Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2002, 22:47
sneakie
sneakie is offline
Mijn vriendin slikt sinds 3 maanden de pil, en heeft van de huisarts al 2 keer dezelfde pil ontvangen(nieuw strookje) maar mijn vraag is werkt de pil al? ze heeft de pil Microgynon, maar ze is zelfs een keer 7 dagen te laat geweest met haar menstruatie sinds ze de pil slikt, en daarna 4 dagen te laat en daarna 2, maar is dit normaal dat ze nu later ongesteld word nadat ze de pil slikt?
Oud 03-07-2002, 23:23
muckymouse
muckymouse is offline
ja, ik ben ook altijd te laat, toen ik de pil nog niet slikte was ik altijd te vroeg
Oud 04-07-2002, 09:01
sparkling star
sparkling star is offline
bij mij is het nu ik de pil slik altijd stipt op tijd. altijd twee dagen na ik ben gestopt. Kan je niet gewoon vragen aan de dokter of het al veilig is? ik heb dat gedaan, en hij zei dat het al veilig was de eerste keer dat je de pil slikte. dus het zal bij je vriendin dan ook wel zo zijn, maar om echt zeker te zijn zou ik het toch eens vragen aan de dokter ofzo. en anders kan je nog altijd een condoom gebruiken, maar dat is natuurlijk niet 100% veilig!
Oud 04-07-2002, 09:10
dekbedje
dekbedje is offline
ok let op , ik heb de pil mycrogynon ook , de pil moet je beginnen met slikken op de eerste dag van je ongesteldheid als je hem nog nooit geslikt hebt , dan issie in principe al veilig , MAAR de huisartst zei wel tegen mij ( en dat hebbik ok vaker gehoord ) dat je beter een week kan wachten , dus de pil een week slikken en daarna issie veilig , omdat je lichaam eraan moet wennen dat het meer hormonen binnenkrijgt en je weet niet of jou lichaam wel goed reageerd op die pil die je hebt.na een week issie dus betrouwbaar.sommige mensen wachten een maand, dat heb ik ook gevraagd aan mijn huis arts maar die zei dat dat een beetje overdreven is, na een week issie btrouwbaar.dus dan werktie ook.

mischien is deze pil te zwaar ofzo dat dr ongesteldheid zo onregelmatig is , ze moet gewoon ff naar haar huisarts en haar prbleem uitleggen dan krijgt ze waarschijlijk een andere lichtere pil die niet minder goed werkt ofzo maar die gewoon beter bij haar past , want ik weet met deze pil presies de dag waarop ik ongesteld wordt en presies waneer het weer afgelopen zal zijn.

groetjes ,

debedje
Oud 04-07-2002, 09:12
dekbedje
dekbedje is offline
wat ook eem feit is is dat als zij zich heel erg gaat focussen op ongesteld worden , dat het dan JUIST uit blijft
Oud 04-07-2002, 13:01
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
die pil werkte bij mij niet goed, allemaal vreemde bijwerkingen
Oud 04-07-2002, 13:37
Tofke_H
Tofke_H is offline
het grote pil topic

en dat stond te lezen in het annoucement dat deze vraag hier niet thuis hoort. Als "het grote pil topic" geen hulp brengt open dan op dat forumonderdeel een nieuw topic.

Regels voor berichten