Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2002, 19:30
skaapie
skaapie is offline
ik heb al bijna 2 maand een vriend. ik heb zijn ouders al ontmoet, en hij heeft mijn ouders al ontmoet. maar wanneer zouden zijn ouders die van mij moeten ontmoeten? beetje rare vraag maar jah.... please antwoord ff!!

veel liefs skaapie loves somebody uit beltrum
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2002, 19:41
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik vind niet dat je dat soort dingen moet 'forceren'. Ik denk dat gelegenheid zich ter zijner tijd zich wel voordoet. Et gaat om de relatie tussen jou en je vriend, niet tussen die van jullie ouders....
Oud 28-06-2002, 20:21
Verwijderd
Mijn ouder hebben de ouders van mijn vriend voor het eerst gezien toen we zeven maanden hadden ofzo. Ik was een maand met mijn ouders op vakantie geweest naar Canada en zijn ouders kwamen samen met hem mij ophalen.
Je kan niks geregelen, gaat vanzelf. Als je een tijd verkering hebt kun je zijn ouders misschien uitnodigen op jou verjaardag?

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 20:55
kipfilet
kipfilet is offline
Pas na dik een jaar verkering zijn mijn ouders bij hem op zijn verjaardag geweest en hebben daar dus ook zijn ouders ontmoet. Andersom zijn zijn ouders toen ook op mijn verjaardag geweest. Maar ik ken ook mensen die al veel langer verkering hebben, en waarvan de ouders elkaar nog nooit ontmoet hebben. Zoiets moet je niet forceren. Jij hebt verkering met die persoon en niet met zijn ouders. Jullie ouders hebben ook geen verkering met elkaar. En trouwens, je hebt nog maar 2 maanden met hem. Je denkt nu dat hij de liefde van je leven is, maar wat als het over een maand ofzo uit is? Wil je jouw ouders ook weer laten kennismaken met de ouders van je volgende vriendje? Als je ouders het heel goed met zijn ouders kunnen vinden, zit je er misschien wel voor altijd aan vast terwijl je dat niet eens wilt...
Oud 28-06-2002, 21:42
highlight
highlight is offline
Zijn ouders zijn naar mijn verjaardag gekomen, dat was de eerste keer dat ze elkaar 'echt' ontmoetten. Toen hadden we 11 maanden wat ofzow..
Oud 28-06-2002, 22:47
Tofke_H
Tofke_H is offline
In mijn geval was dat toen ik verjaarde, we hadden toen 10 maanden een relatie. Toen kwamen haar ouders naar mijn thuis.
Van zo'n gelegenheid gebruik maken zou ik zeggen. Maar maakt het eigenlijk veel uit dat je ouders en zijn ouders elkaar nu al zien?
Oud 28-06-2002, 22:47
Verwijderd
Hoezo? Ga je trouwen?

Kom op hey, jullie hebben het pas 2 maanden .. maak je niet zo druk. 't is voldoende dat jij zijn ouders kent en hij de jouwe. Wat heeft het in godsnaam voor nut als de ouders elkaar ontmoeten?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 23:14
Lady_Blue
Lady_Blue is offline
Jullie ouders zien elkaar vanzelf wel een keertje denk ik.
Zou het iig niet af gaan spreken, helemaal niet omdat je nog maar 2 maanden iets met elkaar hebt. Bij 2 jaar kan ik me er iets bij voorstellen
Oud 29-06-2002, 21:31
Sterrenkijkster
Sterrenkijkster is offline
zou ik ook niet mee inzitten...

Ik heb een relatie, al meer dan een jaar, met een jongen die van een hele rijke afkomst is... Ik ben een gewoon meisje. Maar we zijn stapel op elkaar en de afkomst speelt geen rol.
Maar mijn ouders zijn ietwat beschaamd om zijn ouders te ontmoeten,
dus van mij zal dat zeker nog enkele jaren duren...
Zit ik niet mee in, 't is tenslotte HEM die ik graag zie é
Oud 29-06-2002, 23:00
sead-nbm
sead-nbm is offline
ach als jouw ouders er behoefte aan hebben om zijn ouders te ontmoeten om te zien bij wie jij nou de hele tijd bent dan moeten ze dat zelf maar zeggen en dan zou je ze een keer kunnen uitnodigen. maar ikdenk niet dat jouw ouders die behoefte echt nadat jullie 2 maand hebben. miijn ouders hebben die behoefte in ieder geval niet na 4 maand. en ik vind het ook niet nodig ofzo.
Reageren

Regels voor berichten