Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2002, 15:51
Verwijderd
Goed, ik heb dus Zonealarm gedownload en geinstalleerd. Meteen kreeg ik een stortvloed aan allerlei waarschuwingen. Een klik op 'More Info' leerde me dat de waarschuwing waarschijnlijk door KaZaA werd veroorzaakt. Goed, dat kan, ik heb KaZaA, maar het stond uit. Nu heb ik KaZaA opgestart en gezegd dat het verbinding mocht maken met internet. De waarschuwingen blijven. Ik snap er geen ene ***** van. Kan iemand me even helpen ervoor te zorgen dat ik ZoneAlarm goed in heb gesteld? Weet iemand wanneer het handig is om de Internet Lock te gebruiken??? Hellupie!

Nee, niet RTFM. Met TFM kwam ik er ook niet uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2002, 16:11
Verwijderd
Internet lock is gewoon handig tegen hackers, en vervelende programma's die je helemaal niet nodig hebt, en anders alleen maar internet speed opslurpen. Je kan een paar programma's zoals je browser, en msn, icq, etc. het recht geven door de internetlock heen te gaan. Dan kan je dus heel erg veilig surfen Welke KaZaa heb je trouwens? De gewone KaZaa installeert het programma Save Now ofsow, dat programma is echt fuck. Maar je krijgt dus steeds waarschuwingen, nou en?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 17:50
RenT
RenT is offline
KaZaA = peer-to-peer
Dus proberen er steeds ándere gebruikers te verbinden met je computer, dus moet je steeds agree-en
Oud 30-06-2002, 17:53
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef:
Maar je krijgt dus steeds waarschuwingen, nou en?
Het programma gaf bij elke waarschuwing een pop-up. Ik kon dus niks doen, ik werd er helemaal gestoord van...

Ik heb trouwens gewone KaZaA ja
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 22:45
ZonerX
ZonerX is offline
KaZaa gewoon op share 0 files zetten, probleem opgelost.
Ik heb Zone Alarm Pro, werkt goed.
Oud 01-07-2002, 10:07
Verwijderd
Citaat:
ZonerX schreef:
KaZaa gewoon op share 0 files zetten, probleem opgelost.
Ik heb Zone Alarm Pro, werkt goed.
Ja precies, waarom zou je je bestanden delen? Maar ik heb het op 1 staan. Ik wist niet dat het ook op 0 kon
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 10:10
MmmaartennN
MmmaartennN is offline
Citaat:
perseus schreef:

Ja precies, waarom zou je je bestanden delen? Maar ik heb het op 1 staan. Ik wist niet dat het ook op 0 kon
Als niemand bestanden deelt kan je niets downloaden
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 10:31
Verwijderd
Citaat:
MmmaartennN schreef:

Als niemand bestanden deelt kan je niets downloaden
Er zijn altijd wel anderen die wel bestanden delen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 10:52
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef:

Er zijn altijd wel anderen die wel bestanden delen
Er zijn ook altijd mensen die bij hun uploads opletten en uploads naar niet-sharers cancellen. Dus als je niet shared gaan je downloads vaak langzamer... En waarom zou je het niet doen als je die bandbreedte anders toch niet gebruikt?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 10:56
Verwijderd
Bewaart dat %#$&^%^kreng die toestemmingen niet. Kreeg ik weer ik-weet-niet-hoeveel waarschuwingen. That's it! Ik knikker hem van de computer af. Dan maar alle poortjes mooi los!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 15:40
martijn1985
martijn1985 is offline
als je die melding krijgt dan moet je op "remember this answer" klikken, en dan op ja of nee. Verder is het handig om ipv KaZaA, Kazaa Lite te installeren, om dingen als de 'bonzi buddy' ed te installerren....suc6
Oud 01-07-2002, 20:15
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef:
als je die melding krijgt dan moet je op "remember this answer" klikken, en dan op ja of nee. Verder is het handig om ipv KaZaA, Kazaa Lite te installeren, om dingen als de 'bonzi buddy' ed te installerren....suc6
1: Hij onthoudt het antwoord alleen niet na een herstart...
2: Ik heb hem eraf gegooid en ik vind het al lang best
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten