Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoelang mag je uberhaupt geen medicijnen gebruiken? Want, als je geen Efexor mag gebruiken, zijn andere medicijnen ook uit den boze lijkt me.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja dat heb ik ook hor, maar niet alle borderliners laten hun kenmerken goed zien zegmaar, je zal vast wel moeten wennen maar het is echt een goeie training, zoals ik al zei, de moeite om er ff over te praten met je psych ofzo. Mja dat zou ook nog kunnen. Iig veel sterkte dr mee en thnx. ![]() Ps. Aankomen van seroxat heb ik weinig van gemerkt, maar dat is al jaren geleden dus ik weet t ook nie meer zo goed, maar ik denk da da wel meevalt. |
![]() |
||
Citaat:
Vers training is dus bedoelt voor het reguleren van emoties.. Voorwaarde is dat de gevoeligheid voor emoties erg groot is, er zijn heftige reacties op situaties die emoties met zich meebrengen en er is een vertraagde terugkeer naar het basisniveau. Als er bij jou een constant negatief gevoel aanwezig is, weet ik niet of het helpt. Veel depressieve mensen hebben positieve ervaringen met cognitieve gedragstherapie. Maar goed, er is een scala aan therapien. Liggen er waar jij poliklinische gesprekken hebt geen flyers over vanalles? Van Seroxat kwam ik trouwens net zoveel aan als van Fevarin en Efexor. Op zich worden al die medicijnen in lever en nieren afgebroken, dus als je geen Efexor mag, is het dan niet apart dat je wel andere kunt gebruiken? But i'm not a shrink.
|
![]() |
|
|