Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Edit; Aangepast.
Laatst gewijzigd op 14-07-2006 om 08:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Taaladvies geeft dus de voorkeur aan 8 juli 2006. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Edit: Oh, dat was ik dus, Roosje.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 17-07-2006 om 19:49. |
![]() |
|||
Heel mooi stukje
![]() Best wel ontroerend op sommige momenten. Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
2006 vind ik niet storend staan, 'papa' heeft ook mijn voorkeur, het idee van de fluitende vogels wanneer er geen stralende dag is, kloipt niet helemaal, maar voor de rest zie ik geen reden tot mierenneuk.
![]()
||
![]() |
Citaat:
Zo ook de begrafenis versus de kinderen met waterpistooltjes. ![]()
|
Verwijderd
|
Mooi hoe je de afstand tussen hetgeen dat gebeurde en de beschrijving van het weer (en de kindertjes met waterpistolen) weet neer te zetten. Pappa klinkt voor mijn doen nog wat kinderlijker dan Papa. Dat vind ik mooi in dit verhaal, ik neem namelijk vanzelf aan dat het door de ogen van een volwassene is geschreven - en dan Pappa erin. Dat sluit mooi aan bij de wens weer naïef te kunnen zijn als die kinderen die beschreven worden.
Het einde is erg goed! Mooie afsluiter aan het stuk en lekker tegen de cliché's in. Je geeft er gelijk een verklaring bij waarom de persoon zo tegenover zijn 'pappa' staat. Al met al, weer eens graag gelezen maar dat wist je al voordat ik ging reageren. |
![]() |
|
Er zijn nogal een paar clichés in te vinden waarin ik ook maar al te graag zou vallen als ik schrijven zou, jammer genoeg staan ze niet.
Er word inderdaad te duidelijk gezegt dat het over mishandeling gaat, laat ons nog even gissen ![]() Met wat nakijken zou dit verhaal fantastisch (kunnen) zijn.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
ARTistiek |
verhaaltje | 18 | 30-07-2001 16:28 |