Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2006, 10:59
Poesket
Poesket is offline
Hallo,

Vorige keer ben ik flauwgevallen toen ik net mdma geslikt had. Daarna ging het ineens wel weer heel goed. Meer mensen hier ervaring mee gehad?

Nog een vraagje apart voor de volgende keer, kan mdma met antibiotica samen?
Oud 28-07-2006, 11:06
coopergirl
coopergirl is offline
MDMA en antibioticum geeft wel een opneuker aan je lever, die krijgt veel te voorduren.. Dat is een reden dat antibioticum en alcohol vaak wordt afgeraden.

Verder ben ik nog nooit flauwgevallen. Wel andere leute die ik ken, die waren oververhit tijdens een concert en hadden te weinig gedronken (en (te)veel pep of xtc of gecombineerd gehad)
Oud 30-07-2006, 17:54
polysix
polysix is offline
het is een goed plan om geen drugs te doen als je nog aan een antibioticakuur bezig bent.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 18:46
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 28-07-2006 @ 12:06 :
MDMA en antibioticum geeft wel een opneuker aan je lever, die krijgt veel te voorduren.. Dat is een reden dat antibioticum en alcohol vaak wordt afgeraden.
Mijn apotheker heeft me verteld dat het onzin is dat je geen alcohol mag drinken als je een antibiotica-kuur volgt. Teveel alcohol daarentegen is wel een probleem, maar dat is sowieso al niet goed blablabla...
Dus.
http://www.apotheekhilversum.nl/view-faq.php?id=13

Maar ivm MDMA weet ik het niet. Overigens kan het aan veel zaken liggen dat je bent flauwgevallen. Ik ben ook al eens een keer flauwgevallen van paddo's terwijl ik het voor de rest nooit heb gehad. Te weinig gegeten, gewoon niet goed in je vel, combinatie alcohol of medicijnen...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 18:18
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Mutant schreef op 30-07-2006 @ 19:46 :
Mijn apotheker heeft me verteld dat het onzin is dat je geen alcohol mag drinken als je een antibiotica-kuur volgt. Teveel alcohol daarentegen is wel een probleem, maar dat is sowieso al niet goed blablabla...
Dus.
http://www.apotheekhilversum.nl/view-faq.php?id=13

Maar ivm MDMA weet ik het niet. Overigens kan het aan veel zaken liggen dat je bent flauwgevallen. Ik ben ook al eens een keer flauwgevallen van paddo's terwijl ik het voor de rest nooit heb gehad. Te weinig gegeten, gewoon niet goed in je vel, combinatie alcohol of medicijnen...
He girl ik zeg niet dat je geen alcohol met antibioticum mag combineren, ik zeg alleen dat je lever het extra te voorduren krijgt. Er zijn overigens iig 2 antibiotica waarbij alcohol wordt ontraden omdat je bij deze 2 extra bijwerkingen zult ondervinden. (Ik weet iig Flagyl en Nizoral)
Oud 02-08-2006, 19:09
Verwijderd
Dan staat het erop. Maar ik wou niet de mythe in stand houden dat je gewoon geen alcohol mag drinken.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 19:13
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Mutant schreef op 02-08-2006 @ 20:09 :
Dan staat het erop. Maar ik wou niet de mythe in stand houden dat je gewoon geen alcohol mag drinken.
ik zal het even resizen voor de duidelijkheid. Als er nu nog iemand... Dan zetten we het in de mededelingen, onder de baileys myth.
Oud 02-08-2006, 21:22
Verwijderd
ehm coop... je wordt irritant... en je weet wat ik met irritante fbs kan doen?

Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 22:04
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Mutant schreef op 02-08-2006 @ 22:22 :
ehm coop... je wordt irritant... en je weet wat ik met irritante fbs kan doen?

niet zo offtopic blaten jij

als je wat wilt bespreken dan pm je me maar
Reageren

Regels voor berichten