Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2006, 09:13
Verwijderd
In het menu (in het spel zelf), zit daar ook een uit/exit knop, of kan je de ps2 gewoon uitdoen zonder dat het spel er problemen mee heeft?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2006, 10:07
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
In het algemeen: nooit je ps2 uit zetten terwijl hij lees/schrijft naar de geheugen kaart, maar verder kan je hem altijd uitzetten.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 10:49
Verwijderd
Die knop is denk ik gewoon dat je het spel uit kunt en een andere savegame kunt laden. Is net iets sneller dan een reset denk ik omdat je dan niet die hele logo-meuk weer ziet.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 07-08-2006 @ 11:49 :
Die knop is denk ik gewoon dat je het spel uit kunt en een andere savegame kunt laden. Is net iets sneller dan een reset denk ik omdat je dan niet die hele logo-meuk weer ziet.
Die knop? Welke knop?
Je hebt niet de mogelijklijkheid om *zomaar* te saven, dan moet je eerst bij een savepoint zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 11:20
Verwijderd
Citaat:
EvilSmiley schreef op 07-08-2006 @ 11:07 :
In het algemeen: nooit je ps2 uit zetten terwijl hij lees/schrijft naar de geheugen kaart, maar verder kan je hem altijd uitzetten.
Dat heb ik gemerkt ja, toen hij onder het saven uitging bij GT4.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Piloff schreef op 07-08-2006 @ 12:02 :
Die knop? Welke knop?
Je hebt niet de mogelijklijkheid om *zomaar* te saven, dan moet je eerst bij een savepoint zijn.
Sorry, vraag verkeerd begrepen, hehe. Ik dacht dat je vroeg of de knop (die er zoals ik las wel was, net wakker ) een echte functie had, heh.
Anyhoe, ja zoals EvilSmiley zei, je kunt je PS2 altijd uitzetten, behalve waneer je aan het saven bent of aan het laden. Let wel, sommige spellen hebben een automatische savefunctie. Dit wordt wel dan wel met een icoon, dan wel met woorden aangegeven.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 11:50
Verwijderd
Oh, oke, dan weet ik genoeg.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten