnen zelf mogen uitzoeken.
Citaat:
Dus investeer in de Palestijnse gebieden.
Elke keer als er economisch verkeer is vindt er wapensmokkel of aanvallen zoals die aan deze inval ten grond lagen plaats.

Zolang dat iedereen keer door blijft gaan zie ik een Palestijnse economie ook nog niet ontstaan. Wat ik al zei: de terreur zorgt voor de armoede.

Los daarvan heeft Israël zelf genoeg
Citaat:
En haal nou gewoon die nederzettingen weg joh!
Dat is in gaza gebeurd en voor een goed deel ook al op de westelijke jordaanoever. in gaza zijn de meeste plaatsen waar die dingen stonden bebouwd met terreurtrainingskampen, ook op de jordaanoever is weinig verbetering te merken.

Het opruimen van illegale nederzettingen is nodig, maar beslist geen toverwoord.
Citaat:
Dan heb je wel signaal: kijk, we willen dat land niet. We willen zelfs graag weg. Doen jullie nou ook normaal. En dan nog hou je (aan beide zijden) gekken. Helaas!
Inderdaad helaas, want het geweld blijft ondanks nepbestanden en de terugtrekking door gaan.

Wat moet Israël dan doen denk je? Vredesgebaren werken niet, wat dan wel?

Laatst gewijzigd op 28-06-2006 om 16:24.
Oud 28-06-2006, 17:43
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Wat moet er gebeuren? Een ijzeren gordijn tussen Israel en Palestina, met origineel Russische grensbewakers er tussen met SAMs.
Oud 28-06-2006, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 28-06-2006 @ 18:43 :
Wat moet er gebeuren? Een ijzeren gordijn tussen Israel en Palestina, met origineel Russische grensbewakers er tussen met SAMs.
Nee, ik zie liever een oplossing met radioactief materiaal.
Oud 28-06-2006, 17:56
Blood Fire Rage
Citaat:
DarkSavior schreef op 28-06-2006 @ 18:52 :
Nee, ik zie liever een oplossing met radioactief materiaal.
Ik hoop dat je er familie hebt wonen
Oud 28-06-2006, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 28-06-2006 @ 18:56 :
Ik hoop dat je er familie hebt wonen
Elke keer als ik een scheet laat beschadig ik de atmosfeer.
Oud 28-06-2006, 18:24
Blood Fire Rage
Citaat:
DarkSavior schreef op 28-06-2006 @ 19:13 :
Elke keer als ik een scheet laat beschadig ik de atmosfeer.
Ben je een koe?
Oud 28-06-2006, 18:42
Relief
Relief is offline
Ik mis goede leiders bij beide staten.
Oud 28-06-2006, 18:44
Blood Fire Rage
Citaat:
Relief schreef op 28-06-2006 @ 19:42 :
Ik mis goede leiders bij beide staten.
Ik ben bang voor grote leiders. Ze zijn daadkrachtig for good or for bad.
Oud 28-06-2006, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 28-06-2006 @ 19:24 :
Ben je een koe?
Soort van, maar daar gaat het niet om.

Laten we met ze allen gaan BBQ'en, discusseren over mensenrechten die geschonden worden, hongersnood in de wereld en mensen die worden opgegeten worden door mensen maken me depri.
Oud 28-06-2006, 19:03
Verwijderd
Die joden moeten gewoon de zee in.
Oud 28-06-2006, 19:28
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 28-06-2006 @ 20:03 :
Die joden moeten gewoon de zee in.
Samen met de Palestijnen

Kunnen we er een groot resort voor klikgrage Japanners en vette middle-aged Amerikanen van maken
Oud 28-06-2006, 20:51
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
T_ID schreef op 28-06-2006 @ 17:13 :
Leg eens uit waarom ze mensen die hen altijd naar het leven hebben gestaan zouden moeten helpen met een eigen staat? Lijkt me dat dat iets is dat de Palestijnen zelf mogen uitzoeken.
Elke keer als er economisch verkeer is vindt er wapensmokkel of aanvallen zoals die aan deze inval ten grond lagen plaats.
Maar zorg dat de Palestijnen het inderdaad zelf kunnen uitzoeken. En sloop niet steeds de infrastructuur...

Sorry, maar volgens mij komt het de Israeli's wel goed uit: wel een soort van Palestijnse entiteit, maar dan wel een hele zwakke. En tja, die kan dan niks of weinig doen tegen terreur.

Israel moet eens ondubbelzinnig kiezen voor een sterke, stabiele Palestijnse staat. Ook wij hielpen de Duiters er bovenop. En zie hier: al 50 jaar vrede. OK, vergelijking is heel kort door de bocht, maar zoals het nu gaat, gaat het ook niet....

Citaat:
T_ID schreef op 28-06-2006 @ 17:13 :Het opruimen van illegale nederzettingen is nodig, maar beslist geen toverwoord.
Inderdaad helaas, want het geweld blijft ondanks nepbestanden en de terugtrekking door gaan.
[/B]
Alle nederzettingen weg. En al hou je dan nog de gebieden bezet, dan is het signaal wel: dit is jullie land, niet van ons!
Oud 28-06-2006, 21:01
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 28-06-2006 @ 21:51 :
Maar zorg dat de Palestijnen het inderdaad zelf kunnen uitzoeken. En sloop niet steeds de infrastructuur...
Ook dat blijft iedere keer een gevolg van Palestijnse agressie my dear.

Agressie waarover al in het tijdperk Arafat afspraken zijn gemaakt over het stoppen ervan, maar nooit heeft (tot Abbas en Qurei eigenlijk) ooit een palestijnse leider die afspraken waargemaakt. (op zich is dat ook niet lastig omdat voor de dood van arafat arafat altijd als een soort democratische dictator regeerde, maar ja)

Iedere keer als er acties werden ondernomen was dat in feite als vergelding tegen de fatah, wiens gewapende tak toen destijds nog erg actief was met terreur en de links tussen fatah en de verschillende terreurorganisaties ook sterker waren. Laten we niet vergeten dat de PLO zijn bestaan ook als terreurorganisatie is begonnen.

Tegenwoordig zijn aan beide zijden van het hek de hardliners oud aan het worden en zijn het nieuwe leiders die slechts nog problemen hebben met erfenissen uit het verleden.

Als die erfenissen nu eens radicaal opgeruimd zouden worden zie ik vrede binnen tien jaar best gebeuren.
Citaat:
Sorry, maar volgens mij komt het de Israeli's wel goed uit: wel een soort van Palestijnse entiteit, maar dan wel een hele zwakke.
En waarom zou dat ze goed uitkomen?

Ik hoor die claim wel vaker en ik kan er werkelijk niet bij wat het nut voor Israël daarvan is. Iedereen in Israël begrijpt dat er niet zoiets bestaat als een volledige overwinning. Ze kunnen de Palestijnen niet even wegmoffelen, voor zover er überhaupt nog expansionisme leeft in Israël.

Dus wat is dan precies de reden waarom het ze goed zou uitkomen?

Citaat:
maar zoals het nu gaat, gaat het ook niet....
Zoals het nu gaat, gaat het prima. Voor de verkiezing van de hamas ging alles goed. Nu kan je die verkiezing de Palestijnen ook niet echt verwijten, want die zitten dagelijks onder de propaganda die hen verteld dat geweld de oplossing van hun armoede brengt, terwijl het er juist de oorzaak van is.

Nu de hamas gekozen is hebben ze daarvan ook een kater en zakt de steun voor de hamas weer in.

Ondertussen is Israël de druk van de ketel aan het halen door zich terug te trekken uit Palestijnse gebieden...

Eigenlijk is de toekomst heel rooskleurig, als alleen de terreurorganisaties zich maar eens gedeist zouden houden.
Oud 28-06-2006, 21:09
Blood Fire Rage
Het bezet houden van gebieden door Israel is het gevolg van Palestijnse agressie?
'Oh de Palestijnen schieten op ons, laten we er tussenin gaan wonen.'?
Oud 28-06-2006, 21:13
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Zoals het nu gaat, gaat het prima. Voor de verkiezing van de hamas ging alles goed. Nu kan je die verkiezing de Palestijnen ook niet echt verwijten, want die zitten dagelijks onder de propaganda die hen verteld dat geweld de oplossing van hun armoede brengt, terwijl het er juist de oorzaak van is.
Ja, maar vergeet ook niet dat maar 35% gestemd heeft op Hamas. Beetje raar districtenstelsel daar!
Maar idd, beter geen Hamas aan de regering. Toch vind ik dat Israel eens flink werk moet maken van terugtrekking.
Oud 28-06-2006, 21:14
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 28-06-2006 @ 22:09 :
Het bezet houden van gebieden door Israel is het gevolg van Palestijnse agressie?
'Oh de Palestijnen schieten op ons, laten we er tussenin gaan wonen.'?
Nee, dat was een gevolg van godsdienstextremisten, die destijds heel wat meer steun voor hun denkbeelden hadden dan vandaag de dag.

Die steun is verklaarbaar vanuit de arabische agressie. Als je elk decennium zowat een oorlog hebt dan ga je niet je tegenstanders knuffelen. Daar van uit gaan zou naief zijn, iemand dat verwijten hypocriet.
Oud 28-06-2006, 21:14
Verwijderd
Naar mijn weten hebben die joden destijds gewoon een staatsgreep gepleegd en het hele gebied ingenomen en er de staat israel gesticht, dat heeft weinig met palastijnse agressie te maken oorsprongkelijk.
Oud 28-06-2006, 21:16
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 28-06-2006 @ 22:14 :
Naar mijn weten hebben die joden destijds gewoon een staatsgreep gepleegd en het hele gebied ingenomen en er de staat israel gesticht, dat heeft weinig met palastijnse agressie te maken oorsprongkelijk.
Sorry, maar de driedaagse staking en de daarop volgende burgeroorlog die escaleerde werd toch echt van arabische zijde ingezet.

Dat tegen die tijd de Joodse immigranten ook al geradicaliseerd waren is gezien de voorgaande decennia van haat tegen hen (ik heb het hier niet over WO II) ook geen mirakel.
Oud 28-06-2006, 21:19
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
En toch zou ik zeggen: ga van elkaar houden. Al is het maar met je hoofd. Zie Europa na WOII!
Oud 28-06-2006, 21:23
T_ID
T_ID is offline
Hamasregering steunt eis kidnappers

De Hamasregering vindt dat Israël Palestijnse gevangenen moet vrijlaten. Daarmee wordt de eis van de ontvoerders van een Israëlische soldaat gesteund.

Die werd drie dagen geleden ontvoerd en meegenomen naar de Gazastrook. Israël is daar nu naar hem op zoek. De EU heeft het Palestijns Bestuur opgeroepen alles te doen om hem vrij te krijgen, maar de Hamasregering voelt daar niets voor.

Israëlische gevechtsvliegtuigen hebben vanavond over een zomerpaleis van de Syrische president Assad in Latakia gevlogen. Het was volgens het leger een waarschuwing dat Syrië geen Palestijnse extremisten moet steunen

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006...48A80F4BE.html

Niet slim, want dit betekend dat de hamas zichzelf buitenspel heeft gezet voor een vreedzame oplossing aangezien al bekend was dat Olmert niet van plan is zich te laten chanteren voor vrijlating van een x honderd aantal gevangenen.
Oud 28-06-2006, 21:29
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 28-06-2006 @ 22:16 :
Sorry, maar de driedaagse staking en de daarop volgende burgeroorlog die escaleerde werd toch echt van arabische zijde ingezet.

Dat tegen die tijd de Joodse immigranten ook al geradicaliseerd waren is gezien de voorgaande decennia van haat tegen hen (ik heb het hier niet over WO II) ook geen mirakel.
Nee, die joden wilden gewoon alles, en dat terwijl de meesten van hen daar nog nieteens 25 jaar in dat gebied geleefd hadden. Jij als anti allochtoon zou toch wel moeten begrijpen dat de autochtonen daar niet op zaten te wachten dat mensen opeens massaal van de andere kant van de wereld komen aanzetten om daar even de macht over te nemen, en in dat geval ook nogeens echt en niet in rechtse propaganda zin van het woord.

Klopt, maar dat rechtvaardigt geen onrecht. Feit is dat de autochtonen in palastina gewoon driedubbel genaait werden door een stel mensen die opeens erheen emigreerden.
Oud 28-06-2006, 21:33
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
En vliegtuigen over Syrie laten vliegen... is dat slim? Mag dat wel? Moet de VN daar niks van zeggen?

En Syrie steunt Hamas? OK, niet goed. Maar Isreal steunt Koerden in Iran. Mag dat wel?

In het verleden steunde Israel de contra's in Nicaragua? Mag dat wel?
Israel hielp Zuid-Afrika met atoombom? Mocht dat dan wel?
Oud 28-06-2006, 21:40
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 28-06-2006 @ 22:33 :
En vliegtuigen over Syrie laten vliegen... is dat slim? Mag dat wel? Moet de VN daar niks van zeggen?

En Syrie steunt Hamas? OK, niet goed. Maar Isreal steunt Koerden in Iran. Mag dat wel?

Israel mag alles dankzij het collectieve schuldcomplex van de wereld.

En niemand in het westen moet die arabieren want die zijn maar voor 20% christelijk en verder allemaal enge moslims en moslims hebben geen waarde.
Oud 28-06-2006, 21:46
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Kijk, Israel moet zichzelf natuurlijk mogen verdedigen. Maar laat alsjeblieft de regels die voor de rest van de wereld gelden ook voor Israel gelden.

En voor de honderdste keer: haal die nederzettingen nou weg!
Oud 28-06-2006, 21:48
mavet
mavet is offline
Citaat:

Ja.
Oud 28-06-2006, 21:52
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
mavet schreef op 28-06-2006 @ 22:48 :
Ja.
Die dubbele moraal van Amerika / het Westen is op lange termijn zeer ongunstig voor ons!!
Oud 28-06-2006, 21:53
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 28-06-2006 @ 22:46 :
Kijk, Israel moet zichzelf natuurlijk mogen verdedigen. Maar laat alsjeblieft de regels die voor de rest van de wereld gelden ook voor Israel gelden.

Probleem is dat de palastijnen het niet mogen, en dat de wereld niet opkomt voor dit onderdrukte volk. Ik bedoel, iedereen veroordeeld rusland voor het geweld in de oude deelrepublieken, maar diezelfde figuren krijgen een erectie van 30cm als israel een palastijn doodschiet. Belachelijk gewoon, zo liberaal als een aal.
Oud 28-06-2006, 21:55
mavet
mavet is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 28-06-2006 @ 22:53 :
Probleem is dat de palastijnen het niet mogen, en dat de wereld niet opkomt voor dit onderdrukte volk.
Gelukkig komen ze wel voor zichzelf op. Jammer dat ze daarbij geen rekening houden met onschuldige burgers, van beide kanten.
Oud 28-06-2006, 21:57
Gatara
Gatara is offline
Hamasleider Mashaal in Damascus roept op om meer Israeliers te ontvoeren.
Hamas premier Haniyeh vraagt om vrijlating van de soldaat.

big lol

stelletje ongeregeld.
Oud 28-06-2006, 22:00
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 28-06-2006 @ 22:46 :

Want dat zorgt voor orde ofzo?

weinig van te merken

en waarom mag een jood niet wonen waar ie wilt? mm? Als je nu had gezegd: ok, prima lui. Als jullie op de westelijke jordaanoever willen wonen, ga je gang, maar we gaan jullie niet meer beschermen, had ik daar nog in meegekund. De idee dat je eist dat ze op moeten rotten vind ik niks.

Net zoals je ook niet kunt gaan pleiten dat alle arabieren in israel moet oprotten.

same thing
Oud 28-06-2006, 22:00
Blood Fire Rage
Citaat:
Gatara schreef op 28-06-2006 @ 22:57 :
Hamasleider Mashaal in Damascus roept op om meer Israeliers te ontvoeren.
Hamas premier Haniyeh vraagt om vrijlating van de soldaat.
Oud 28-06-2006, 22:10
T_ID
T_ID is offline
Citaat:

Ja, want wie financiert Meshaal? Exact: Iran.
Oud 28-06-2006, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 28-06-2006 @ 23:00 :

weinig van te merken

en waarom mag een jood niet wonen waar ie wilt? mm? Als je nu had gezegd: ok, prima lui. Als jullie op de westelijke jordaanoever willen wonen, ga je gang, maar we gaan jullie niet meer beschermen, had ik daar nog in meegekund. De idee dat je eist dat ze op moeten rotten vind ik niks.

Net zoals je ook niet kunt gaan pleiten dat alle arabieren in israel moet oprotten.

same thing
Ik denk dat op de militaire aanwezigheid gedoeld word.
Oud 28-06-2006, 23:05
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 28-06-2006 @ 23:10 :
Ja, want wie financiert Meshaal? Exact: Iran.
Waar het op neer komt is dat de rechts liberale kerk dat niet als verwijt mag aanvoeren omdat ze het zelf ook doen.
Oud 29-06-2006, 00:13
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Gatara schreef op 28-06-2006 @ 23:00 :

weinig van te merken

same thing
Ik ben dan ook voor een staat oplossing. Maar daar men dat niet wil, zou ik zeggen: alle nederzettingen weg. En natuurijk mogen joden ook in een toekomstige Palestijnse staat wonen! Inderdaad, zoals er ook Arabieren in Israel wonen!
Oud 29-06-2006, 00:33
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 29-06-2006 @ 00:05 :
Waar het op neer komt is dat de rechts liberale kerk dat niet als verwijt mag aanvoeren omdat ze het zelf ook doen.
Nee hoor, van mij mogen de Palestijnen best de SGP, of een ander stuk staatsondermijnend tuig in Nederland, steunen als ze dat leuk vinden.
Oud 29-06-2006, 00:34
T_ID
T_ID is offline
Israël arresteert Hamas-minister

Het Israëlische leger heeft op de Westelijke Jordaanoever bij Ramallah Mohammed Barghouti gearresteerd. Hij is minister in de Hamas-regering. Het lijkt erop dat Israël met de arrestatie meer druk wil uitoefenen op de Palestijnen om de ontvoerde militair vrij te laten.

Het leger is gisteren begonnen met een grote operatie in de Gazastrook waar de ontvoerde soldaat wordt vastgehouden. Er gaan geruchten dat het offensief naar het noorden wordt uitgebreid.

De Hamas-regering vindt dat Israël Palestijnse gevangenen moet vrijlaten. Daarmee ondersteunt ze de eis van de ontvoerders.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006...7F31C85AB.html

Wisselgeld noemen ze zoiets. Eens kijken wat de hamas ermee gaat doen.
Oud 29-06-2006, 00:35
Blood Fire Rage
Citaat:
hhendrikxx schreef op 29-06-2006 @ 01:13 :
*Bla*
Hhendrikxx! Kom je ook naar onze meeting?
Oud 29-06-2006, 05:09
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ach, die soldaat is allang dood, Israel bewijst weer eens dat zij beter zijn in hetgene ze de tegenstander verwijten, en de brutaliteit van Israel jegens Syrië zal vast ook nog wel een staartje krijgen.

It's ain't over till the fat lady sings.

(ik gok op veel dooien, veel verwoesting en bovenal, veel ellende ) .
Oud 29-06-2006, 06:02
professor2
professor2 is offline
is het nu overigens voor het eerst eh wettelijk oorlog?
aangezien hamas de regering is?
Oud 29-06-2006, 07:43
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 29-06-2006 @ 07:02 :
is het nu overigens voor het eerst eh wettelijk oorlog?
aangezien hamas de regering is?
Nee joh, zie het gewoon als pedofillie. Palestina is het kindje, en Israel is de VeRkr4cHtErZ0rSz.

Ik ook altijd met me stomme opmerkingen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten