Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2006, 18:00
Verwijderd
Vanavond dus, tien uur, rtl5. Ik herhaal het nog even.

http://www.tvgids.nl/zoeken/?trefwoo...e=&dagdeel=0.0

http://www.imdb.com/title/tt0070842/

Nouja, het verhaal kent iedereen zo'n beetje wel, denk ik. Kijken als je gratisch pr0n wil of als je het gevoel hebt dat 't een klassieker binnen de Nederlandse cinematografie is. Ik persoonlijk weet nog niet welke van de twee mijn excuus wordt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2006, 00:04
Verwijderd
Ik vind dat een kutfilm.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 00:24
Verwijderd
Ik wilde 'm kijken omdat er zo veel ophef over is geweest en ik me afvraag waarom, maar toen zette ik per ongeluk Howl's Moving Castle op en toen ben ik die maar gaan kijken.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 10:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 13-08-2006 @ 01:24 :
Ik wilde 'm kijken omdat er zo veel ophef over is geweest en ik me afvraag waarom, maar toen zette ik per ongeluk Howl's Moving Castle op en toen ben ik die maar gaan kijken.
Per ongeluk?

OT: mooie film. Amsterdam, melancholie en flink neuken.
Oud 13-08-2006, 10:45
DanielC
DanielC is offline
Wel eens gezien, er staat me nog maar weinig van bij. Behalve neuken. En achterop de fiets..ofzo?
Oud 13-08-2006, 15:47
Idioteque-je
Idioteque-je is offline
mooie film, mooie beelden, jammer van rtl 5 met z'n reclames ertussendoor en het abrupte einde van de film zonder ondertiteling...
Oud 13-08-2006, 16:53
Uice
Uice is offline
Citaat:
Idioteque-je schreef op 13-08-2006 @ 16:47 :
het abrupte einde
Was juist mooi.
Oud 13-08-2006, 17:29
Verwijderd
Paar maanden geleden nog gezien. Vond 'm bij vlagen wel grappig, maar soms ook gewoon platvloers en 'typisch' Nederlands.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 13-08-2006 @ 11:32 :
Per ongeluk?

OT: mooie film. Amsterdam, melancholie en flink neuken.
Ja, echt per ongeluk. Ik wilde nog een aflevering kijken van American Dad want daar was nog precies tijd voor, maar Howl's Moving Castle stond op het zelfde schijfje en vóór American Dad. Dus nadat ik 'm in de dvd-speler deed begon Howl's Moving Castle direct met spelen. En van het een kwam het ander dus eh ja..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 17:34
Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 13-08-2006 @ 18:29 :
Ja, echt per ongeluk. Ik wilde nog een aflevering kijken van American Dad want daar was nog precies tijd voor, maar Howl's Moving Castle stond op het zelfde schijfje en vóór American Dad. Dus nadat ik 'm in de dvd-speler deed begon Howl's Moving Castle direct met spelen. En van het een kwam het ander dus eh ja..
Nou ja, het hebben van een schijf met American Dad en Howl's Moving Castle getuigt in ieder geval van smaak.
Reageren

Regels voor berichten