Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2006, 20:07
gurl19
gurl19 is offline
Hoe gaan jullie naar schiphol?

Wij vertrekken waarschijnlijk snachts en gaan ook laat weer terug naar Nederland. Dus de trein is niet makkelijk. Wegbrengen is ook geen optie.

We twijfelen tussen:
auto daar laten staan (op de reclame zeiden ze dat het 5 euro per dag kostte) of een schipholtaxi. Dit is 50 euro voor een retourtje. Per persoon!

Hoe doen jullie dit?
Advertentie
Oud 09-07-2006, 20:53
Verwijderd
Familieleden inschakelen, simpel. Voor randstedelingen, er is ook een NS nachtnet.
Oud 09-07-2006, 21:00
Verwijderd
Onze vlucht vertrekt op zaterdag ochtend dus het ov was ook geen optie.
We hebben nu een kamer in een hotel in amsterdam. De overnachting voor 5 personen + ontbijt en vervoer naar schiphol (geregeld vanuit het hotel) is even duur als het parkeren van de auto op schiphol. We kunnen onze auto zelfs vier weken lang gratis bij het hotel op een (bewaakte) parkeerplaats laten staan .
Oud 09-07-2006, 21:38
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Wij gaan met de taxi en dat is 72.50 voor alleen heen
Oud 09-07-2006, 22:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik weet niet waar je vandaan moet komen maar met de trein kan je meestal wel op een redelijke tijd op Schiphol zijn, ook 's nachts. Mijn moeder en broertje komen om drie uur 's nachts aan en kunnen ook om 4.14 uur alweer met de trein richting Zeeland.
Oud 10-07-2006, 04:34
thunder110
thunder110 is offline
zo, vijftig euro per persoon als je in de vroege nacht vertrekt, kun je er ook eerder heen gaan, op schiphol plaza of achter de douane valt vaak wel genoeg te doen
ik word gebracht.
Oud 10-07-2006, 10:21
gurl19
gurl19 is offline
Ik kom dus het oosten van het land vandaar is die taxi zo duur. Er rijden van onze stad geen treinen ''s nachts dus dat is geen optie.

Familieleden zijn op vakantie. Het is een groep van 8 personen dus moesten er wss wel 3 auto's dan ons brengen dat is niet makkelijk.

Slapen lijkt ons ook niet handig aangezien mn vriend jarig is de dag voordat we weggaan. Ik denk dat er dan nog wel wat visitie langskomt. Maar dat zou ik evt nog kunnen gaan overleggen met de rest. Wat zijn dan de kosten?

Nog andere manieren?
Oud 10-07-2006, 10:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je nou met de laatste trein uit jouw woonplaats vertrekt, moet je dan erg lang wachten?
Oud 10-07-2006, 11:27
Bruut
Bruut is offline
Taxibusje regelen
Oud 10-07-2006, 12:14
Dith
Dith is offline
Ons plan was ook om de auto daar te parkeren maar het zat gewoon compleet vol (anderhalve maand van te voren opgebeld of er plaats was).
Taxibusjes waren ongelooflijk duur (6 personen en vanuit Eindhoven) dus nu gaan we met de trein.
Maar onze tijden zijn dan ook wel wat makkelijker.
Oud 10-07-2006, 12:28
gurl19
gurl19 is offline
We moeten er wss 3 uur zijn. Betekent dat we heenweg ongeveer anderhalf uur te vroeg zijn. De terugweg moeten we veel langer wachten omdat de eerste trein rond 5 a 6 uur gaat en wij rond 12 uur aankomen op schiphol.
De anderen vonden de trein ook veel gedoe met bagage. En ik ben de enige die een OV heeft van de 8.

Ik heb gekeken over er nog ruimte was om te parkeren en dit was er wel. Tot nu toe lijkt mij dit nog het goedkoopst en het makkelijkste.

Ik vond de taxi veel te duur met toen zei iedereen dat ik zeurde en dat het zo makkelijk was, maar toen zag ik op de reclame van dat parkeren, dus ik ga weer zeuren..
Oud 10-07-2006, 21:56
bbyn
bbyn is offline
k woon kwartiertje met auto ervandaan dus ik schakel mn pa in
Oud 11-07-2006, 13:42
KiMZz
KiMZz is offline
Dan vertrek je gewoon 's avonds voor je vliegt met de trein naar Amsterdam, pak je daar een biertje op een terrasje of gaat stappen, neem je daarna de nachtnettrein naar Schiphol, of de metro, of de taxi. Vanuit het centrum van Amsterdam moet dat te betalen zijn..
Oud 11-07-2006, 18:11
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wij vliegen op de heenreis vanaf Eindhoven en landen op de terugreis op Schiphol. Dus ja, dan zullen we wel de trein moeten pakken he... maar goed, wij vertrekken dan volgens mij overdag.

In jouw situatie, tja, probeer gewoon iemand te regelen die jullie oppikt en ophaalt. En anders maar een taxi(busje) regelen en de kosten delen.
Oud 11-07-2006, 18:59
Balance
Balance is offline
Heenweg brengen m'n ouders me, terugweg familieleden.
Wij regelen onderling (familieleden, vrienden, kennissen, etc.) altijd al het vervoer. Er is altijd wel íemand die nog niet op vakantie is.

Maar is dat echt geen mogelijkheid, dan zou ik gewoon de laatste en eerste trein nemen. Boeiend dat je dan een paar uur moet wachten. Als je dat incalculeert zijn die ook wel te doen.
Oud 26-07-2006, 11:29
sjant
sjant is offline
Wij worden gebracht door de ouders van myn vriend en opgehaald door de vader van een vriend van myn vriend

relaxxx
Oud 26-07-2006, 13:08
Nyawa
Mijn ouders brengen me, met de trein of ik logeer bij mijn nichtje in Amstelveen en die brengt me vervolgens naar Schiphol. Is er echt niemand die jullie op kan pikken?
Oud 26-07-2006, 14:49
gurl19
gurl19 is offline
We hebben nu een iemand voor heen, en een iemand van terug. Parkeren zijn we te laat mee, was nu vol. Baal ik wel van, maar iedereen bleef maar zeuren.

Nu houd ik maar gewoon om met zeuren en mijn best doen, want blijkbaar maakt de anderen de kosten niet uit. Het wordt dus een taxi van 50 euro per persoon. Vind ik persoonlijk te duur, maja ik houd mn mond nu wel
Oud 26-07-2006, 17:59
Verwijderd
Mijn ouders vlogen maandagnacht om 5.15u en ik heb ze 's nachts naar Schiphol gebracht. Zelf word ik meestal ook gebracht en gehaald.
Oud 26-07-2006, 19:36
Tsu
Tsu is offline
Mijn broer moet mij brengen 'snachts. Ik doe altijd al zoveel voor hem, mag ie ook wel eens iets terug doen

En als dat niet kon, zorgde ik er wel voor dat iemand anders me kon brengen. Is toch wel het handigst.
Oud 26-07-2006, 21:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het is bekend geworden dat wij nu 's middags vliegen, dus vervoer naar het vliegveld is geen probleem. Waarschijnlijk huren we een busje of we moeten een aantal ouders lief aankijken.
Oud 26-07-2006, 21:58
Verwijderd
gewoon met de trein
Oud 01-08-2006, 14:01
Bonga
Bonga is offline
trein.. desnoods enkele uren in de hal liggen
Oud 01-08-2006, 14:49
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Met de trein
Oud 01-08-2006, 20:48
snoopy
snoopy is offline
is nog niet gebeurd, maar m'n moeder zou me wel brengen dan. (woon toch in Amsterdam)

als m'n moeder meegaat mag m'n broertje ons brengen
Oud 02-08-2006, 17:50
Maharani
Maharani is offline
Wij vragen altijd familieleden of de buurman.
Advertentie

Regels voor berichten