| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Als je met iemand gaat samenwonen, kun je denk ik beter kijken of je niet een huis kunt kopen. De hypotheek betaal je dan als huur en als je er niet meer wilt wonen, kun je het gewoon weer verkopen. Grote nadelen: je moet iemand hebben die garant staat met genoeg geld en alle reparaties ed moet je zelf betalen. Of je moet kijken of je bij particulieren kunt huren, maar dat wordt volgens mij wel duurder dan 600 euro voor een 3kamer appartement. |
||
|
|
|
Verwijderd
|
www.directwonen.nl , maar je betaalt wel een maand huur aan ze... en da's voor huizen van plm 600 euro niet leuk
|
|
|
||
|
Citaat:
)Ik hoef geen appartement in Haarlem, hoor! Een kamer (eventueel in een studentenhuis ofzo) vind ik al prima!
|
|
||
|
Citaat:
voor een kamer zou ik gewoon op kamernet enz. kijken, daar heb je meestal de meeste kans, de particuliere organisaties verhuren de kamers meestal voor belachelijk veel geld en vragen ook nog eens een maand huur.
|
|
||
|
Citaat:
Bovendien heb ik in m'n eentje niet zoveel te besteden
|
|
||
|
Citaat:
|