Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2001, 21:23
AngelLena
AngelLena is offline
Ik ben bezig een cabaretshow te schrijven en tot nu toe gaat het me redelijk goed af, maar de inspiratie raakt een keer op en ik heb nieuwe verse onderwerpen nodig waar ik over kan schrijven. Ik zou er niet zoveel haast bij maken als ik geen deadline had, maar helaas heb ik die wel. Dus als iemand iedeeen heeft, drop ze graag hier!
Oud 01-09-2001, 23:03
Tampert
Tampert is offline
koel... Kun je misschien eens wat onderwerpen posten die je al behandeld hebt? Dan kan het ook nog een samenhangend geheel blijven
Oud 01-09-2001, 23:05
AngelLena
AngelLena is offline
okeej, jeugd, 2e fase, jeugdinternaat, administratief medewerker, niksdoende leraren, bierflesjes, familie op stage in india...
Oud 02-09-2001, 12:35
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
AngelLena schreef:
okeej, jeugd, 2e fase, jeugdinternaat, administratief medewerker, niksdoende leraren, bierflesjes, familie op stage in india...

Oh my god...op je 16e al een cabaretshow willen schrijven, dat kan alleen maar bagger worden. De onderwerpen die je b''behandeld'' lijken me niet eens de moeite waard om over te schrijven. Ga tegen me in door hier 1 sketch van jezelf te posten, begrijp me niet verkeerd; ik kraak je niet af...

First...grow up....
Then....come back..

Oud 02-09-2001, 14:37
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:
Oh my god...op je 16e al een cabaretshow willen schrijven, dat kan alleen maar bagger worden. De onderwerpen die je b''behandeld'' lijken me niet eens de moeite waard om over te schrijven. Ga tegen me in door hier 1 sketch van jezelf te posten, begrijp me niet verkeerd; ik kraak je niet af...

First...grow up....
Then....come back..

Wil jij een stukje lezen van de show tot nu toe? Is goed joh! Momentje...
Oud 02-09-2001, 14:39
AngelLena
AngelLena is offline
Maar ik maakte kennis met een heel bijzonder meisje met precies dezelfde instelling als ik: ‘schijt aan alles, niemand hoeft me te vertellen wat ik moet doen in mijn leven, dat kan ik prima zelf bepalen en als iemand het er niet mee eens is….eeeeuh…..ja’. Nou zo’n instelling zo ongeveer. En ik kon lachen met die meid joh! Die had verhalen……net als ik nu…
En we hebben wat meegemaakt samen. Niet te geloven. Vaak compleet onzinnige dingen. Moet ook kunnen toch? Ik weet nog hel goed, ze kwam in een tussenuur bij mij met een verhaal over een bierflesje.
Ik zei toch, onzinnig…?
Zij heeft namelijk 2 broers. Ja, en een zus, maar vermoedens gaan rond dat zij van de melkboer komt. Maar goed, die broers die wonen op zichzelf samen in een klein flatje in de buurt. Nou hadden ze daar een feestje. Staat zo’n meid op het balkonnetje, flikkert per ongeluk een bierflesje naar beneden. Makelaar kwaad!!! Niet te zuinig. Die broers denken: doe niet zo moeilijk, we lopen ff naar beneden met veger en blik, vegen de boel op, mieteren het in de afvalbak, klaar. Maar nee, het mocht niet! Er moest een speciale professionele schoonmaakploeg opgeroepen worden. Voor 1 bierflesje! Kan je het je voorstellen? EN ze mochten het zelf betalen…
Nou goed denken die broers, voor die 5 minuutjes die ze aan dat ene bierflesje kwijt zijn zullen ze vast wel niet zo’n hoge rekening sturen. FOUT!!!! 150 Piek voor dat ene rotflesje!
Wij slaan aan’t rekenen. Stel dat wij bij die schoonmaakploeg zitten en we gooien een heel krat naar beneden… Dat zijn ongeveer 24 flesjes, x 150 piek = f3200,-. Hoeveel kratten kopen we daarvoor? Beetje leuk merkje, 25 gulden het krat, = 144 kratten! Voor elke krat die we naar beneden keilen krijgen we 144 kratten!
Nu gooien we 5 kratten naar beneden. Betekent dat we 720 kratten verdienen. Zeg dat als we elk weekend goed willen doorhalen dat er 1.5 krat per weekend doorheen gaat. Betekent, dat we 480 weken onder de pannen zitten. Betekent ook dat voor elke 5 kratten die we naar beneden flikkeren, we iets meer dan 9 jaar elk weekend straal bezopen zijn!!!! Vanaf dat moment gingen we er serieus over nadenken om dat atheneum papiertje wat ze diploma noemen vervroegd op te fikken en ons te laten inschrijven als werknemers bij een schoonmaakploeg.
Hebben we toch maar niet gedaan, ze namen geen minderjarigen aan……
Maar ’t zet je wel aan’t denken niet? Is die school trouwens toch nog ergens goed voor. Ons leren hoeveel we zouden kunnen verdienen aan een bierflesje…

Oud 02-09-2001, 14:41
AngelLena
AngelLena is offline
di's nog maar klein stukje van alles wat ik al geschreven heb. Dus don't judge me before you read it all!!!
Oud 02-09-2001, 15:36
cybahgurl
cybahgurl is offline
wil nie lullig doen maar ik vind het niet het einde..
Oud 02-09-2001, 15:39
AngelLena
AngelLena is offline
zeg ik toch ook niet? Is nog lang niet klaar, moet nog van alles aangepast worden, maar het is een ruw begin......
Oud 02-09-2001, 16:28
Verwijderd
Het gaat natuurlijk om de presentatie heh...
Kijk die lul verhalen van Hans Teeuwen zijn feitelijk ook saai maar hij doet het zo leuk... Wat ik dus maar wil zeggen:::::
IT AIN'T WHAT YOU DO IT'S THE PLACE THAT YOU DO IT
IT AINT WHAT YOU DO IT'S THE WAY THAT YOU DO IT
IT AINT WHAT YOU DO IT'S THE TIME THAT YOU DO IT!

En dat was weer een weize lez van Eezie
Oud 02-09-2001, 17:18
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
AngelLena schreef:
Maar ik maakte kennis met een heel bijzonder meisje met precies dezelfde instelling als ik: ‘schijt aan alles, niemand hoeft me te vertellen wat ik moet doen in mijn leven, dat kan ik prima zelf bepalen en als iemand het er niet mee eens is….eeeeuh…..ja’. Nou zo’n instelling zo ongeveer. En ik kon lachen met die meid joh! Die had verhalen……net als ik nu…
En we hebben wat meegemaakt samen. Niet te geloven. Vaak compleet onzinnige dingen. Moet ook kunnen toch? Ik weet nog hel goed, ze kwam in een tussenuur bij mij met een verhaal over een bierflesje.
Ik zei toch, onzinnig…?
Zij heeft namelijk 2 broers. Ja, en een zus, maar vermoedens gaan rond dat zij van de melkboer komt. Maar goed, die broers die wonen op zichzelf samen in een klein flatje in de buurt. Nou hadden ze daar een feestje. Staat zo’n meid op het balkonnetje, flikkert per ongeluk een bierflesje naar beneden. Makelaar kwaad!!! Niet te zuinig. Die broers denken: doe niet zo moeilijk, we lopen ff naar beneden met veger en blik, vegen de boel op, mieteren het in de afvalbak, klaar. Maar nee, het mocht niet! Er moest een speciale professionele schoonmaakploeg opgeroepen worden. Voor 1 bierflesje! Kan je het je voorstellen? EN ze mochten het zelf betalen…
Nou goed denken die broers, voor die 5 minuutjes die ze aan dat ene bierflesje kwijt zijn zullen ze vast wel niet zo’n hoge rekening sturen. FOUT!!!! 150 Piek voor dat ene rotflesje!
Wij slaan aan’t rekenen. Stel dat wij bij die schoonmaakploeg zitten en we gooien een heel krat naar beneden… Dat zijn ongeveer 24 flesjes, x 150 piek = f3200,-. Hoeveel kratten kopen we daarvoor? Beetje leuk merkje, 25 gulden het krat, = 144 kratten! Voor elke krat die we naar beneden keilen krijgen we 144 kratten!
Nu gooien we 5 kratten naar beneden. Betekent dat we 720 kratten verdienen. Zeg dat als we elk weekend goed willen doorhalen dat er 1.5 krat per weekend doorheen gaat. Betekent, dat we 480 weken onder de pannen zitten. Betekent ook dat voor elke 5 kratten die we naar beneden flikkeren, we iets meer dan 9 jaar elk weekend straal bezopen zijn!!!! Vanaf dat moment gingen we er serieus over nadenken om dat atheneum papiertje wat ze diploma noemen vervroegd op te fikken en ons te laten inschrijven als werknemers bij een schoonmaakploeg.
Hebben we toch maar niet gedaan, ze namen geen minderjarigen aan……
Maar ’t zet je wel aan’t denken niet? Is die school trouwens toch nog ergens goed voor. Ons leren hoeveel we zouden kunnen verdienen aan een bierflesje…

Hier was ik nu al zo bang voor.

Het is echt niet veel soeps, sorry.

Ten eerste: het verhaal is niet af, de introductie is te eenvoudig...ten tweede...sinds wanneer zijn makelaars aanwezig bij feestjes, dacht het niet, ten derde....het eind is ontiegelijk onsamenhangend...

Zo kan ik nog wel meer onduidelijkheden uit je 'sketch' halen, leuk geprobeerd...leuk voor op feestjes, maar meer niet.

Succes in ieder geval, kom over 4 jaar maar eens bij mij in de zaal kijken, dan kun je pas lachen. Nee dit is geen arrogantie, maar een gezonde dosis zelfvertrouwen, het wereldje dat cabaret heet is mij totaal niet onvreemd.

Oud 02-09-2001, 20:16
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:

Nee dit is geen arrogantie, maar een gezonde dosis zelfvertrouwen, het wereldje dat cabaret heet is mij totaal niet onvreemd.
mwah komt anders wel zo over .
Oud 02-09-2001, 21:54
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
Tampert schreef:
mwah komt anders wel zo over .

Oké...ik ben arrogant. Maar in dat wereldje moet je jezelf de beste vinden, anders overleef je het niet.

Ik ben de beste, ik ben de grappigste, ik ben de origineelste en ik ga het ook allemaal waarmaken.

Oud 02-09-2001, 22:34
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Acey schreef:
Het gaat natuurlijk om de presentatie heh...
Kijk die lul verhalen van Hans Teeuwen zijn feitelijk ook saai maar hij doet het zo leuk... Wat ik dus maar wil zeggen:::::
IT AIN'T WHAT YOU DO IT'S THE PLACE THAT YOU DO IT
IT AINT WHAT YOU DO IT'S THE WAY THAT YOU DO IT
IT AINT WHAT YOU DO IT'S THE TIME THAT YOU DO IT!

En dat was weer een weize lez van Eezie
En daar ben ik het helemaal mee eens. Don't judge before you see and hear...
Oud 02-09-2001, 22:39
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:

Hier was ik nu al zo bang voor.

Het is echt niet veel soeps, sorry.

Ten eerste: het verhaal is niet af, de introductie is te eenvoudig...ten tweede...sinds wanneer zijn makelaars aanwezig bij feestjes, dacht het niet, ten derde....het eind is ontiegelijk onsamenhangend...

Zo kan ik nog wel meer onduidelijkheden uit je 'sketch' halen, leuk geprobeerd...leuk voor op feestjes, maar meer niet.

Succes in ieder geval, kom over 4 jaar maar eens bij mij in de zaal kijken, dan kun je pas lachen. Nee dit is geen arrogantie, maar een gezonde dosis zelfvertrouwen, het wereldje dat cabaret heet is mij totaal niet onvreemd.

Zoals ik al zei, dit is maar een klein fragment van wat ik geschreven heb. Je kent de samenhang helemaal niet want er gaat nogal een stuk aan vooraf en er komt nogal een stuk achteraan. Je moet niet zo snel oordelen vind ik. Jij wou een stuk lezen, prima, maar een stuk geeft geen overzicht over de hele show. Ik vind ook dat je niet al te snel moet oordelen. Zoals al eerder gezegd, het gaat er vaak niet eens om WAT je verteld, maar om HOE je het verteld.
Als je niks beters te melden hebt moet je gewoon je kop houden. Ik had in deze topic niet gevraagd om afgezeken te worden, ik vroeg om hulp... Oke? Bedankt...
Oud 03-09-2001, 06:39
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik zou zo even niets weten om je te helpen, ik kan idd moeilijk oordelen over je show want ik ken de samenhang en de manier waarop je het doet niet. Ik wens je in ieder geval veel succes en denk dat jij verder komt met een positieve instelling als Ringmaster met zn arrogantie en gezeik!
Oud 03-09-2001, 11:46
Hannibal
Hannibal is offline
Schrijf een fragment rond de vraag:
Vind je het niet gezellig om Nederlander te zijn?
Oud 03-09-2001, 11:58
Hannibal
Hannibal is offline
Citaat:
Nee dit is geen arrogantie, maar een gezonde dosis zelfvertrouwen.
Oud 03-09-2001, 16:16
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
AngelLena schreef:

Zoals ik al zei, dit is maar een klein fragment van wat ik geschreven heb. Je kent de samenhang helemaal niet want er gaat nogal een stuk aan vooraf en er komt nogal een stuk achteraan. Je moet niet zo snel oordelen vind ik. Jij wou een stuk lezen, prima, maar een stuk geeft geen overzicht over de hele show. Ik vind ook dat je niet al te snel moet oordelen. Zoals al eerder gezegd, het gaat er vaak niet eens om WAT je verteld, maar om HOE je het verteld.
Als je niks beters te melden hebt moet je gewoon je kop houden. Ik had in deze topic niet gevraagd om afgezeken te worden, ik vroeg om hulp... Oke? Bedankt...

Succes met de rest van je ''show'' en ook al komt er waarschijnlijk niemand... the show must go on!!

Jammer dat je niet tegen kritiek kunt, dan zul je ook nooit een grote worden, maar dat word je toch al niet.

Remember: It's all between your head.
Oud 03-09-2001, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Ringmaster schreef:
blablablaknip

Nou post jij dan ook eens wat... kunnen we ff zien of dat inderdaad zo goed is...
En AngelLena haar stukje komt in een theater natuurlijk veel beter over, als er een goeie sfeer is enzo... nog een beetje bijwerken en dan kan het wel wat worden hoor!
Oud 03-09-2001, 17:57
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:
Succes met de rest van je ''show'' en ook al komt er waarschijnlijk niemand... the show must go on!!

Jammer dat je niet tegen kritiek kunt, dan zul je ook nooit een grote worden, maar dat word je toch al niet.

Fout, ik kan heel goed tegen kritiek en adviezen sta ik altijd open voor, anders zou ik niet zo'n topic plaatsen waarbij ik om hulp vroeg, maar ik kan niet tegen mensen die denken dat ze de wereld zijn en zo kom jij op mij over...
Van dat soort mensen wil ik geen kritiek.
En als je de volledige show nog onaangepast en nog niet af in volledige samenhang wil lezen, kijk je maar op onzin...
En er komen genoeg mensen. Is een eindpresentatie. Ben nu met vriendin aan't werken aan verbetering en vervolg...
Oud 03-09-2001, 18:01
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Montell Guru schreef:

Nou post jij dan ook eens wat... kunnen we ff zien of dat inderdaad zo goed is...
En AngelLena haar stukje komt in een theater natuurlijk veel beter over, als er een goeie sfeer is enzo... nog een beetje bijwerken en dan kan het wel wat worden hoor!
Kijk hier doe ik het voor. Mensen die niet al te snel iets opgeven en wel vertrouwen hebben in mij. Natuurlijk, het is nog niet af, en er moet nog een heleboel aan bijgeschaafd worden, maar uiteindelijk heb ik er vertrouwen in dat het wel wat kan worden. Ik doe het samen met een vriendin van mij, zijn vandaag al weer wat bezig geweest, en zij heeft ook superleuke ideeen.
Ik laat het jullie weten, voor de complete show tot nu toe, kijk op onzin..
Oud 04-09-2001, 19:45
Tampert
Tampert is offline
mensen... Dit is dus niet de plek om mekaar af te kraken, dus doe dat dan ook eens niet. Laten we voor de grap eens teruggaan op het onderwerp waar het allemaal om begon. Wat kan het jou in 's hemelsnaam schelen of het niks wordt, Ringmaster? Naja ik weiger nog steeds deze tekst te lezen omdat ik cabaret nu eenmaal liever zie dan lees. Ik dwaal af...

Ok, heeft iemand dus tips voor onderwerpen?
Oud 04-09-2001, 22:43
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
Tampert schreef:
mensen... Dit is dus niet de plek om mekaar af te kraken, dus doe dat dan ook eens niet. Laten we voor de grap eens teruggaan op het onderwerp waar het allemaal om begon. Wat kan het jou in 's hemelsnaam schelen of het niks wordt, Ringmaster? Naja ik weiger nog steeds deze tekst te lezen omdat ik cabaret nu eenmaal liever zie dan lees. Ik dwaal af...

Ok, heeft iemand dus tips voor onderwerpen?

Ik kraak niemand af, ik zeg alleen dat ik het allemaal maar niks vindt. En als je hier om ideeen komt vragen voor je caberet showtje (fuck op, ze is 16), dan zegt dat genoeg over de persoon zelf en haar inspiratie.

Het moet van jezelf komen. Ironische kijk op de werkelijkheid, verpakt in volmondige zinnen die buiten propoties verafschuwd of aanbeden worden.

Ik kan, door 1 minuut te brainstormen, zo 96 dingen bedenken waar over geschreven kan worden, dus het zal voor dat meisje in kwestie toch ook niet zo moeilijk zijn ZELF iets te verzinnen, da's het origineelst en zo beleef je het meeste plezier aan je werk.

Ben je caberatier of niet? Verzin het zelf dan.

Maar, ik vind het nog steeds niet veel soeps, maar goed, dat interesseert niemand en ik zal Tampert gehoorzamen en minder nadrukkelijk zeggen dat ik het niks vindt.

Het is niks

Het blijft niks

Het blijft niks niks

Inspiration: It's all between your head.

Succes! Ik bedoel het goed (dat bedoel ik het altijd, maar ja...feedback wordt door veel mensen als slecht ervaren, dat ik het direct zeg, is maar beter, dan komt men meteen van die roze wolk af).
Oud 04-09-2001, 22:47
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
Montell Guru schreef:

Laat ik hier maar niet op ingaan om een discussie zonder einde te voorkomen. Dit is namelijk hetzelfde als het volgende eenvoudige zinnetje:

Als ik van de flat of spring, spring jij toch ook niet van de flat?

Het slaat gewoon nergens op. Waarom altijd maar weer die eeuwenoude generalisatie. Het wordt gewoon lachwekkend.

Oud 05-09-2001, 13:34
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:
Ik kraak niemand af, ik zeg alleen dat ik het allemaal maar niks vindt. En als je hier om ideeen komt vragen voor je caberet showtje (fuck op, ze is 16), dan zegt dat genoeg over de persoon zelf en haar inspiratie.

Het moet van jezelf komen. Ironische kijk op de werkelijkheid, verpakt in volmondige zinnen die buiten propoties verafschuwd of aanbeden worden.

Ik kan, door 1 minuut te brainstormen, zo 96 dingen bedenken waar over geschreven kan worden, dus het zal voor dat meisje in kwestie toch ook niet zo moeilijk zijn ZELF iets te verzinnen, da's het origineelst en zo beleef je het meeste plezier aan je werk.

Ben je caberatier of niet? Verzin het zelf dan.

Maar, ik vind het nog steeds niet veel soeps, maar goed, dat interesseert niemand en ik zal Tampert gehoorzamen en minder nadrukkelijk zeggen dat ik het niks vindt.

Het is niks

Het blijft niks

Het blijft niks niks

Inspiration: It's all between your head.

Succes! Ik bedoel het goed (dat bedoel ik het altijd, maar ja...feedback wordt door veel mensen als slecht ervaren, dat ik het direct zeg, is maar beter, dan komt men meteen van die roze wolk af).

Nog 1 keer... Inspiratie moet je ergens opdoen. Ik doe deze show samen met een vriendin en samen hebben we hele goeie ideeen. Maar omdat wij nogal een apparte manier van denken hebben wouden we wat ideeen van de buitenwereld erbij betrekken... Is dat een misdaad? Als jij het niks vind, prima, maar reageer dan ook niet. Ik verdien het niet om afgekraakt te worden alleen omdat jij jezelf zo goed vind. En so what ik ben 16 (17 over een week maar dat doet er niet toe) mozart gaf concerten op z'n zesde! Leeftijd zegt niks! Het gaat om je ideeen. Als je dat nig niet eens doorhebt, dan moet je al helemaal je smoelwerk dichthouden. Een beetje respect mag ook wel. Maar dat heb je duidelijk niet, dus ik reageer niet meer op je, voor mij, ben je gebanned.
Dank u voor de aandacht.
Oud 05-09-2001, 16:58
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
AngelLena schreef:
Nog 1 keer... Inspiratie moet je ergens opdoen. Ik doe deze show samen met een vriendin en samen hebben we hele goeie ideeen. Maar omdat wij nogal een apparte manier van denken hebben wouden we wat ideeen van de buitenwereld erbij betrekken... Is dat een misdaad? Als jij het niks vind, prima, maar reageer dan ook niet. Ik verdien het niet om afgekraakt te worden alleen omdat jij jezelf zo goed vind. En so what ik ben 16 (17 over een week maar dat doet er niet toe) mozart gaf concerten op z'n zesde! Leeftijd zegt niks! Het gaat om je ideeen. Als je dat nig niet eens doorhebt, dan moet je al helemaal je smoelwerk dichthouden. Een beetje respect mag ook wel. Maar dat heb je duidelijk niet, dus ik reageer niet meer op je, voor mij, ben je gebanned.
Dank u voor de aandacht.

YOU GO GIRL! Laat m lekker kankeren! Knap van je dat je je niet van je pad laat brengen door zulk gezeik!
Oud 05-09-2001, 17:08
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
AngelLena schreef:
Dank u voor de aandacht.

Wat laat jij je kennen. Ik zie dat de puberteit reeds al aardige welvingen in je hoofd heeft toegebracht, hopelijk word je een keertje schappelijk.

En oh ja...jammer dat de waarheid zo hard aankomt, hopelijk is je spiegel niet gebarsten.

Oud 05-09-2001, 22:40
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:
Ik kraak niemand af, ik zeg alleen dat ik het allemaal maar niks vindt.
das toch hetzelfde?

Naja, laten we alsjeblieft ophouden met dit gezwam... Jouw mening lijkt me overduidelijk, die hoef je niet verder te onderbouwen. Komt alleen maar ruzie van...
Oud 06-09-2001, 16:24
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Tampert schreef:
Komt alleen maar ruzie van...

Te laat... Ja, ik heb er niet om gevraagd hoor... Maar als meneer dat zonodig wil, fine with me. Hoop alleen dat ie weet wat ie zich op de hals haalt om ruzie uit te lokken met mij... Sorry, het was niet mijn bedoeling om de rest van het podium onder zijn gezeik te laten leiden, gooi er anders maar een slot op, misschien help dat tijdelijk. En heel jammer, maar het kan zijn dat het vervolg evt. ook nog gepost word, maar zo gauw er gezeken wordt, haal ik em weg. Laat dat een waarschuwing zijn...
Ik vind alles lief leuk en aardig, maar ik heb hier geen zin in..
Oud 06-09-2001, 16:30
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
Tampert schreef:
das toch hetzelfde?

Naja, laten we alsjeblieft ophouden met dit gezwam... Jouw mening lijkt me overduidelijk, die hoef je niet verder te onderbouwen. Komt alleen maar ruzie van...

Ik blijf bij mijn standpunt en vind het niks. Niet nu, niet straks, niet later.

Meisjes van 16 behoren te pijpen, geen 'cabaretshowtjes' te schrijven die nergens over gaan.

Maar goed, ik zal met deze discussie ophouden.

Oud 06-09-2001, 17:03
Citaat:
Ringmaster schreef:
Oké...ik ben arrogant. Maar in dat wereldje moet je jezelf de beste vinden, anders overleef je het niet.

Ik ben de beste, ik ben de grappigste, ik ben de origineelste en ik ga het ook allemaal waarmaken.

Vast wel...
Ik zal alvast een Eurotjuh voor je reserveren als ik een X op A'dam CS sta en jij daar staat te bedelen

Oud 06-09-2001, 17:07
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
mitros schreef:
Citaat:
Ringmaster schreef:

Vast wel...
Ik zal alvast een Eurotjuh voor je reserveren als ik een X op A'dam CS sta en jij daar staat te bedelen

Mitros....klinkt grieks...doe dan maar een GIROSJE in plaats van een Eurootje.

Maar goed, het zeggen is gedurfd, laat het maar aan mij over om het waar te maken, als dit niet lukt mogen jullie me uitkotsen, vooralsnog...ik ben een talentje, zoals iedereen een talentje heeft, en ik ga het waarmaken.

[Dit bericht is aangepast door Ringmaster (06-09-2001).]
Oud 06-09-2001, 17:42
Citaat:
Ringmaster schreef:
Mitros....klinkt grieks...doe dan maar een GIROSJE in plaats van een Eurootje.

Ik een Griek
Ik ben zo Dutch als je maar zijn kan

Oud 06-09-2001, 21:22
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:
Mitros....klinkt grieks...doe dan maar een
GIROSJE in plaats van een Eurootje.
hahaha goeie grap echt grappig ben je ik ben een talentje, zoals iedereen een talentje heeft, en ik ga het waarmaken.
ik kan niet wachten :meerrolleyes:
Toch denk ik dat dit het laatste grapje is wat ik van je zal horen als al je grappen zo grappig zijn

[Dit bericht is aangepast door Ringmaster (06-09-2001).]
keej dan
AngelLena
voor zoverik dit heb gelezen vind ik het een goed verhaal
ik ben benieuwd!

[Dit bericht is aangepast door Cybernetic Joosie (06-09-2001).]
Oud 06-09-2001, 22:15
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Cybernetic Joosie schreef:
AngelLena
voor zoverik dit heb gelezen vind ik het een goed verhaal
ik ben benieuwd!

[Dit bericht is aangepast door Cybernetic Joosie (06-09-2001).]
thanks... Just very depressing you know, all this shit about just a show example...
Oud 07-09-2001, 07:09
klein gek geitje
klein gek geitje is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:

keej dat wil ik zien
Oud 07-09-2001, 07:14
klein gek geitje
Citaat:
Ringmaster schreef:

heey ringmaster ik vind dat je veeelste snel oordeelt.
het stuk hoeft dan misschien niet perfect te zijn (ik vind het wel grappig maar het zal wel mijn humor zijn ofzo)
maar als ze het nou bijzonder komisch kan brengen dan is het toch enorm lachwekkend?

Angellena : schrijf een stuk over "zo'n kwallerig jongetje wat zichzelf de beste vind " je weet wel type arogant

heey ringmaster dit is trouwens geen comentaar op jou...
ik zou graag een keer willen zien wat je er van bakt voordat ik oordeel

Oud 07-09-2001, 07:21
klein gek geitje
Citaat:
Ringmaster schreef:
ok ringmaster STEL jij bent alles
jij bent toch ook ooit begonnen met een eerste cabaret show?
serieus toen ik met mijn zeven jaar voor het eerst op toneel kwam kon ik er ook geen bal van maar door veel te trainen en veel te doen ben ik nu toevallig wel goed gaan spelen en ja ik wordt gevraagd.
ik ben pas 15 maar ik zit al wel 8 jaar "in het vak".
zo met angellena ook dit is waarschijnlijk haar eerste cabaretshow die ze maakt.. nou ik vind hem zowieso wel ok en ik zie gewoon dat het een heel tof stuk kan worden
maar ik vind dat het eerste stuk niet perfect hoeft te zijn..

al denk ik dat angellena zeker geen gekke voorstelling gaat neerzetten
Oud 07-09-2001, 07:24
klein gek geitje
Citaat:
Ringmaster schreef:

Het slaat gewoon nergens op. Waarom altijd maar weer die eeuwenoude generalisatie. Het wordt gewoon lachwekkend.

maak er een caberetshow van misschien lachen mensen er nog eens om

Oud 07-09-2001, 11:01
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
Citaat:
AngelLena schreef:
thanks... Just very depressing you know, all this shit about just a show example...

Hmmz laat je niet te veel kisten door die figuur he
Oud 07-09-2001, 15:24
klein gek geitje
wat verteld dat gassie nou?
Oud 07-09-2001, 15:40
Thania
Thania is offline
Heb op Toneelkamp ook een cabaret showtje in elkaar geflanst en ik moet zeggen, het was echt toppie.
Op de kosten van anderen, zogezegd.

Dit gaat over een van de begeleiders die alleen maar loopt te zeiken dat hij te dik is en te weinig haar heeft...

(met kinderachtig kinderstemmetje)
Ik hou mijn spreekbeurt over de Arjan.

De Arjan is een object dat 51 weken per jaar een winterslaap houdt.
Vind je het gek dat hij zo dik is, want hij doet gewoon geen enkele fuck!
De Arjan weegt gemiddeld 100-200 kilo.
Nou jah, geen enkele FUCK?
In de ene week dat hij wakker is, valt altijd in zijn paringsseizoen.
Hiervoor begeeft hij zich naar Frankijk.
De tactiek van de Arjan is het interessante muziekantje uithangen en zijn prooi dronken voeren.

De Arjan houdt van hobby's, het bloed van Christus, jonge meisjes en eeeeeh, nog jongere meisjes.
Iedereen is groot, maar de Arjan is klein en dat vind hij niet eerlijk...
gelukkig compenseert hij het leng-te-ver-lies in de breedte. Dit ech-ter probeert hij kwijt te raken, maar dat lukt alleen met zijn haar, waar hij al zo weinig van heeft.

Voor de rest is de Arjan ook wel lief hoor, maar als hij echt lief is zit daar meestal een bedoeling achter..
dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?

(VRAAG) ik wil ook een Arjan, waar kan ik die kopen?

Antw: De Arjans zijn vanwege een grote productiefout uit de productie gehaald, dit is het laatst nog bestaande exemplaar..
ik zal hem wel even doorgeven......

Beetje flauw maar wel leuk!
Oud 07-09-2001, 19:02
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
Thania schreef:
Heb op Toneelkamp ook een cabaret showtje in elkaar geflanst en ik moet zeggen, het was echt toppie.
Op de kosten van anderen, zogezegd.

Dit gaat over een van de begeleiders die alleen maar loopt te zeiken dat hij te dik is en te weinig haar heeft...

(met kinderachtig kinderstemmetje)
Ik hou mijn spreekbeurt over de Arjan.

De Arjan is een object dat 51 weken per jaar een winterslaap houdt.
Vind je het gek dat hij zo dik is, want hij doet gewoon geen enkele fuck!
De Arjan weegt gemiddeld 100-200 kilo.
Nou jah, geen enkele FUCK?
In de ene week dat hij wakker is, valt altijd in zijn paringsseizoen.
Hiervoor begeeft hij zich naar Frankijk.
De tactiek van de Arjan is het interessante muziekantje uithangen en zijn prooi dronken voeren.

De Arjan houdt van hobby's, het bloed van Christus, jonge meisjes en eeeeeh, nog jongere meisjes.
Iedereen is groot, maar de Arjan is klein en dat vind hij niet eerlijk...
gelukkig compenseert hij het leng-te-ver-lies in de breedte. Dit ech-ter probeert hij kwijt te raken, maar dat lukt alleen met zijn haar, waar hij al zo weinig van heeft.

Voor de rest is de Arjan ook wel lief hoor, maar als hij echt lief is zit daar meestal een bedoeling achter..
dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?

(VRAAG) ik wil ook een Arjan, waar kan ik die kopen?

Antw: De Arjans zijn vanwege een grote productiefout uit de productie gehaald, dit is het laatst nog bestaande exemplaar..
ik zal hem wel even doorgeven......

Beetje flauw maar wel leuk!

Ook hier kan weer een discussie op gang worden gestart (ook deze vind ik domweg echt niet grappig), maar als jullie het niet erg vinden, pas ik deze keer.

Leuk, ga zo door .

Oud 07-09-2001, 20:39
Punkiegurl
Punkiegurl is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:

First...grow up....
Then....come back..

Ey shottop kan heel wat worden als je er maar genpeg tijd en energie insteekt!!!
Niet dom doen he
Oud 07-09-2001, 20:53
Punkiegurl
Punkiegurl is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:
Citaat:
AngelLena schreef:
Dank u voor de aandacht.

Wat laat jij je kennen. Ik zie dat de puberteit reeds al aardige welvingen in je hoofd heeft toegebracht, hopelijk word je een keertje schappelijk.

En oh ja...jammer dat de waarheid zo hard aankomt, hopelijk is je spiegel niet gebarsten.

Yo Ringmaster geval

Ik vind het wel leen leuk stukkie
wat ze daarzo schrijft
en als jij dat toevallig niet vind... jouw probleem... Wat doe je voor de kost ben je criticus ofzo? of loop je altijd meiden van 16 met een cabaretshow af te kraken.. kom dan zelf eens voor de dag met zoiets en dat zinnetje met zoiets van als jij springt.. slaat dus nergens op

DUS FF KAPPE MET DIE ******ZOOI ok?

doeggiezzz
Oud 07-09-2001, 22:38
Tampert
Tampert is offline
mjah. Ik zie echt geen heil meer in dit onderwerp. Dit is gewoon puur off-topic gekibbel. Van mij mag je een nieuwe openen als deze maar niet weer uitloopt op dit ge****.

Regels voor berichten