Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het lijkt me eigenlijk het lastigst om met dat soort mensen samen te acteren (als die zegmaar allemaal grootheidswaanzin hebben dan kan ik me voorstellen dat het helemaal niet leuk samenwerken is).
|
Verwijderd
|
Inderdaad ja...samenwerken...
Nou ga ik dit cursusjaar dus weer op toneel (als je het nog niet wist) en ik wil niet zeggen dat ik een born star ben want dat ben ik niet maar als ik al 'het vak' in zou willen dan zou ik zeker zorgen dat je als kind al een opleiding hebt... ofnie? |
![]() |
||
Citaat:
toch speel ik toneel omdat ik het leuk vind. ik wil er ook heeel erg graag mee door gaan maar beroemd worden? dat nooit ik vind het leuker als ik de zaal waarvoor ik sta nog kan overzien liever een tevrede kleine zaal dan een groot publiek die zich blauw betalen om mij te zien
||
Citaat:
ik denk dat alle kinderen die op ongeveer hun 6/7 levens jaar op toneel zijn gegaan en nu er nog opzitten het niet doen om beroemd te worden maar omdat ze dan kunnen toneelspelen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Het valt mee op mijn school, 12 a 1300 leerlingen en inclusief mijzelf zijn er denk ik maar 5, 6 die serieus naar de Toneelschool/musicalacademie willen.
De rest gaat toch economie of geneeskunde studeren...... ![]() Die vervelende typetjes zien alles als een of andere dikke illusie, laat ze lekker dromen. Ook al is het een zware selectie, ik denk dat ik in ieder geval een redelijke kans maak. (en dat is geen eigendunk, maar een gezonde dosis zelfvertrouwen) We zullen zien hoe het loopt......ik kan uiteindelijk altijd nog zo'n uni-kutje worden ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik zelf vind toneel gaaf en wil et ook zeker blijven doen, maar ik blijf wel realistisch..ik zal het nie halen ![]() ![]() Bovendien moet je niet vergeten dat je nooit diegene ziet die het niet halen...je ziet alleen de mensen die beroemd zijn geworden,suc6vol zijn....de mensen die zakken, falen, geen baan kunnen krijgen blijven uit beeld. Daarom wordt dat g&g nog eens benadrukt, je ziet de nadelen of evt gevolgen niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou daar ben ik weeres met mijn gezonde doziz selvmening
het moment is gekomen, het cursus jaar is begonnen. En ik zit me toch bij een sootje mutsen. O.a. een meisje dat de hele tijd stil zit en nix van de opdrachten durft uit te voeren (hoe maak je daar een eindproduct mee) eentje die zichself echt grandioos vindt maar alleen stereotypen neerkan zetten(en nix subtiels) en ga zo maar door. Arme ik maar ik heb geen gelijk gekregen: we zijn maar met z'n zessen, van de 60000 inwoners van deze stad is slechts 1/10000 op komen dagen sielug heh |
![]() |
|
![]() |
Ja. Eh... Niet om het een of ander hoor maar ik ben een tijd verliefd geweest op een jongen die ook bij het wagenspel zat. Hij heeft later gehoord dattie bij GTST mocht en nu wil die geen contact meer met mij, klein dom amateur-actricetje. Ik ben VERSLAAFD aan toneelspelen, ik wil niet op TV, dat is mijn streven niet, maar wedden dat ik het doe als iemand me vraagt? Gebeurt niet hoor
![]() Ik blijf eigenlijk liever een amateurtje bij het wagenspel. Het lijkt me wel superruig om een keer echt op een podium te staan, maar dan zou het het leukste zijn als je een beetje eigen inbreng kon hebben in het stuk. Ik zou wel mee willen doen met een pantomime of zo iets kunstzinnigs ![]() het liefst zou ik het zelf bedenken hihi! ![]() KUNSTACADEMIE HERE I COME!!!!! ![]()
|
![]() |
toneelspelen moet je doen omdat je het wil doen. om iemand anders te zijn. acteren is een levenswijze! ik oefen elke dag verschillende karakters voor de spiegel. is goed voor je humeur weet je dat!
![]() [Dit bericht is aangepast door metzondernix (12-10-2001).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik wil later wel iets met acteren maar ik hoef niet in de spotlights te staan. toneelles of creative therapie lijkt me wel leuwk om te geven, maar ik vind het natuurlijk wel leuk soms om op het podium te staan. Wat ik ook niet snap is wanneer mensen naar de toneelschool gaan en nog nooit geacteerd hebben en het ook helemaal niet kunnen of er de moeite voor gedaan hebben..ik bedoel, je moet wel een beetje ervaren zijn wil je verder komen...
|
![]() |
|
ik speel nu bij mij op school toneel. We zijn met 6 personen, van de 1500 leerlingen... Dat valt best mee, maar nu hoor ik van veel mensen die ik ken, oooooooo, dat wil ik volgend jaar ook, kan ik misschien in goede tijden spelen.
![]()
|
![]() |
Je kunt toneelspelen of je kunt het niet...denk ik.
Soms heb je inderdaad van dei figuren waarvan je denkt..sjezus kan het nog erger... die dan bv over 1 zin een uur doen of van die personen die niet kunnen inproviseren das ook triest. Een leuke oefening vin'k altijd als we een interview moeten houden over iets dat je zelf verzint en de tegenspeler (degene die dus kennis heeft van wat jij verzonnen hebt, mag geen nee of niet zeggen) zo van: "u hebt verstand van de relatie tussen Siberische dwergmussen en mottenballen , hoe gaat dat nou precies in zijn werk" en dan moet degene die geinterviewd dus gelijk iets verzinnen daarover, omdat ie niet mag zeggen dat ie geen verstand ervan heeft... Krijg je altijd de meest lachwekkende scenes van!
|