Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2006, 11:44
smurfinnetje198
smurfinnetje198 is offline
Dit klinkt heel erg kinderachtig, maar ik ben echt zo jaloers op de exen van me vriend. als ik dan bedenk dat ze veel dingen hebben meegemaakt, dat ze met elkaar naar bed zijn geweest, dat ze elkaars liefde hebben gedeeld en dat zijn exen gewoon heel speciaal voor hem zijn geweest, dan word ik gewoon zo misselijk van narigheid. Hij praat nog heel veel met ze op msn. ik heb weleens wat chatgesprekken stiekem gelezen en dan noemt hij zijn exen lieverd of schatje, en in sommige gesprekken vertellen ze elkaar hoe leuk hun tijd was en hoe speciaal het was, dan voel ik me zo rot van binnen.
Hij verteld me ook heel vaak dat zijn exen heel mooi waren, één meisje zit ook bij ons in de vriendengroep, en dan zijn we op het strand en dan verteld hij hoe mooi figuur ze wel niet heeft, hij zegt altijd wel maar jij bent ook mooi hoor schat maargoed ik vind dat gewoon niet leuk om te horen, vooral omdat die exen een heel ander figuur hebben als ik en ook hele andere types zijn. Zijn exen waren altijd van die wilde meiden zeg maar hadden veel lef grote mond, en ik ben heel bescheiden en een lief meisje. Dan heb ik zoiets waarom heb je voor mij gekozen ik ben heel anders.

Ik weet ook hoe speciaal een paar van zijn exen zijn, maar ik kan er niet tegen dat hij ze lieverd of schat noemt en dat ze van die intieme gesprekken voeren met elkaar. hij zegt dat hij goed zijn hart kan uitstorten bij zijn exen, ik heb zoiets je hebt mij toch, mja hij zegt hun ken ik gewoon al heel lang en daarom noem ik zo ook schat en lieverd.
Maar ik vind t gewoon heel rot en voel me erg verdrietig, en als ik er wat van zeg, dan blijft me vriend maar zeggen van, ja maar ik ken hun al zoveel langer dan jou en heb wat met ze meegemaakt, hij wil het dus niet minderen voor mij
Gister was ik bij hem en toen hadden we het over vakantie, toen vertelde zijn moeder dat hij een paar jaar geleden een vakantievriendin had en dat hij het heel erg vond, dat hij toen weer naar huis moest omdat hij haar dan nooit meer zou zien En hij heeft toen heel hard gehuild, pff ik weet dat het heel lang geleden is maar toch gaf me dat een steek in mijn maag. Ik vond dat zo erg om te horen, dat hij verdriet heeft gehad om dat meisje,

Ben ik nou gewoon vreselijk jaloers, onzeker of... Ik vind het erg vervelend om me zo te voelen..

kuss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2006, 11:57
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt dat hij zijn exen nog met schatje aanspreekt en jou gaat vertellen hoe mooi hij ze wel niet vindt. Kijk, vertellen over je ex(en) en je verleden kan natuurlijk, maar dit is gewoon tactloos van hem Zeg hem dat hij best wat mag vertellen uit die tijd, maar dat hij dat soort details voortaan maar voor zich moet houden, omdat jij het niet leuk vindt dat soort dingen te horen en daar niet op zit te wachten. Als hij een beetje fatsoen heeft, houdt hij dan in het vervolg rekening met jou.

Maar op het feit dát hij een verleden heeft en liefde voor een ander heeft gevoeld, moet je niet jaloers zijn. Dat is gewoon zonde, want bijna iedereen heeft een verleden op dat gebied en dat is heel normaal. Door te gaan denken aan alle dingen die hij met exen heeft gedaan of wat hij tegen ze heeft gezegd, verpest je het alleen maar voor jezelf. Want nu doet hij al dat soort dingen toch met jou? Nu is hij toch samen met jou en is hij verliefd op jou? Geniet daar dan nu van en laat het verleden zoals het is. Daar kun je toch niks aan veranderen en is voor hem ook allemaal verleden tijd.
Oud 10-07-2006, 12:09
Toet0r
Toet0r is offline
Zeg gewoon tegen hem dat je dat allemaal liever niet wilt horen, hij heeft maar rekening met je te houden en hij is nu idd met jou, niet met hen.
Daarnaast moet je er maar gewoon aan denken dat hij nu van jou is en dat jullie al die leuke dingen gewoon nog krijgen enzo en dat hun dat niet meer zullen hebben
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 13:39
Smokin'
Smokin' is offline
Je kan het ook zelf opzoeken. Door er zelf over te beginnen en door zijn msn gesprekken na te lezen. Uiteindelijk ligt het probleem bij jou onzekerheid en de jalouzie die daaruit voortkomt. Zijn opmerkingen helpen de zaak niet, maar realiseer je wel dat hij gewoon je vriend is en voor jou heeft gekozen. Jij moet dus op een bepaalde manier ook speciaal zijn voor hem en minstens zo goed als die 'wilde' meiden die hij eerst had.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 10-07-2006 @ 14:39 :
Je kan het ook zelf opzoeken. Door er zelf over te beginnen en door zijn msn gesprekken na te lezen. Uiteindelijk ligt het probleem bij jou onzekerheid en de jalouzie die daaruit voortkomt. Zijn opmerkingen helpen de zaak niet, maar realiseer je wel dat hij gewoon je vriend is en voor jou heeft gekozen. Jij moet dus op een bepaalde manier ook speciaal zijn voor hem en minstens zo goed als die 'wilde' meiden die hij eerst had.
ik ben het zowaar met je eens.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 13:52
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 10-07-2006 @ 14:50 :
ik ben het zowaar met je eens.
Ik eigenlijk ook wel, viel me zowaar op. Komt niet vaak voor
Oud 10-07-2006, 14:29
Escapism
Escapism is offline
je moet niet zo zeiken. iedereeen heeft een verleden.
Oud 10-07-2006, 14:47
bloempjuh20
bloempjuh20 is offline
ja maar goed, de ene heeft maar 1 ex en de ander heeft er 10.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 14:53
Estar
Estar is offline
Citaat:
bloempjuh20 schreef op 10-07-2006 @ 15:47 :
ja maar goed, de ene heeft maar 1 ex en de ander heeft er 10.
Dus?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 14:59
zeep007
zeep007 is offline
Iedereen heeft een verleden en een bepaalde bagage die je meeneemt in een nieuwe relatie. Dit mag je hem niet kwalijk nemen en is niet iets om jaloers op te zijn. Het is echter zijn verleden. Dit heeft hem allemaal echter wel gevormd tot de jongen die hij nu is! en degene dus waar jij van houdt. In zekere zin kan je het dus zelfs 'dankbaar' zijn!

Accepteer en respecteer zijn keuzes die hij in het verleden heeft gemaakt en ga vanaf daar weer verder en richt je maar lekker op de toekomst, want die is met jouw.

Als je problemen hebt met zijn tactloze opmerkingen over hoe mooi etc. de ander is. Geef dat dan eerlijk aan, dat je er onzeker van wordt en dat je dat soort dingen liever niet hoort. Wat niet weet, wat niet deert. Zo kom je elkaar tegemoet.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 10:23
Anaïs
Anaïs is offline
Hmmja, mijn vorige vriend had daar ook wat problemen mee. Probeer goed in je achterhoofd te houden dat het wel degelijk exen zijn, en dat hij nu voor jou gekozen heeft. Zijn verleden kan je toch niet veranderen...

trouwens, ik dacht dat M in je profiel voor 'man' stond, en niet voor 'meisje'
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 10:29
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 10-07-2006 @ 14:39 :
Als mijn vriend ooit "maar jij bent ook mooi hoor schatje" uit zijn bek weet te krijgen, komt er gegarandeerd ruzie. Ik bedoel, hij kan wel voor haar gekozen hebben, maar dat betekent niet dat zij zich als een tweederangs vriendin moet laten behandelen. Zo komt het bij mij iig over.
Oud 13-07-2006, 12:08
bloempjuh20
bloempjuh20 is offline
..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 12:29
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 13-07-2006 @ 11:29 :
Als mijn vriend ooit "maar jij bent ook mooi hoor schatje" uit zijn bek weet te krijgen, komt er gegarandeerd ruzie. Ik bedoel, hij kan wel voor haar gekozen hebben, maar dat betekent niet dat zij zich als een tweederangs vriendin moet laten behandelen. Zo komt het bij mij iig over.
Ja vind ik ook. Het komt op mij over alsof hij dat andere meisje helemaal bewonderend aan zat te staren van "wowww schat, wat heb je toch een mooi lichaam" en dan even schuin opzij kijkt naar z'n vriendin van "hmm, maar jij bent ook mooi hoor schatje".

Ik zou dat niet pikken.. zoiets doe je toch niet
En wat zijn dat überhaupt voor overdreven msn-gesprekken met z'n exen over hoe geweldig hun tijd samen was, als het allemaal zo leuk was, dan waren ze toch nog bij elkaar?
Als ik dit verhaal zo lees heb ik echt een bepaald type jongen in m'n hoofd, ik zie het helemaal voor me.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 12:35
Estar
Estar is offline
Citaat:
fractuur schreef op 13-07-2006 @ 11:29 :
Gelukkig, ik ben niet de enigste die zo denkt.

Het ligt er natuurlijk wel aan hoe het gezegd wordt, ze kan het natuurlijk negatiever hebben opgevat omdat ze onzeker en jaloers is.

Laatst gewijzigd op 13-07-2006 om 21:04.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 13:45
Anaïs
Anaïs is offline
Oké, ik had het tweede deel niet gelezen...sorry. Hij heeft nog steeds heel intieme gesprekken met ze? Een ex-reflex, zoals iemand op dit forum het noemde dus. 'k Zou hem duidelijk maken dat jij diegene bent met wie hij dergelijke gesprekken zou moeten voeren, en niet die exen! Je hoeft dit inderdaad niet te pikken.

Wie heeft de relaties trouwens beëindigd, hij of die andere meisjes?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 14:07
smurfinnetje198
ze hebben het samen uitgemaakt want zij verhuisde, ik vertrouwde het al nooit omdat hij het zoveel over haar had, nu ben ik heel erg geweest en heb ik een paar van zijn chatlogs gelezen. mja ik werd gewoon acherdochtig van zijn gedrag

Nou in die chatlogs ging het bijna alleen maar van hoi lieverd, wat zie je er leuk uit op die foto, ja jij ook, en voor de rest was het vrijwel alleen maar "ouwehoeren" wel erg op seks gericht, want in de gesprekken kon ik lezen dat zij hem uitdaagde en hij ging er erg op in, ze vertelde dus in één gesprek, dat ze spierpijn had en dat ze een massage nodig had en een kusje, toen zei me vriend aah moet ik dat geven aan je, toen zei ze ja en je mag ook verder naar onder ik wil ergens anders ook kusjes hebben, toen zei hij probeer je me te verleiden, toen zei ze hmm lukt het hihi, toen zei hij nou euh je bent goed bezig
allemaal van zulk soort gesprekken, maar op een gegeven moment zat ze hem zo uit te dagen, dat hij zei van oeeh nu word dit gesprek wel heel spannend het is maar goed dat mijn vriendin dit niet lees hihi, maar als ik vrijgezel was geweest had ik nu al bij je gezeten. Ook zei hij ach weet je we wonen nu ver bij elkaar vandaan maar misschien kruissen onze paden ons nog wel... nou zulke dingen stonden erin, dat meisje lokt dus ontzettend uit en me vriend kan het niet weerstaan ofzo.

Het erge is als ik er nou vraag van wat is dat tussen jou en je ex dan stelt het niks voor en schiet hij in de verdediging dat er niks is en dat hij me nooit zal laten vallen voor haar, en dat ik veel liever ben etc. ( ik heb niet gezegt dat ik de gesprekken heb gelezen, want dan wordt hij woest, dat is gewoon prive dan snap ik ook, maar ik ben nu wel benieuwd waarom hij zegt tegen mij dat hij niks van haar wil weten maar wel erg op haar gesprekken in gaat. of zou hij liegen tegen mij

Laatst gewijzigd op 13-07-2006 om 14:10.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 15:44
zeep007
zeep007 is offline
Als hij in die gesprekken zo praat tegen andere meiden, zijn ex of niet, heb je alle recht om jaloers te zijn, want hij handelt er zo'n beetje naar. Ik heb eerder wel gezegd dat je niet jaloers hoeft te zijn, maar alleen als dat ook afgesloten is. En zo te horen heeft ie dat bij lange na niet.

Ik zou woest zijn geworden, en ik had hem verteld dat ik van die gesprekken wist. Volgens mij kan je het ook niet langer voor je houden dat je ervan af weet, want nu zit het je relatie gewoon in de weg.
Hij zou zeker weten boos worden, maar misschien meer omdat ie "betrapt" is. Maar jij hebt ook al het recht om boos te zijn. Je achterdocht had blijkbaar dus gegronde redenen.

Je moet het maar tegen elkaar afwegen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 17:03
Verwijderd
als iemand in mijn chatlogs zat te kijken (of uberhaupt zonder toestemming met mijn computer/telefoon zat te kloten) zou ik die gelijk dumpen, daar ben ik helemaal niet van gediend. en als ze een gegronde reden had, zou ze nog beter af zijn ook.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 17:12
__
__ is offline
normaal zou je niet jaloers hoeven zijn op zn exen maar dit klinkt niet geheel normaal en die gesprekken die hij met ze voert kúnnen gewoon niet, dat is gewoon not done en dat zou ik dan ook echt niet pikken. niet eens om het feit dat het exen zijn maar gewoon om het feit dat ie zulke gesprekken niet met andere mensen behoort te hebben. ik zou echt heel boos op hem zijn. verder is het normaal gezien best logisch dat je vriendje zn exen nog aantrekkelijk vindt enzo maar de manier waarop ie jou dat 'onder je neus wrijft' is dat dan weer niet. en als ie dan ook nog eens 'maar jij bent ook mooi hoor schatje' zou zeggen zou ik echt flippen.
kortom, volgens mij is die kerel van jou niet zo'n fijne vent.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 18:17
Soezen
Soezen is offline
Ik denk dat jouw onzekerheid niet vanzelf is aan komen vliegen. Hij maakt je onzeker, dat is wel duidelijk. Praat met hem erover. Zeg anders dat je viavia hebt gehoord dat hij zo ( wat je gelezen hebt) met zijn exen praat, en dat je wilt weten waarom. En laat je niet afschepen met een stom excuus zoals ' ik kan mijn hart bij haar uitstorten'. Ik kan je wel vertellen, als die onzekerheid eenmaal binnen je relatie is, is ie heeeeel moeilijk weer te schrappen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 18:29
smurfinnetje198
Citaat:
__ schreef op 13-07-2006 @ 18:12 :
normaal zou je niet jaloers hoeven zijn op zn exen maar dit klinkt niet geheel normaal en die gesprekken die hij met ze voert kúnnen gewoon niet, dat is gewoon not done en dat zou ik dan ook echt niet pikken. niet eens om het feit dat het exen zijn maar gewoon om het feit dat ie zulke gesprekken niet met andere mensen behoort te hebben. ik zou echt heel boos op hem zijn. verder is het normaal gezien best logisch dat je vriendje zn exen nog aantrekkelijk vindt enzo maar de manier waarop ie jou dat 'onder je neus wrijft' is dat dan weer niet. en als ie dan ook nog eens 'maar jij bent ook mooi hoor schatje' zou zeggen zou ik echt flippen.
kortom, volgens mij is die kerel van jou niet zo'n fijne vent.
het was net weer goed tussen ons, het ging eerst niet zo lekker omdat hij vond dat hij niet lief genoeg tegen mij was en we soms niet zo klikte, we hebben toch besloten het te proberen omdat we elkaar niet kwijt willen, nou ik had nu net even weer dat vertrouwen van hem, krijgen we dit weer
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 18:40
smurfinnetje198
Citaat:
Soezen schreef op 13-07-2006 @ 19:17 :
Ik denk dat jouw onzekerheid niet vanzelf is aan komen vliegen. Hij maakt je onzeker, dat is wel duidelijk. Praat met hem erover. Zeg anders dat je viavia hebt gehoord dat hij zo ( wat je gelezen hebt) met zijn exen praat, en dat je wilt weten waarom. En laat je niet afschepen met een stom excuus zoals ' ik kan mijn hart bij haar uitstorten'. Ik kan je wel vertellen, als die onzekerheid eenmaal binnen je relatie is, is ie heeeeel moeilijk weer te schrappen.
ik ben absoluut onzeker geworden, vooral als hij zegt hoe mooi zijn exen wel niet zijn, dan heb ik echt het gevoel dat ik niet mooi voor hem ben maarja aan de andere kant als hij mij niet mooi zou vinden zou hij natuurlijk nooit iets met mij begonnen zijn. maargoed ik krijg altijd wel het idee dat hij iedereen mooier vind dan mij.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 20:39
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
red5 schreef op 13-07-2006 @ 18:03 :
als iemand in mijn chatlogs zat te kijken (of uberhaupt zonder toestemming met mijn computer/telefoon zat te kloten) zou ik die gelijk dumpen, daar ben ik helemaal niet van gediend. en als ze een gegronde reden had, zou ze nog beter af zijn ook.
dat niet gelijk, maar wel ff flink de oren wassen. De enigste die hier echt fout zit ben JIJ en dan wel door dit bovenstaande
Oud 13-07-2006, 20:45
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 13-07-2006 @ 21:39 :
dat niet gelijk, maar wel ff flink de oren wassen. De enigste die hier echt fout zit ben JIJ en dan wel door dit bovenstaande
Oh, en het is niet fout wat die vriend allemaal tegen zijn ex zegt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2006, 21:05
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 13-07-2006 @ 21:45 :
dat valt hoogstens onder de categorie ontactisch,
dat van haar is gewoon besodemieteren en vertrouwen ondemijnen.

en ik zegook schat tegen mijn ex, hell nogwel tegen mijn beste vriend als het uitkomt,magoedmijn vriendin doet daar gelukkig neit zo hysterisch over
Oud 13-07-2006, 21:07
Estar
Estar is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 13-07-2006 @ 21:45 :
Inderdaad, ik had het niet gepikt in ieder geval, ik vind het niet kunnen dat je met je ex gaat zitten geilen terwijl je een relatie hebt.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 21:11
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Estar schreef op 13-07-2006 @ 22:07 :
Inderdaad, ik had het niet gepikt in ieder geval, ik vind het niet kunnen dat je met je ex gaat zitten geilen terwijl je een relatie hebt.
Iemand schatje noemen vind tik iets ander dan erop geilen. En iemand mooi noemen is gewoon een observatie dat kan ik gewoonmidden ops traatvan iedereen zeggen.

En dat je nogeen goede band heb met je ex isook niet raar ik heb er ook leuke vriendschappen aan overgehouden

datze dan beetje jaloerswordtok, dat valt te bespreken. Maar dat ze
ongevraagd msn logs gaat zitten lezen vindt ik veel kwalijker.

En als ze haarvriend niet vertrouwd moet ze het gewoon uitmaken, ik zou iig geen relatie willen met iemand die ik niet vertrouw
Oud 13-07-2006, 21:40
Estar
Estar is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 13-07-2006 @ 22:11 :
Iemand schatje noemen vind tik iets ander dan erop geilen. En iemand mooi noemen is gewoon een observatie dat kan ik gewoonmidden ops traatvan iedereen zeggen.

En dat je nogeen goede band heb met je ex isook niet raar ik heb er ook leuke vriendschappen aan overgehouden

En als ze haarvriend niet vertrouwd moet ze het gewoon uitmaken, ik zou iig geen relatie willen met iemand die ik niet vertrouw
Klopt, maar jij bent blijven hangen bij de openingspost, topicstarter heeft ondertussen nog wat gezegd en dat heeft ook mijn visie op de zaak veranderd namelijk:

Citaat:
smurfinnetje198 schreef op 13-07-2006 @ 15:07 :

Nou in die chatlogs ging het bijna alleen maar van hoi lieverd, wat zie je er leuk uit op die foto, ja jij ook, en voor de rest was het vrijwel alleen maar "ouwehoeren" wel erg op seks gericht, want in de gesprekken kon ik lezen dat zij hem uitdaagde en hij ging er erg op in, ze vertelde dus in één gesprek, dat ze spierpijn had en dat ze een massage nodig had en een kusje, toen zei me vriend aah moet ik dat geven aan je, toen zei ze ja en je mag ook verder naar onder ik wil ergens anders ook kusjes hebben, toen zei hij probeer je me te verleiden, toen zei ze hmm lukt het hihi, toen zei hij nou euh je bent goed bezig
allemaal van zulk soort gesprekken, maar op een gegeven moment zat ze hem zo uit te dagen, dat hij zei van oeeh nu word dit gesprek wel heel spannend het is maar goed dat mijn vriendin dit niet lees hihi, maar als ik vrijgezel was geweest had ik nu al bij je gezeten. Ook zei hij ach weet je we wonen nu ver bij elkaar vandaan maar misschien kruissen onze paden ons nog wel...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 21:44
Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 13-07-2006 @ 22:11 :

Nee joh, zij vraagt de hele tijd aan haar vriend of hij over zijn exen wil praten en hen de hemel wil inprijzen om zodoende een minderwaardigheidscomplex aangepraat te krijgen

TS: Je hebt redenen om je onzeker te voelen. Jouw vriend doet bepaalde dingen waar geen enkel meisje op zit te wachten van haar vriend. Zeg gerust tegen hem dat zijn gedrag jou onzeker maakt en dat je je er niet fijn bij voelt. Je zegt dat je relatie hiervoor ook al niet goed was; ik denk dat deze voorval dit weerspiegelt. Je vertrouwt je vriend niet 100%, dat zegt veel. Denk goed na over jullie toekomst, vooral als hij zijn gedrag niet wil veranderen.

Sterkte!
Oud 13-07-2006, 21:46
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Estar schreef op 13-07-2006 @ 22:40 :
Klopt, maar jij bent blijven hangen bij de openingspost, topicstarter heeft ondertussen nog wat gezegd en dat heeft ook mijn visie op de zaak veranderd namelijk:
ten 1e hoort ze dat neit gelezen te hebben, maar dat terzeide.

Datvalt bij mij onder een beetje klieren, zon kansloos gesprek kan ik ook met me neef hebben als we zat zijn, maar daar gaat ook niks van gebeuren. das een goede vriend van me, noue en ex kan toch ook een goedevriendin zijn

magoed ik zeg niet dat TS haar vriend er niet op mag aanspreken , maar ik vindt het nogsteeds een kut streek om zomaar zijn msn logs te lezen.

Je kan ook gaan denken dat ie vreemdgaat idd, maar zoals ik al eerder zei als je iemand niet vertrouwd moet je em soeiso dumpen.

Magoed ik snap wel waar TS meezit
Oud 13-07-2006, 21:51
Estar
Estar is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 13-07-2006 @ 22:46 :
ten 1e hoort ze dat neit gelezen te hebben, maar dat terzeide.

Datvalt bij mij onder een beetje klieren, zon kansloos gesprek kan ik ook met me neef hebben als we zat zijn, maar daar gaat ook niks van gebeuren. das een goede vriend van me, noue en ex kan toch ook een goedevriendin zijn

magoed ik zeg niet dat TS haar vriend er niet op mag aanspreken , maar ik vindt het nogsteeds een kut streek om zomaar zijn msn logs te lezen.

Je kan ook gaan denken dat ie vreemdgaat idd, maar zoals ik al eerder zei als je iemand niet vertrouwd moet je em soeiso dumpen.

Magoed ik snap wel waar TS meezit
Ik ken hem niet, ik zie zijn houding en zijn blikken niet en ken zijn verleden niet.

Ik denk dat het op het randje zit met klieren en serieus.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 22:33
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
smurfinnetje198 schreef op 13-07-2006 @ 15:07 :

zij hem uitdaagde en hij ging er erg op in, ze vertelde dus in één gesprek, dat ze spierpijn had en dat ze een massage nodig had en een kusje, toen zei me vriend aah moet ik dat geven aan je, toen zei ze ja en je mag ook verder naar onder ik wil ergens anders ook kusjes hebben, toen zei hij probeer je me te verleiden, toen zei ze hmm lukt het hihi, toen zei hij nou euh je bent goed bezig
allemaal van zulk soort gesprekken, maar op een gegeven moment zat ze hem zo uit te dagen, dat hij zei van oeeh nu word dit gesprek wel heel spannend het is maar goed dat mijn vriendin dit niet lees hihi, maar als ik vrijgezel was geweest had ik nu al bij je gezeten. Ook zei hij ach weet je we wonen nu ver bij elkaar vandaan maar misschien kruissen onze paden ons nog wel...
@ Warsocket: Ik vind dit niet klieren; dit is ronduit verleiden, flirten op een verregaande manier, hoe je het ook wilt noemen. Natuurlijk viel ik niet over dat lieverd/schatje, dat doet totaal niet terzake, het ging meer over de toon van het gesprek. Dit gaat in mijn ogen te ver: "Nu wordt het wel spannend, maar goed dat mijn vriendin dit niet leest, hihi ". Dat vind ik écht ronduit te ver. Ik zou flippen.
Natuurlijk had ze het niet moeten lezen, maar daar zijn we het - geloof ik - unaniem over eens.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 22:43
thegoodlife
thegoodlife is offline
Als hij het kon, zou hij vreemdgaan.
Ik zou me eens af gaan vragen of je wel met hem wilt zijn na dit circus, heb zelden zulke ontactische foute figuren meegemaakt.
Oud 13-07-2006, 23:20
Estar
Estar is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 13-07-2006 @ 23:33 :
@ Warsocket: Ik vind dit niet klieren; dit is ronduit verleiden, flirten op een verregaande manier, hoe je het ook wilt noemen. Natuurlijk viel ik niet over dat lieverd/schatje, dat doet totaal niet terzake, het ging meer over de toon van het gesprek. Dit gaat in mijn ogen te ver: "Nu wordt het wel spannend, maar goed dat mijn vriendin dit niet leest, hihi ". Dat vind ik écht ronduit te ver. Ik zou flippen.
Natuurlijk had ze het niet moeten lezen, maar daar zijn we het - geloof ik - unaniem over eens.
Daarom zit hij op het randje en had hij een ongelovelijk groot probleem bij mij.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 10:37
Anaïs
Anaïs is offline
Ah heel dit gedoe van 'Ze had zijn chatlogs niet moeten lezen', is onzin volgens mij. Als je weet dat er dergelijke dingen instaan, moet je ze maar beter verbergen, of gewoon helemaal wissen. Al de mensen met chatlogs, lezen jullie die echt soms zelf nog eens na? Ik heb er ook, chatlogs, en het enige wat ik er mee doe is kijken met welke mensen ik meest praat op msn, a.h.v. de bestandsgrootte. Maar hele gesprekken zelf herlezen?

Confronteer hem er maar mee, en als hij repliceert met 'Je had dit nooit mogen lezen, dit is privé.', dan zeg je maar dat jij dacht dat elkaar opgeilen en zo ook privé was tussen hem en jou!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 11:05
Verwijderd
Ik ben echt principieel van mening dat degene die verkeerde dingen heeft geschreven in msngesprekken fout zit en degene die het stiekem leest niet. Ik heb zoiets ook weleens meegemaakt, al was het niet stiekem want hij zat er gewoon naast. Eerst probeerde hij me nog tegen te houden, maar dat maakte het voor mij natuurlijk alleen maar verdachter.
Uiteindelijk bleek de inhoud van het msngesprek nog wel wat erger te zijn dan waar het hier over gaat in dit topic, dus ik was maar wat blij dat ik het gelezen had.
Mensen kunnen ontzettend liegen en dingen proberen te verbergen voor hun vriend(in). Dan wordt er wel vaak gezegd dat je elkaar maar moet vertrouwen, maar soms zijn mensen gewoon niet te vertrouwen. Dan is het alleen maar dom om iemand blind te vertrouwen en kun je beter zelf op onderzoek uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 11:08
Orpheus
Orpheus is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-07-2006 @ 12:05 :
Ik ben echt principieel van mening dat degene die verkeerde dingen heeft geschreven in msngesprekken fout zit en degene die het stiekem leest niet. Ik heb zoiets ook weleens meegemaakt, al was het niet stiekem want hij zat er gewoon naast. Eerst probeerde hij me nog tegen te houden, maar dat maakte het voor mij natuurlijk alleen maar verdachter.
Uiteindelijk bleek de inhoud van het msngesprek nog wel wat erger te zijn dan waar het hier over gaat in dit topic, dus ik was maar wat blij dat ik het gelezen had.
Mensen kunnen ontzettend liegen en dingen proberen te verbergen voor hun vriend(in). Dan wordt er wel vaak gezegd dat je elkaar maar moet vertrouwen, maar soms zijn mensen gewoon niet te vertrouwen. Dan is het alleen maar dom om iemand blind te vertrouwen en kun je beter zelf op onderzoek uitgaan.
Geheel en volledig mee eens. Een eerlijk mens heeft niets te verbergen (behalve rond verjaardagen )
Oud 14-07-2006, 11:22
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-07-2006 @ 12:05 :
Ik ben echt principieel van mening dat degene die verkeerde dingen heeft geschreven in msngesprekken fout zit en degene die het stiekem leest niet.

Je moet het durven, maar ik zou hem ermee confronteren en dan kijken hoe het loopt. Die ruzie zou ik er wel voorover hebben, omdat je de gesprekken nu toch al hebt gelezen en die gesprekken je anders altijd dwars blijven zitten. Gaat het uit gaat het uit, blijft het aan dan blijft het aan. Geloof me, er zijn betere jongens op de wereld bij wie je je een stuk beter kan voelen, en die verhalen met hun exen wél kunnen afsluiten. Het is een afweging die je moet maken, zoals iemand anders al zei. Laat het iig niet al te lang aanrommelen, want dat is alleen maar slecht voor jezelf..
Oud 14-07-2006, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Anaïs schreef op 14-07-2006 @ 11:37 :
Al de mensen met chatlogs, lezen jullie die echt soms zelf nog eens na? Ik heb er ook, chatlogs, en het enige wat ik er mee doe is kijken met welke mensen ik meest praat op msn, a.h.v. de bestandsgrootte. Maar hele gesprekken zelf herlezen?
is verrekt handig om afspraken bij te houden/na te kijken. ook is een redelijk deel van mijn gesprekken belachelijk grappig om terug te lezen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 19:20
Maresha
Maresha is offline
dumpen die hap

als mijn vriend dat zou doen zou ik echt uit mn vel springen!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 21:06
justnaat
justnaat is offline
Citaat:
Maresha schreef op 14-07-2006 @ 20:20 :
dumpen die hap

als mijn vriend dat zou doen zou ik echt uit mn vel springen!
Die van mij zit ook heel vaak op msn met een paar chickies van hem te chatten, hij zegt ook tegen al zijn exen schat of lieverd, als we naar de stad gaan ofzo en als hij dan een aantrekkelijke vrouw ziet dan moet hij het altijd even zeggen. In het begin had ik er echt veel moeite mee. Maar tegenwoordig kan ik wel wat mee. Ik ga gewoon bij zijn gesprekken zitten en ik interreseer me er voor. Als hij schat of lieverd zegt tegen iemand ga ik expres een beetje extra plakken bij hem zodat meiden denken van ow die is bezet.. en dat soort dingen ik stang hem daar een beetje mee. Of ik ga het gewoon zeggen over mannen. Als ik een lekker ding ziet dan zeg ik er ook wat van.. Die van mij wil meestal gewoon stoer doen tegenover de chickies.. soms best irritant
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 10:59
RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
ej ik heb je verhaal gelezen en ik herken er zoveel van mezelf in. ik durfde er eerst ook niet over te praten vond het kinderachtig en zo.

mn vriend heeft ook exen en hij had toen we t kregen alle fotoos en mails/brieven van hen bewaard. heb ik gisteren allemaal weggegooid, maar weet hij niks van. hele stapel was het.

ook vroeg ik altijd veel over hen en in hoeverre ze zijn gegaan enzo.

mn vriend was gelukkig nog maagd toen we t kregen maar heeft wel gezoend end e stap daarna.

maar ik heb ook dus het probleem dat ik die wijven echt HAAT terwijl ik ze niet eens ken.
blij dat ik niet de enige ben met dit probleem.....kan er namelijk met niemand over praten dan wordt je uitgelachen.

mn vriend zegt ook het is van vroeger maak je er nou niet druk om maar t zit in me achterhoofd.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 11:07
RammsteinRulez
woow ik las net even je andere stukje.
dit lijkt op een player.
en ik wordt soms al boos op mn vriend als ie iets over vroeger vertelt alleen maar terwijl ie geeneens contact heeft met die wijven.

meisje ik zou toch eens even heel goed nadenken of je verder met hem wilt. ikzelf zou het uitmaken. hij doet je pijn en een jongen die zo met je omgaat, is je niet waard! er zijn beter exemplaren te krijgen!!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 11:18
Verwijderd
Citaat:
RammsteinRulez schreef op 28-07-2006 @ 11:59 :
ej ik heb je verhaal gelezen en ik herken er zoveel van mezelf in. ik durfde er eerst ook niet over te praten vond het kinderachtig en zo.

mn vriend heeft ook exen en hij had toen we t kregen alle fotoos en mails/brieven van hen bewaard. heb ik gisteren allemaal weggegooid, maar weet hij niks van. hele stapel was het.

ook vroeg ik altijd veel over hen en in hoeverre ze zijn gegaan enzo.

mn vriend was gelukkig nog maagd toen we t kregen maar heeft wel gezoend end e stap daarna.

maar ik heb ook dus het probleem dat ik die wijven echt HAAT terwijl ik ze niet eens ken.
blij dat ik niet de enige ben met dit probleem.....kan er namelijk met niemand over praten dan wordt je uitgelachen.

mn vriend zegt ook het is van vroeger maak je er nou niet druk om maar t zit in me achterhoofd.
je bent geschift, iedereen heeft een verleden...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 11:22
Crimson
Crimson is offline
Ik vind die msngesprekken ook nogal lomp, maar verder stellen de mensen zich wel aan die zeuren over exen enzo. Mijn vriend heeft ook het bed gedeeld met +/- 25 vrouwen, maar moet ik me daar nou slecht over gaan voelen? Hij is nu toch bij mij..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 11:47
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
RammsteinRulez schreef op 28-07-2006 @ 11:59 :

Allejézus, ben jij gestoord ofzo? Ik zou je direct dumpen. Die dingen zijn heilig voor mij, ook al voel ik niets meer voor mijn ex. Hoe kún je nou zoiets doen?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 28-07-2006 @ 12:47 :
Allejézus, ben jij gestoord ofzo? Ik zou je direct dumpen. Die dingen zijn heilig voor mij, ook al voel ik niets meer voor mijn ex. Hoe kún je nou zoiets doen?
Ja inderdaad, hoe geschift kun je zijn? Je blijft met je tengels van een ander z'n spul af
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 12:57
RammsteinRulez
hij heeft mij nu toch? wat moet ie met crap van andere wijven. dat zou toch geen waarde meer moeten hebben??
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 13:24
Qimm
Qimm is offline
Dat is een deel van zijn verleden. Je gaat toch ook zijn kinderfoto's niet verbranden 'Hij is nou toch volwassen'

Ik heb ook nog ergens... heb eigenlijk geen idee waar een envelopje met dingetjes uit mijn eerste relatie. Wat bioskaartjes, een foto, krabbeltjes van lieve sms-jes. (het was maar kort dus het paste allemaal in een kleine enveloppe )
Ik kan mij zo voorstellen als ik 60 ben en ik vind die enveloppe terug dat ik dat érg leuk zou vinden. Het is iets van mij, een deel van mij. Dat gooi je toch niet allemaal weg?! Laat staan dat iemand het récht neem die dingen weg te gooien!
Reageren

Regels voor berichten