Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Maar ik maakte kennis met een heel bijzonder meisje met precies dezelfde instelling als ik: ‘schijt aan alles, niemand hoeft me te vertellen wat ik moet doen in mijn leven, dat kan ik prima zelf bepalen en als iemand het er niet mee eens is….eeeeuh…..ja’. Nou zo’n instelling zo ongeveer. En ik kon lachen met die meid joh! Die had verhalen……net als ik nu…
En we hebben wat meegemaakt samen. Niet te geloven. Vaak compleet onzinnige dingen. Moet ook kunnen toch? Ik weet nog hel goed, ze kwam in een tussenuur bij mij met een verhaal over een bierflesje. Ik zei toch, onzinnig…? Zij heeft namelijk 2 broers. Ja, en een zus, maar vermoedens gaan rond dat zij van de melkboer komt. Maar goed, die broers die wonen op zichzelf samen in een klein flatje in de buurt. Nou hadden ze daar een feestje. Staat zo’n meid op het balkonnetje, flikkert per ongeluk een bierflesje naar beneden. Makelaar kwaad!!! Niet te zuinig. Die broers denken: doe niet zo moeilijk, we lopen ff naar beneden met veger en blik, vegen de boel op, mieteren het in de afvalbak, klaar. Maar nee, het mocht niet! Er moest een speciale professionele schoonmaakploeg opgeroepen worden. Voor 1 bierflesje! Kan je het je voorstellen? EN ze mochten het zelf betalen… Nou goed denken die broers, voor die 5 minuutjes die ze aan dat ene bierflesje kwijt zijn zullen ze vast wel niet zo’n hoge rekening sturen. FOUT!!!! 150 Piek voor dat ene rotflesje! Wij slaan aan’t rekenen. Stel dat wij bij die schoonmaakploeg zitten en we gooien een heel krat naar beneden… Dat zijn ongeveer 24 flesjes, x 150 piek = f3200,-. Hoeveel kratten kopen we daarvoor? Beetje leuk merkje, 25 gulden het krat, = 144 kratten! Voor elke krat die we naar beneden keilen krijgen we 144 kratten! Nu gooien we 5 kratten naar beneden. Betekent dat we 720 kratten verdienen. Zeg dat als we elk weekend goed willen doorhalen dat er 1.5 krat per weekend doorheen gaat. Betekent, dat we 480 weken onder de pannen zitten. Betekent ook dat voor elke 5 kratten die we naar beneden flikkeren, we iets meer dan 9 jaar elk weekend straal bezopen zijn!!!! Vanaf dat moment gingen we er serieus over nadenken om dat atheneum papiertje wat ze diploma noemen vervroegd op te fikken en ons te laten inschrijven als werknemers bij een schoonmaakploeg. Hebben we toch maar niet gedaan, ze namen geen minderjarigen aan…… Maar ’t zet je wel aan’t denken niet? Is die school trouwens toch nog ergens goed voor. Ons leren hoeveel we zouden kunnen verdienen aan een bierflesje…
|
Verwijderd
|
Het gaat natuurlijk om de presentatie heh...
Kijk die lul verhalen van Hans Teeuwen zijn feitelijk ook saai maar hij doet het zo leuk... Wat ik dus maar wil zeggen::::: IT AIN'T WHAT YOU DO IT'S THE PLACE THAT YOU DO IT IT AINT WHAT YOU DO IT'S THE WAY THAT YOU DO IT IT AINT WHAT YOU DO IT'S THE TIME THAT YOU DO IT! En dat was weer een weize lez van Eezie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hier was ik nu al zo bang voor. Het is echt niet veel soeps, sorry. Ten eerste: het verhaal is niet af, de introductie is te eenvoudig...ten tweede...sinds wanneer zijn makelaars aanwezig bij feestjes, dacht het niet, ten derde....het eind is ontiegelijk onsamenhangend... Zo kan ik nog wel meer onduidelijkheden uit je 'sketch' halen, leuk geprobeerd...leuk voor op feestjes, maar meer niet. Succes in ieder geval, kom over 4 jaar maar eens bij mij in de zaal kijken, dan kun je pas lachen. Nee dit is geen arrogantie, maar een gezonde dosis zelfvertrouwen, het wereldje dat cabaret heet is mij totaal niet onvreemd.
||
![]() |
Citaat:
Ik ben de beste, ik ben de grappigste, ik ben de origineelste en ik ga het ook allemaal waarmaken.
||
Citaat:
||
Citaat:
Zoals ik al zei, dit is maar een klein fragment van wat ik geschreven heb. Je kent de samenhang helemaal niet want er gaat nogal een stuk aan vooraf en er komt nogal een stuk achteraan. Je moet niet zo snel oordelen vind ik. Jij wou een stuk lezen, prima, maar een stuk geeft geen overzicht over de hele show. Ik vind ook dat je niet al te snel moet oordelen. Zoals al eerder gezegd, het gaat er vaak niet eens om WAT je verteld, maar om HOE je het verteld. Als je niks beters te melden hebt moet je gewoon je kop houden. Ik had in deze topic niet gevraagd om afgezeken te worden, ik vroeg om hulp... Oke? Bedankt...
|
![]() |
Ik zou zo even niets weten om je te helpen, ik kan idd moeilijk oordelen over je show want ik ken de samenhang en de manier waarop je het doet niet. Ik wens je in ieder geval veel succes en denk dat jij verder komt met een positieve instelling als Ringmaster met zn arrogantie en gezeik!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jammer dat je niet tegen kritiek kunt, dan zul je ook nooit een grote worden, maar dat word je toch al niet. Remember: It's all between your head.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou post jij dan ook eens wat... kunnen we ff zien of dat inderdaad zo goed is... En AngelLena haar stukje komt in een theater natuurlijk veel beter over, als er een goeie sfeer is enzo... nog een beetje bijwerken en dan kan het wel wat worden hoor! |
![]() |
||
Citaat:
Fout, ik kan heel goed tegen kritiek en adviezen sta ik altijd open voor, anders zou ik niet zo'n topic plaatsen waarbij ik om hulp vroeg, maar ik kan niet tegen mensen die denken dat ze de wereld zijn en zo kom jij op mij over... Van dat soort mensen wil ik geen kritiek. En als je de volledige show nog onaangepast en nog niet af in volledige samenhang wil lezen, kijk je maar op onzin... En er komen genoeg mensen. Is een eindpresentatie. Ben nu met vriendin aan't werken aan verbetering en vervolg...
||
Citaat:
Ik laat het jullie weten, voor de complete show tot nu toe, kijk op onzin..
|
mensen... Dit is dus niet de plek om mekaar af te kraken, dus doe dat dan ook eens niet. Laten we voor de grap eens teruggaan op het onderwerp waar het allemaal om begon. Wat kan het jou in 's hemelsnaam schelen of het niks wordt, Ringmaster? Naja ik weiger nog steeds deze tekst te lezen omdat ik cabaret nu eenmaal liever zie dan lees. Ik dwaal af...
Ok, heeft iemand dus tips voor onderwerpen?
||
![]() |
Citaat:
Het moet van jezelf komen. Ironische kijk op de werkelijkheid, verpakt in volmondige zinnen die buiten propoties verafschuwd of aanbeden worden. Ik kan, door 1 minuut te brainstormen, zo 96 dingen bedenken waar over geschreven kan worden, dus het zal voor dat meisje in kwestie toch ook niet zo moeilijk zijn ZELF iets te verzinnen, da's het origineelst en zo beleef je het meeste plezier aan je werk. Ben je caberatier of niet? Verzin het zelf dan. Maar, ik vind het nog steeds niet veel soeps, maar goed, dat interesseert niemand en ik zal Tampert gehoorzamen en minder nadrukkelijk zeggen dat ik het niks vindt. Het is niks ![]() Het blijft niks ![]() Het blijft niks niks ![]() Inspiration: It's all between your head. Succes! Ik bedoel het goed (dat bedoel ik het altijd, maar ja...feedback wordt door veel mensen als slecht ervaren, dat ik het direct zeg, is maar beter, dan komt men meteen van die roze wolk af).
||
![]() |
Citaat:
Als ik van de flat of spring, spring jij toch ook niet van de flat? Het slaat gewoon nergens op. Waarom altijd maar weer die eeuwenoude generalisatie. Het wordt gewoon lachwekkend.
|
![]() |
||
Citaat:
Dank u voor de aandacht.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En oh ja...jammer dat de waarheid zo hard aankomt, hopelijk is je spiegel niet gebarsten.
||
Citaat:
![]() Naja, laten we alsjeblieft ophouden met dit gezwam... Jouw mening lijkt me overduidelijk, die hoef je niet verder te onderbouwen. Komt alleen maar ruzie van...
||
Citaat:
Ik vind alles lief leuk en aardig, maar ik heb hier geen zin in..
||
![]() |
Citaat:
Meisjes van 16 behoren te pijpen, geen 'cabaretshowtjes' te schrijven die nergens over gaan. Maar goed, ik zal met deze discussie ophouden.
||
Citaat:
![]() Ik zal alvast een Eurotjuh voor je reserveren als ik een X op A'dam CS sta en jij daar staat te bedelen ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Maar goed, het zeggen is gedurfd, laat het maar aan mij over om het waar te maken, als dit niet lukt mogen jullie me uitkotsen, vooralsnog...ik ben een talentje, zoals iedereen een talentje heeft, en ik ga het waarmaken. [Dit bericht is aangepast door Ringmaster (06-09-2001).]
||
![]() |
Citaat:
voor zoverik dit heb gelezen vind ik het een goed verhaal ik ben benieuwd! [Dit bericht is aangepast door Cybernetic Joosie (06-09-2001).]
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
het stuk hoeft dan misschien niet perfect te zijn (ik vind het wel grappig maar het zal wel mijn humor zijn ofzo) maar als ze het nou bijzonder komisch kan brengen dan is het toch enorm lachwekkend? Angellena : schrijf een stuk over "zo'n kwallerig jongetje wat zichzelf de beste vind " je weet wel type arogant heey ringmaster dit is trouwens geen comentaar op jou... ik zou graag een keer willen zien wat je er van bakt voordat ik oordeel ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Heb op Toneelkamp ook een cabaret showtje in elkaar geflanst en ik moet zeggen, het was echt toppie.
Op de kosten van anderen, zogezegd. Dit gaat over een van de begeleiders die alleen maar loopt te zeiken dat hij te dik is en te weinig haar heeft... (met kinderachtig kinderstemmetje) Ik hou mijn spreekbeurt over de Arjan. De Arjan is een object dat 51 weken per jaar een winterslaap houdt. Vind je het gek dat hij zo dik is, want hij doet gewoon geen enkele fuck! De Arjan weegt gemiddeld 100-200 kilo. Nou jah, geen enkele FUCK? In de ene week dat hij wakker is, valt altijd in zijn paringsseizoen. Hiervoor begeeft hij zich naar Frankijk. De tactiek van de Arjan is het interessante muziekantje uithangen en zijn prooi dronken voeren. De Arjan houdt van hobby's, het bloed van Christus, jonge meisjes en eeeeeh, nog jongere meisjes. Iedereen is groot, maar de Arjan is klein en dat vind hij niet eerlijk... gelukkig compenseert hij het leng-te-ver-lies in de breedte. Dit ech-ter probeert hij kwijt te raken, maar dat lukt alleen met zijn haar, waar hij al zo weinig van heeft. Voor de rest is de Arjan ook wel lief hoor, maar als hij echt lief is zit daar meestal een bedoeling achter.. dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen? (VRAAG) ik wil ook een Arjan, waar kan ik die kopen? Antw: De Arjans zijn vanwege een grote productiefout uit de productie gehaald, dit is het laatst nog bestaande exemplaar.. ik zal hem wel even doorgeven...... Beetje flauw maar wel leuk!
||
![]() |
Citaat:
Leuk, ga zo door ![]()
||
![]() |
Citaat:
Niet dom doen he |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het wel leen leuk stukkie wat ze daarzo schrijft en als jij dat toevallig niet vind... jouw probleem... Wat doe je voor de kost ben je criticus ofzo? of loop je altijd meiden van 16 met een cabaretshow af te kraken.. kom dan zelf eens voor de dag met zoiets en dat zinnetje met zoiets van als jij springt.. slaat dus nergens op DUS FF KAPPE MET DIE ******ZOOI ok? doeggiezzz |
|
|