Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2006, 22:40
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Rond middernacht (vandaag 0:10) zendt Belgie 2 (Canvas?) Blackadder uit. gisteren was de eerste aflevering van de eerste serie, dus zal straks de tweede aflevering van de eerste serie wel komen. Ik ken alle aleveringen inmiddels al wel, maar het blijft leuk
Oud 02-08-2006, 23:05
Verwijderd
Ik ga kijken
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 08:34
Uice
Uice is offline
Het wordt pas echt leuk bij serie twee en gaat vanaf daar eigenlijk ook steeds bergopwaards.
Maar goed, ik heb alle DVD's dus kijken is overbodig.
Oud 03-08-2006, 09:48
Verwijderd

Serie 4 is wat mij betreft de beste!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 11:40
Uice
Uice is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 03-08-2006 @ 10:48 :

Serie 4 is wat mij betreft de beste!
Ja, vooral de laatste aflevering is echt schitterend.
Oud 03-08-2006, 15:36
Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Waarover gaat 't eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 15:56
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Juice schreef op 03-08-2006 @ 12:40 :
Ja, vooral de laatste aflevering is echt schitterend.
Beetje ontroerend ook.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 16:03
Antoni
Antoni is offline
Blackadder is geniaal! Er gaat niets boven Britse humor. Jammer dat ik nu pas lees dat het vannacht was. Volgende keer kijk ik wel!
Oud 04-08-2006, 11:16
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Vanavond is het opeens om 22:05, die tijd wisselt echt gigantisch. Maar wel weer een goeie aflevering, ik denk dat ik de eerste serie misschien wel de beste vind
Oud 04-08-2006, 11:59
Uice
Uice is offline
Citaat:
Fayelinde. schreef op 03-08-2006 @ 16:36 :
Waarover gaat 't eigenlijk?
Over vier generaties Blackadder. Blackadder is een sarcastische, cynische figuur die er meestal op uit is meer macht te verkrijgen en hiervoor list, bedrog en moord niet schuwt. Hij krijgt bij zijn sluwe plannen weinig goede hulp van zijn 'sidekick' Baldrick.
In de eerste serie is hij een prins in de middeleeuwen, in de tweede een edelman uit het hof van Elizatbeth I, in de derde een butler van de prins-regent in de tijd van de industriële revolutie en in de vierde een kapitein in de Eerste Wereldoorlog. In deze laatste serie is hij wat minder slecht en is zijn enige doel eigenlijk zo snel mogelijk uit het leger gaan.
De series zitten vol met historische verwijzingen en vanaf serie twee ook vol met geslaagde humor. Blackadder wordt per serie beter.
Oud 04-08-2006, 18:37
Vice
Vice is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 04-08-2006 @ 12:16 :
Vanavond is het opeens om 22:05, die tijd wisselt echt gigantisch. Maar wel weer een goeie aflevering, ik denk dat ik de eerste serie misschien wel de beste vind
Dat was met Monty Python's Flying Circus ook.
Oud 04-08-2006, 19:52
Verwijderd
Jep, had al wat afleveringen van internet gedownload. Die eerste vond ik nogal saai, maar toen ik vorig jaar ergens een paar afleveringen had gezien lag ik bijna steeds dubbel.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 20:47
mjk
mjk is offline
welke versie is dit? WO I versie vind ik de meeste geniale.
Oud 04-08-2006, 20:50
2079
2079 is offline
De allereerste serie is dit, zelf vind ik deze het minst. Die wat zich later in de middeleeuwen afspeelt vind ik het best.
Maar ja, dan nog is deze leuk om te zien.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 22:22
Uice
Uice is offline
Citaat:
The Count schreef op 04-08-2006 @ 21:50 :
De allereerste serie is dit, zelf vind ik deze het minst. Die wat zich later in de middeleeuwen afspeelt vind ik het best.
Maar ja, dan nog is deze leuk om te zien.
Er is maar één serie die zich in de Middeleeuwen afspeelt. Serie twee speelt in de Elizatbethiaanse tijd.
Oud 05-08-2006, 09:19
Antoni
Antoni is offline
Ik heb nu weer één aflevering gezien en het blijft genieten In mijn herinnering is seizoen de minst leuke, maar nog vond ik het weer geweldig om te zien 'k Hoop dan ook dat de komende seizoenen snel komen.
Reageren

Regels voor berichten