Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar weet jij als TS en lezer van Machiavelli geen leuk onderwerp dat hij zelf aansnijd waar hier misschien over gediscussieerd kan worden ondanks dat wij allemaal geen lezers van Machiavelli zijn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() van de meeste denkers wetenschappers etc weet ik ook enkel wie ze zijn en waar ze voor stonden alleen als je extra geintresseerd bent in bepaalde ideen oid lees je ook de oorsporonkelijke werken tenzij je echt zeeën van zijd hebt natuurlijk |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het gaat mij niet zozeer om de onderwerpen maar meer op wat anderen vinden van de ideeën en bevindingen over die hij heeft over deze onderwerpen. Als ik het over een bepaald onderwerp wou hebben dan had ik daar wel een topic over gemaakt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar goed, niemand hier kan met je meekletsen, omdat wij het allemaal niet gelezen hebben en Machiavelli blijkbaar ontoegankelijk is voor de mensen die hem niet gelezen hebben. Conclusie, slotje. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tha Notorious Machiavelli, rapper en Mysterious Makelville,gesluierde stripper hasseltboy | 74 | 22-12-2004 20:31 | |
De Kantine |
Leg Machiavelli uit wat er lullig is aan het pesten van een meisje van 12 Sky Jewel | 116 | 25-01-2004 22:42 |