Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou even in dit toppic kijken :
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1441901 en anders iets meer vertellen, zoals welke programma's gebruik je zoal, verder mss nog andere eisen??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
* PentiumII 350 Mhz. * 128 MB RAM. * DirectX dus dat moet al snel lukken. Al denk ik dat je al heel veel antwoorden uit dat andere topic kan halen. Kijk even zou ik zeggen, waar je de onderdelen zelf kan halen is denk ik het makkelijkste stuk. Al heeft iedereen zo zijn voorkeur. Kijk even op tweakers . edit: voor tv kijken zul je een tv tuner nodig hebben de Hauppauge WinTV-PVR-500 MCE is een erg leuke. |
![]() |
|
![]() |
Voor dat geld kan je echt een super pc in elkaar zetten!
Als ik jou was zou ik hem zelf samenstellen. bijv. bij alternate: http://pcbuilder.alternate.nl/ pcsamenstellen (ik weet niet zoveel van hardware maar ik probeer wat tips te geven, anderen mogen hier commentaar op geven): geheugen: minstens 1gb processor: pentium 4 van 3.0GHz of meer of: AMD Athlon 64-processor van bijv 4000+, waarschijnlijk goedkoper en beter voor games videokaart: neem bijv een videokaart van de merken: Nvidea of ATI met 128-256mb intern geheugen (liefst natuurlijk 256). je kan natuurlijk ook een compleet systeem kopen. Die heeft alternate ook ![]() http://www.alternate.nl/html/shop/pr...=Workstations& En dan de systemen die duurder zijn als 700 euro. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik weer kan zoeken op inhoud, zal ik het topic waarin ik mijn verhaal doe oprakelen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Intel DualCore 960 3,6GHz 800fsb 2x2MB S775 (3jr) €322.95 Asus P5LD2 DELUXE, DDR2, PCI-E, Soc775 (2jr) €132.50 2GB Kingston DDR2-667 p/n KVR667D2N5/1G (10jr) €187.90 Asus Extreme N7600GS/Silent/HTD 512mb PCI-E (2jr) €142.50 Maxtor 300GB SATA2 7200rpm 16mb p/n 6V300F0 (2jr) €93.95 Totaal: €879.80 ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Vraag gewoon om een tof gamesysteem met een toffe videokaart.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Wat ik niet snap is dat er steeds meer mensen een topic openen waarin ze een aantal onderdelen opsommen en dan vragen of het was is. Zelf een systeem samenstellen is handig als je exact weet wat je wil en waarom je dat wil. Als je het verschil tussen Ghz'en en MB's niet eens weet, koop dan asjeblieft een kant-en-klaar systeem bij de Mediamarkt of één van de grotere webwinkels.
Het is een beetje een vage insteek, als je geen verstand van hardware hebt kun je ook geen specifieke eisen stellen en dus evengoed een kant-en-klaar systeem bestellen. Als dan heel beslist een eigen systeem samen wil stellen kijk dan gewoon naar een Best Buy Guide van Tweakers.net en verdiep je eerst eens wat meer in hardware. Dank je.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je dus altijd en overal de ziekst mogelijke fps/instellingen wilt hebben, is een 512MB kaart wel handig (maar dan uiteraard wel enkel de high-end kaarten.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() pffffrrrhahah
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Mini multimedia projector (2GB) gadgetmaster | 2 | 22-11-2010 21:04 | |
Software & Hardware |
[Nieuw Systeem] High-end Game systeem, een aantal vragen! Verwijderd | 30 | 18-08-2006 00:04 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Workstation +- 1900 ]{ing | 49 | 07-11-2005 21:54 | |
Software & Hardware |
[Software] Om DVD's af te spelen TIGEK | 20 | 30-05-2005 01:59 | |
Software & Hardware |
[nieuw systeem] Dit aan te raden? Hardst33lo | 25 | 03-04-2004 00:09 | |
Software & Hardware |
Nieuwe pc aanschaffen annegarn14 | 7 | 13-12-2001 19:48 |