Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoe bedoel je? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
niet dat ik voor extreem rechts ben, totaal niet, maar je kan iig een poging doen het te begrijpen.
||
Citaat:
![]() Zoals ik al zei: als zijn keuze voor die partij zijn gedrag niet beinvloedt lijkt het me geen probleem ![]() Voorbeeld: stel hij is voor de NVD (die geweldige pedofielenpartij), maar hij houdt niet van kleine kinderen en heeft er zeker al geen seks mee. Of hij is voor de SGP en is anti homo. Zo lang hij maar geen homo's lichamelijk of geestelijk lastigvalt is er ook geen probleem.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
extreem rechts gaat toch veel rapper tegenstanders krijgen! dat is gewoon een feit |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ja maar ik heb ook al genoeg discussies gehad met mensen van ' de andere kant' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en inderdaad, ik vind iemands politieke stem veel zeggen over iemands intelligentie. kijk maar eens op de site van de NVU wat een idioten daar zitten |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo vind ik ook dat de keuze voor een politieke overtuiging veel zegt over hoe je in het leven staat. Moeten mensen voor elkaar zorgen? Ieder voor zich? Eigen volk eerst? Het zegt veel over je prioriteiten, je normen en waarden en de manier waarop je denkt. Als een van mijn vrienden zou melden dat hij morgen naar een demonstratie ging van Nieuw Rechts, Vlaams Belang, de CD of andere extreem rechtse partij zou ik toch wel even achter mijn oren krabben. Blijkbaar kende ik die persoon dan niet zo goed als ik dacht. (en moet ik hem even meenemen naar de oogarts.) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja oke, maar het is gewoon een feit, toch zeker hier merk ik dat extreem rechts rapper tegenstanders zal krijgen, ofwel merk ik dat verkeerd op maar daar gaat dit topic nu ook niet over e ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bah, ik zou zodanig teleurgesteld in hem zijn dat ik het contact zou verbreken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat de hedendagelijkse christenen alleen maar goed voor elkaar willen zijn (kijk maar naar programma van de CU) en de SP (vind ik af en toe wel communistisch) idem, maar partijen als de NVU en nieuwsrechts van Smit zetten eerder aan tot haat. dat is het verschil. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 21:11 |