Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Oké... ik ben me woede weer kwijt.... misschien reageer ik wel iets te fel, maar ik word gewoon gek van mensen met zulke vage gedachtes.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Komop zeg, dit gaat toch nergens over. Alsof je sowieso al ''kiest'' of je homo of hetero bent, bi is gewoon een andere geaardheid. En waarom, als het al zou kunnen ![]()
|
Misschien kun je haar een brief schrijven ofzo waarin je alles uitlegt, dat je niets meer voor haar voelt dan eerst (dat is toch zo?), dat je het jammer vindt dat ze er niet over wil praten en dat soort dingen.
Die brief kan ze lezen wanneer ze wil, en jij hoeft er ook niet bij te zijn dan. Wel nadeel is dat ze 'm aan meer mensen zou kunnen laten lezen, maar als het een goeie vriendin is zal ze dat niet doen. Reacties van mensen kunnen idd wel es raar zijn als iemand op hetzelfde geslacht valt, misschien omdat zij op mannen valt en bang is voor problemen als jij haar leuk zou vinden. Probeer haar alles gewoon goed uit te leggen, en als ze echt een goeie vriendin is zal ze het snappen ![]() Succes ermee!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet al dat dr iemand op heeft gereageerd maar dit is zulke onzin dat ik het toch ff kwijt moet. je bepaald zelf niet of je homo of lesbisch of bi of hetero bent. je kan jezelf niet dwingen om op iemand verliefd te worden of juist niet!!!! je kan nou éénmaal je gevoelens niet sturen. je maakt alleen zelf de keuze waar je voor uitkomt. er zijn nog ontzettend veel mensen homo, lesbisch en bi die er niet voor uitkomen maar het wel zijn dankzij mensen zoals jij (en dan slaat het in dit geval alleen op mensen die bi zijn) |
![]() |
|
![]() |
Je vriendin heeft het er duidelijk moeilijk mee, maar dat ligt niet aan jou. Ze heeft misschien gewoon wat tijd nodig om er zichzelf overheen te zetten. Ik zou haar even met rust laten, ze weet het nu. Je kan proberen om even gewoon te doen zoals voor je het vertelde en niet steeds een verantwoording uit haar te trekken. Ik snap wel dat jij het daar moeilijk mee hebt, maar voor haar is dat het gemakkelijkste. Laat het na een tijdje duidelijk merken dat je het niet leuk vindt dat ze zo afstandelijk doet. Je gaat zien dat ze na een tijdje wel zal bijdraaien.
Je kan het ook met die brief proberen. Als je die afgeeft zou ik erbijzeggen dat je er nu over zult zwijgen en dat ze de brief moet opendoen als ze het zelf wil en er zelf klaar voor is. Veel succes!!! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het ziet er wel naar uit dat ze denkt dat je met een omweg probeert te vertellen dat je verliefd op haar bent....
maak dat dus duidelijk, een brief lijkt me inderdaad geen slecht idee. De meeste vrienden van mij reageerden ook met de opmerking dat het voor hen niet uitmaakte dat ik bi was, maar DAT ZE DAT ZELF NIET ZIJN... Waarschijnlijk bang dat er van mij uit meer achter zat.Ik stelde ze meestal gerust met de mededeling "maak je niet ongerust, ik val alleen op echte mannen.." ![]() Geloof me, echte vrienden schieten dan meteen in de lach. En om dan toch maar even te reageren op de stelling dat Bi's niet kunnen kiezen; ik val op karakters, mag ik?? Bekrompen sukkel... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
om toch maar even ontopic te reageren (ach, wat heet): Wat een ongelooflijke drupkut is die vriendin wel niet, zeg. Jesus, hoe overdreven kun je reageren als je vriendin bi blijkt te zijn. Ja hoor, alsof ze nu gelijk tussen dur benen gegrepen wordt als ze even niet oppast...
Ze zal vast even aan het idee moeten wennen, maar als ze dit lang vol houdt verdient ze werkelijk een ontiechelijk harde trap. Zo. ![]()
||
Citaat:
mmz misschien beetje bot, mja als t echt zo vreselijk voor dr is zoek dan een persoon die wel kan omgaan met wie jij bent vind het zeer belachelijk dat ze opeens zo doet 't lijkt me trouwens ook sterk dat ze er niet overheen zal komen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
lesbisch :-( saartje 88 | 76 | 21-09-2006 22:17 | |
Liefde & Relatie |
ik ben verliefd op een meisje... iebke* | 43 | 13-07-2003 10:04 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis mijn Vriendin van vroeger.. juliettebinoche | 6 | 04-05-2003 12:06 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een vriendin?? minketje | 3 | 05-06-2002 18:31 | |
Psychologie |
Lesbo's+female bi's meer geaccepteerd dan homo's+male bi's?? Mollusc | 13 | 28-03-2002 19:06 | |
Psychologie |
Haat-liefde vriendschap The*Ataris | 4 | 29-01-2002 14:15 |