Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2001, 10:52
dystopia
dystopia is offline
Wat vinden jullie van deze 2 cabertiers?

Ik vind ze goed. Ze wisselen elkaar goed af en vullen elkaar goed aan. Ik vraag me echter af hoe ze individueel zijn. Is het niet zo dat Jansen bij Spijkers wel 'ns voorbij vliegt bij 'deze week' of heb ik nu de verkeerde voor me?
Oud 15-06-2001, 10:53
Convulsive
Convulsive is offline
Volgens mij zit Lebbis juist bij Spijkers.
:-)

Jansen is verbaal hee lsterk vind ik.
Oud 15-06-2001, 10:57
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Convulsive schreef:
Volgens mij zit Lebbis juist bij Spijkers.
:-)

Jansen is verbaal hee lsterk vind ik.
Ohhw dan haal ik ze weer door mekaar

Wat is verbaal
Verbaal geweld = Qua taalgebruik? Taalgeweld?
Oud 15-06-2001, 10:58
Isa
Isa is offline
zie ik alleen bij kopspijkers. wel leuk ook al word de kwaliteit steeds slechter.
Oud 15-06-2001, 11:04
Convulsive
Convulsive is offline
Verbaal is qua praten, Jansen heeft ook een radioprogramma, klinkt heel erg goed. Ik weet niet of je Pinkpop hebt gezien op tv, maar Jansen presenteerde daar ook. Hoe die gast kan lullen ... ongelofelijk. Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die moe van hem worden. :-)
Oud 15-06-2001, 11:33
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Convulsive schreef:
Verbaal is qua praten, Jansen heeft ook een radioprogramma, klinkt heel erg goed. Ik weet niet of je Pinkpop hebt gezien op tv, maar Jansen presenteerde daar ook. Hoe die gast kan lullen ... ongelofelijk. Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die moe van hem worden. :-)
Hehehe dat was inderdaad Jansen. Hij presenteerde het heel goed, hij komt goed uit z'n woorden daar valt me mond soms van over

Vond het wel grappig met Isabelle erbij

Marc Roellofs is ook te gek. Toffe peer met z'n Heideroosjes
Oud 15-06-2001, 11:39
Convulsive
Convulsive is offline
Iedereen is gek, behalve jij. :-)
Oud 15-06-2001, 18:46
Verwijderd
Samen zijn ze heel erg tof, lebbis zijn soloshow was ook mega-lachen en jansen zijn radio- en tv-programma's zijn errug leuk!!
Oud 15-06-2001, 20:18
hopeloos geval
hopeloos geval is offline
Die zijn wel vet!!!

Jansen heeft trouwens hier een paar huisnummers verderop gewoond vroeger
Tampert
Tampert is offline
Ik ben laatst nog naar een optreden van ze geweest. Je moet wél je hoofd er bij houden. phoe. Voor je het weet zit je 3 onderwerpenverder... Het is geen slaapcabaret wat ze doen.
hopeloos geval
hopeloos geval is offline
Citaat:
hopeloos geval schreef:
Die zijn wel vet!!!

Jansen heeft trouwens hier een paar huisnummers verderop gewoond vroeger
Kopspijkers is trouwens ook stoer...

Oud 16-06-2001, 11:23
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Convulsive schreef:
Iedereen is gek, behalve jij. :-)
Heheh.. Ik wil nix Hol em raus klaus..
Kvind het wel machtig goede texten..
Oud 16-06-2001, 20:57
Gera
Gera is offline
Ze maken geen cabaret. Bij cabaret zitten er ook nog liedjes door de voorstelling heen enzo...kzou het nog eerder stand-up comedy noemen.

Maar boeit dat?
Tering, de sketch A2000 en UPC uit de oudejaarsconference van 2000(?)...Lebbis flipt compleet.
Oud 17-06-2001, 16:30
Nuck
Nuck is offline
ik vind die Lebbis een schreeuwerd (bij Kopspijkers dan ) maar af en toe is ie wel grappig. Dat duo ken ik nie.
Oud 17-06-2001, 17:57
Tampert
Tampert is offline
en natuuuuurlijk dé hit 'eikel' (misschien bigint het de mensen die ze niet kennen nu te dagen...)
Oud 18-06-2001, 16:48
Heelduh
Heelduh is offline
Ze zijn geweldig samen!!

Ik vind Lebbis alleen soms te veel doorslaan (bij Kopspijkers bijvoorbeeld) maar Jansen is solo (op de radio) erg goed!
Oud 18-06-2001, 19:23
Sacha
Sacha is offline
Ik vind ze samen echt megatof en alleen vind ik Lebbis het leukste, omdat hij zich zo heerlijk boos kan maken over dingen waaraan we ons allemaal irriteren
Oud 18-06-2001, 19:36
Verwijderd
Ik vind ze 3x niks, ik heb die oudejaars uitzending gezien, en ik moet misschien 1x glimlachen. Die lui hebben gewoon niet dezelfde humor als ik...
Oud 22-06-2001, 16:56
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Convulsive schreef:
echt helemaal fantastisch jah die gast!!
Hij is echt zoooo grappig.

ga dit jaar naar ze in de schouwburg..
En Lebbis heeft ook een eigen show, vorig seizoen geweest en ga dit jaar weer..
Maar samen zijn ze leuker vind ik..

Oud 22-06-2001, 16:57
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
En dan die neger, een witte achtergrond, in kleur op jouw tv
njah..
Oud 07-11-2001, 20:31
battlestar
battlestar is offline
Kheb Lebbis vorig jaar gezien in de schouwburg..King Size heet(te?) zn show..was goed..maar samen vind ik ze toch echt beter

[Dit bericht is aangepast door *BattleStar* (07-11-2001).]
Oud 14-11-2001, 20:26
walter
walter is offline
Citaat:
Gera schreef:
Ze maken geen cabaret. Bij cabaret zitten er ook nog liedjes door de voorstelling heen enzo...kzou het nog eerder stand-up comedy noemen.

ehm...
ze hebben wel liedjes??

Oud 17-11-2001, 09:47
*Rupsje*
Citaat:
Gera schreef:

Maar boeit dat?
Tering, de sketch A2000 en UPC uit de oudejaarsconference van 2000(?)...Lebbis flipt compleet.

Ik ben pas nog naar een show vanze geweest en dr zaten echt wel liedjes in hoor!!!

Oud 17-11-2001, 09:49
*Rupsje*
Ben 2 maanden gelede geweest en we zaten op rij 1, wwas echt geweldig, die dolf janssen is zo lelijk, maar dat maakt hem juist zo grappig ook.
Oud 20-11-2001, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Gera schreef:

Maar boeit dat?

in de voorstellingen voor de ouderjaarsconferentie zitten wel liedjes ..
Advertentie
Oud 23-11-2001, 19:05
Gera
Gera is offline
Citaat:
telief.com schreef:
in de voorstellingen voor de ouderjaarsconferentie zitten wel liedjes ..
Wauw.
Welgeteld...1? 2?
:/

Advertentie

Regels voor berichten