Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2004, 16:30
druiveke
druiveke is offline
hey!!

ik zou graag deze zomer op vakantie gaan met men vriend.
omdat we toch maar met zen tweetjes zijn en het ni echt uitmaakt waar we heen gaan hebben we besloten om gebruik te maken van een last minut.

wanneer je nu lastminuts zoekt vind je er enorm veel.
maar is dat ook tijdens de zomermaanden?

ik dacht dat er altijd waren maar een kennis van me beweert dat ik dara niet moet op hopen tijdens juli en augustus

hebben jullie hiermee al ervaringen?

meegevallen.
prijs en gelegendheden?
Advertentie
Oud 07-03-2004, 16:33
Verwijderd
Last minutes zijn er altijd. Maar het wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk goedkoper zijn. Vooral in de zomer kan dit nog weleens tegenvallen.
Oud 07-03-2004, 18:52
Yolcu
Yolcu is offline
Last minutes zijn er inderdaad altijd. Het is eigenlijk maar net 'geluk' hebben of er iets voor je bijzit. Lastminutes zijn er vaak in alle prijsklassen, het ligt natuurlijk aan je wensen/eisen en je budget.

Vroeger was het vooral het 'overschot' aan hotelbedden en tickets dat verkocht werd als lastminute, nu worden lastminutes vaak speciaal ingekocht om als lastminute te dienen. Hierdoor zijn ze niet meer zo voordelig als een tijdje geleden. Een lastminute wil meestal trouwens niets zeggen over de kwaliteit van de reis: zoals ik al zei: lastminutes zijn er in alle prijsklassen.

Heb je al enig idee waar je heen wilt?
Oud 07-03-2004, 20:42
Guissie
Guissie is offline
lastminutes zijn er altijd, je moet qua prijs er alleen een beetje op het goede moment bijzitten, want eerst is de prijs laag, dan zijn er nog maar weinig kaarten-->worden ze duurder en dan op het laatste worden ze weer goedkoop
Oud 08-03-2004, 14:14
Verwijderd
last minuten zijn idd altijd te krijgen. het is alleen maar waar je heen wil. als je bijv. met de bus naar spanje wilt zijn de prijzen mss 20 euro goedkoper. maar als je met het vliegtuig naar kenia wilt liggen de prijzen weer veel goedkoper dan normaal.
het is wel zo dat vliegen duurder wordt naarmate het boeken korter wordt. het kan bijv. voor een retourtje londen 100 euro pp schelen.
Advertentie

Regels voor berichten