Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2002, 18:44
pietje63
pietje63 is offline
ik heb de volgende dump
Citaat:
CREATE TABLE abband (
naam varchar(70) default NULL,
nick varchar(100) default NULL,
instrument varchar(100) default NULL,
uitspraak varchar(100) default NULL,
foto varchar(100) default NULL,
geboortedatum varchar(14) default NULL,
lied text,
tekst text,
id int(11) NOT NULL auto_increment,
voornaam varchar(25) default NULL,
PRIMARY KEY (id),
FULLTEXT KEY foto (foto)
) TYPE=InnoDB ROW_FORMAT=COMPRESSED;

INSERT INTO abband VALUES ('Teun Hoozemans','Henk','gitaar/ zang','Ik zeg altijd maar zoo, want dat is korter dan dierentuin','http://hcdbja2.endoria.net/afslagbrussel2/fotoboek/fotos/klein/teun.jpg','juli 84','Oasis - Wonderwall ','Ik ben blij dat we een site hebben, nu de liedjes en optredens nog.\r\nJongens, we moeten meer zuipen.\r\nmzzls Toni.',1,'Teun');
INSERT INTO abband VALUES ('Berny de Vries','Burny, Burns, Mr. Burny','Drums baby!','Relaxt!','http://hcdbja2.endoria.net/afslagbrussel2/fotoboek/fotos/klein/berny.jpg','09-02-1984','House of Pain - Jump Around ','Ik ben dus Burny, ik ben de drumerrr van de band en als ik ruzie met mijn trommels heb, dan ja, dan ga ik er op slaan zeg maar.\r\nNou, ons repetoire bestaat uit Grolsch, Dommelsch, Bavaria en Heineken en tussendoor een stukje muziek.\r\nAls je ons debuut optreden hebt gezien en je was tevreden, dan dank je wel en bezoek ons zelf ook een keertje!\r\nVoor een appel en een ei en een biertje komen we bij je spelen, dus\r\nsee y\\\'all soon! \r\n',2,'Berny');
INSERT INTO abband VALUES ('Rohan Winkelman','Rohan','zang, gitaar, mondharp en arrangementen','Lieverd , ik ben ietsje later vannacht..','http://hcdbja2.endoria.net/afslagbrussel2/fotoboek/fotos/klein/rohan.jpg','28-12-1983\\\\\\\\','\\\'Angels of the Silences\\\' van de Counting Crows en \\\'Wees niet bang\\\' van Acda en de Munnik ','Het is geweldig om in zo\\\'n band als deze te zitten, \r\nBeetje schrijven , uit het raam kijken.. \r\nEn liefde is het mooiste wat er is, want ik hou van haar..\r\nen ik ben bang dat ze precies weet wie ik bedoel! ',3,'Rohan');
INSERT INTO abband VALUES ('Huibert Klaarenbeek','Quibi of Quip','basgitaar en electrische gitaar','','huibert.jpg','27-2-1984','Layla (Eric Clapton) Creep (Radiohead) Round here (Counting Crows) Nothing Else Matters (Metallica Nummers van Queen','Kort verhaaltje: komt tijd, komt raad',4,'Huibert');
INSERT INTO abband VALUES ('Kaj Strijbos','Kaj','piano','','http://hcdbja2.endoria.net/afslagbrussel2/fotoboek/fotos/klein/kaj.jpg','','','',5,'Kaj');
INSERT INTO abband VALUES ('Lucas van Oudheusden','Droplul','piano','','lucas.jpg','14-01-85','\\\'Pyramid Song\\\' van Radiohead','',6,'Lucas');

maar phpmyamin zegt dat er een fout in zit rond ' om precies te zijn:
Citaat:
MySQL said:

You have an error in your SQL syntax near ';
INSERT INTO abband VALUES ('Rohan Winkelman','Rohan','zang, gitaar, mondharp ' at line 1

Back
kan iemand mij zeggenw at er niet klopt
Oud 29-06-2002, 19:06
Orion
Orion is offline
had ik een tijdje geleden ook... het hielp om de nieuwste versie van phpma te gebruiken

probeer ook 's zou ik zeggen
Oud 01-07-2002, 08:11
pietje63
pietje63 is offline
ok bedankt voor tip
Oud 01-07-2002, 09:10
pietje63
pietje63 is offline
thnx, is nu gelukt
binnen 5 seconde verwerkte hij 450 kb mysql data
Reageren

Regels voor berichten