Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2001, 22:45
MissLopez
MissLopez is offline
zijn er mensen net als ik die ontzettend houden van musicals, acteren, dansen, en piano spelen? Ik dans zelf, ga na de vakantie op musicalgroep en heb 3 jaar keyboard les gehad, ik heb (zonder kapsones) echt talent en heb zelf heel veel liedjes gecomponeerd maar dan met pianomuziek, vandaar dat ik nu op pianoles ga, die meneer waar ik les van krijg die neemt - als hij zelfverzonnen liedjes van leerlingen goed vind - die nummers op om ze vervolgens ergens naar op te sturen, dat gebeurd ook met mijnes! TOF HE? wie weet, anyway, zijn er mensen die net als mij dit tof vinden, en zo ja waarom en hoever zijn jullie hiermee gekomen....graag reacties hierop!

Greetzz Miss Lopez
Oud 31-07-2001, 16:56
Lindatje
Lindatje is offline
Ik hou zelf heel veel van zingen, en mensen die mij hebben gehoord zeggen dat ik goed ben. Alleen het probleem is dat ik nooit durf, omdat ik het zelf niet vind klinken (=laag zelfvertrouwen).
Als je gewoon keihard je best doet, kom je er misschien wel, misschien ook niet maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd en kun je trots terugkijken zonder dat je belangrijke kansen hebt laten liggen!!

Succes ermee!
Linda
Oud 31-07-2001, 21:50
MyssY
MyssY is offline
Ik vin zingen wel cool maar doe ik er weinig aan( Whehe, Weleens onder de douche).
Volgend jaar ga ik op Theater(tonneelles) en daar krijg ik ook nog dans en zang bij. Lijk me wel Lollig. Verder vin ut het ook tof om naar Musicals te kijkuh.
Oud 31-07-2001, 22:23
MissLopez
MissLopez is offline
oke dan, ben ik toch niet de enige
ik zing ook, ik doe er wel wat aan, ik heb thuis een speciaal apparaat met 2 verschillende microfoons en allerlei knoppies waar je van alles mee kunt doen, ik zing dan vooral nu in de vakantie iedere dag en noem het karaokie! Je kan de zang van de zanger/es wegdrukken en zelf inzingen, mensen vinden mij ook goed maar ik ga niet op zangles want dat leer ik volgend jaar op musical...ik vind het zo leuk! zucht...was ik maar beroemd
Oud 01-08-2001, 00:25
freakie
freakie is offline
Ik dans, zing en doe ook aan toneel.
Maar of de toneelschool gaat lukken, zien we wel over een paar jaartjes
Oud 01-08-2001, 15:39
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
ik speel al een jaar of 5 toneel via school en na school, heb wat dingetjes gedaan voor TV (sta ingeschreven bij castingbureaus), ben dol op dansen (op streetdance gezeten) en zingen doe ik de hele dag door zodat mn stem beter word, t lijkt me namelijk super relaxed om met mn eigen nummers op te treden ooit. ik heb ook een pianootje gekocht vorig jaar zodat ik zelf wat meer muziek kan maken. over een paar jaar wil ik graag naar de toneelschool of naar de kleinkunstacademie.
Oud 03-08-2001, 23:20
Caelis
Caelis is offline
Ik speel zelf in musicals, staat uitgebreid in mijn topic 'musicals?'
Oud 07-08-2001, 13:58
Caelin
Caelin is offline
Citaat:
Caelis schreef:
Ik speel zelf in musicals, staat uitgebreid in mijn topic 'musicals?'
Nee, staat er niet, wat ben ik ook een oen. Staat op muziek
Oud 07-08-2001, 16:28
angely
angely is offline
ik houd zeeeeer veel van piano spelen!!! Acteren vind ik ook wel leuk, alleen kan ik dat niet...(zingen ook niet)en dansen vind ik ook best cool!
Oud 09-08-2001, 18:48
lisa
Het lijkt me leuk als ik zelf liedjes kon componeren op de piano, maar helaas kan ik niet zo goed piano spelen.
Ik hou wel heel erg van zingen en toneelspelen, dansen vind ik ook leuk. vooral als ik een dans eenmaal goed door heb(het repeteren is minder).
Oud 14-08-2001, 13:49
angely
angely is offline
[QUOTE]lisa schreef:
[B]Het lijkt me leuk als ik zelf liedjes kon componeren op de piano, maar helaas kan ik niet zo goed piano spelen.

Bij SKVR is er een cursus inproviseren op allerlei instrumenten, tipje?

Oud 24-08-2001, 18:08
lisa
Hm..ja dat is wel een tipje!
Oud 29-08-2001, 18:56
*Floortje*
*Floortje* is offline
Citaat:
Lindatje schreef:
Ik hou zelf heel veel van zingen, en mensen die mij hebben gehoord zeggen dat ik goed ben. Alleen het probleem is dat ik nooit durf, omdat ik het zelf niet vind klinken (=laag zelfvertrouwen).
Als je gewoon keihard je best doet, kom je er misschien wel, misschien ook niet maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd en kun je trots terugkijken zonder dat je belangrijke kansen hebt laten liggen!!

Succes ermee!
Linda
Ja, dat heb ik dus ook..

Regels voor berichten