Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2006, 14:51
HER0IN3DEALER
HER0IN3DEALER is offline
als je op vakantie gaat altijd naar hetzelfde lnd ga je dan altijd naar een ander hotel,camping,.. of wisselt het af?
Oud 18-07-2006, 20:54
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
het is altijd wel leuk om telkens een ander gedeelte en gezicht van een land te zien, het is net wat je van je vakantie verwacht.
Oud 18-07-2006, 20:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
In de periode dat ik nog met mijn ouders op vakantie gingen, gingen we bijna altijd naar hetzelfde land, namelijk Frankrijk. Ook twee jaar Zwitserland er tussen door maar voor de rest alleen Frankrijk. Soms gingen we 2 jaar achter elkaar naar dezelfde camping (omdat de eerste keer zeer goed bevallen was dan nog maar een keer...) maar meestal elk jaar een andere camping, maar wel vaak in dezelfde streken (Alpen, Ardeche, Provence, Tarn, en in Zwitserland het Wallis-gebied).
Oud 19-07-2006, 14:50
remy476
remy476 is offline
Ik probeer altijd iets nieuws...zelf heb ik nog nooit een hotel dubbel gehad.
Oud 19-07-2006, 21:34
Verwijderd
Ik wil ook altijd wat anders
Oud 19-07-2006, 22:12
Verwijderd
Ligt eraan wat voor vakantie. Gewoon relaxed in het voorjaar een weekje deden wem eestal in hetzelfde hotel in Spanje. Zomerse zoeken we eigenlijk altijd wel iets anders omdat je het toch wel zat bent na een vakantie in hetzelfde plaatsje.
Oud 20-07-2006, 14:15
Maharani
Maharani is offline
Altijd een ander land. Of na een paar jaar weer naar dezelfde plek. Maar dan ander hotel of een andere plaats.
Oud 20-07-2006, 20:22
200E
200E is offline
Ik ga elk jaar 2 weken naar dezelfde camping in Zuid-Frankrijk. De omgeving blijft mooi, het is er vrijwel altijd goed weer, en bovendien ken ik veel mensen in het dorp en ook veel andere vaste campingbezoekers waarvan er enkele inmiddels goede vrienden zijn geworden. Maar de camping bevalt prima, ik weet wat ik er heb en dat vind ik belangrijk. Waarom iets anders gaan zoeken met de kans dat dat veel minder bevalt?

Wel ga ik er elk jaar via een andere weg heen. Doe ik meestal heen en terug ook nog 2 weken over. Vorig jaar de route via Duitsland, Oostenrijk en Noord-Italië genomen, dit jaar pak ik heen het midden van Frankrijk en terug Zwitserland en de Elzas mee. Zo blijft het afwisselend, alleen 2 weken camping staan vast
Oud 30-07-2006, 21:07
Ivo
Ivo is offline
Elke keer wil ik wel wat anders zien. Gelukkig wilden mijn ouders dat ook altijd al. Van Europa heb ik dus al redelijk wat gezien. Daar buiten nog helemaal niets, aangezien ik alleen nog maar met de auto op vakantie ben geweest.
Oud 26-08-2006, 12:13
dafzzz
dafzzz is offline
wij gingen tot 4 jaar geleden elk jaar ergens anders heen, gewoon zonder te reserveren en kijken waar we terecht kwamen. 3 jaar geleden zijn we voor het eerst naar een camping gewoon in nederland gegaan die zo goed bevallen is dat we daar vorig jaar en dit jaar weer naar toe zijn gegaan. ook leuk omdat daar elk jaar dezelfde mensen terugkomen.
Oud 29-08-2006, 12:44
the exploding boy
the exploding boy is offline
wij gingen vroeger altijd 2x per jaar op vakantie en dan gingen we in de zomer altijd naar dezelfde plek en dat was heel leuk want veel mensen kwamen daar terug en we hadden veel vrienden daar.

En in de kerstvakantie gingen we meestal naar andere dingen al hebben we ook 3x amerika achter elkaar gedaan (familie daar, dus makkelijk) .

Met mijn vriend doe ik al 5 jaar andere vakanties, omdat we liever naar plaatsen gaan waar zo min mogelijk toeristen zijn, dus zijn naar finland, portugal, schotland, cyprus (paar jaar geleden warener nog geen hossende nederlanders en volgend jaar transmongolië-expres. )

Mijmaakt het net zoveel uit, ik vind het leuk om ergens terug te komen, ik hecht me snel aan plaatsen
Oud 02-09-2006, 21:07
Verwijderd
Het enige land waar we wel eens een weekje op een 'bekende' camping zijn gaan staan als die ons eerder goed was bevallen is Zweden, verder is het nooit voorgekomen dat we ergens twee keer kwamen.
Advertentie

Regels voor berichten