Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2006, 20:41
Verwijderd
Mijn ontwerp voor Threadless met het thema Future Forward.
Hij staat er nog niet op, want ik heb 'm net ingezonden.
(Maar zodra hij er op staat zou ik het op prijs stellen als je stemt )

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2006, 06:02
mandi
mandi is offline
Via het forum vragen of iemand op je wil stemmen is not done.
Het is wel grappig, maar nauwelijks boeiend.
Oud 08-08-2006, 09:39
Verwijderd
Hoezo is dat not done? Ik zit niet te smeken om een positieve stem, of dat je uberhaupt stemt. Het zou wel fijn zijn natuurlijk. Lijkt me duidelijk dat ik hier voornamelijk vraag om reacties, zoals de meeste mensen hier. Bedankt voor je uitgebreide commentaar iig, zou je het willen toelichten?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 09:58
mandi
mandi is offline
Citaat:
cyc schreef op 08-08-2006 @ 10:39 :
Hoezo is dat not done? Ik zit niet te smeken om een positieve stem, of dat je uberhaupt stemt. Het zou wel fijn zijn natuurlijk. Lijkt me duidelijk dat ik hier voornamelijk vraag om reacties, zoals de meeste mensen hier. Bedankt voor je uitgebreide commentaar iig, zou je het willen toelichten?
/whine.
toelichting? mkay. de kleuren zijn niet spannend. het geheel is wel goed gedaan, maar gewoon saai. hoe moet een mens saai toelichten.
Oud 08-08-2006, 10:14
Verwijderd
Waarom je het saai vind bijv.? Compositie? Onderwerp? Stijl? Ben zelf wel blij met de kleuren, heb ze gekozen omdat ze elkaar wel goed complementeren, voornamelijk op oranje.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 10:18
mandi
mandi is offline
Citaat:
cyc schreef op 08-08-2006 @ 11:14 :
Waarom je het saai vind bijv.? Compositie? Onderwerp? Stijl? Ben zelf wel blij met de kleuren, heb ze gekozen omdat ze elkaar wel goed complementeren, voornamelijk op oranje.
zoals ik al zei, de kleuren zijn verre van spannend. Ook vind ik de compositie niet aantrekkelijk genoeg, het is een leuk plaatje maar dat is het ook wel, snap je?
waarom heb je voor die compositie gekozen? hoe doe je volgens jou eer aan het onderwerp?

overigens probeer ik niet over te komen als een bashend kutwijf hoor. dat komt soms per ongeluk.
Oud 08-08-2006, 10:27
Verwijderd
Het idee voor het ontwerp kwam woensdag of zo, de deadline was gisteren, heb er wel een beetje mee gestoeid om 't af te krijgen.
De 'clue' is dat rommelmarkten in de toekomst niet heel erg veel veranderen, maar her en der een wat eigentijdser produkt. De clue is an sich niet zo sterk, maar ik wilde toch een bepaald nostalgisch beeld wekken, en dat in contrast met die hand die er ligt, toch gewoon samen met de rest. Waar ik zelf ook wel mee zat was dat 't niet bepaald een ontwerp is dat afgestemd is op een t-shirt.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 10:34
Verwijderd
Ik vind em strak uitzien.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 12:44
Rooster
Rooster is offline
wel leuk,
maar ik zie het of the future er maar heel zwak in
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 21:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Goed ontwerp, past heel goed bij threadless.
Ik bekijk de inzendingen daar vaak, en als ik dit zo zie denk ik wel dat je een goede kans maakt. Ik zal je iedergeval een $5 geven.

@ rooster: Er ligt een robothand in de verkoop.

Dat robotische zou mss nog iets meer kunnen, zodat het beter opvalt. Ik moest ook wel even goed kijken. Minder echte hand en meer electronica.

Laatst gewijzigd op 08-08-2006 om 21:07.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 21:44
Verwijderd
Thnx! Heb er inmiddels wat prijskaartjes aan geplakt zodat 't zonder de titel niet uitziet als een geheel incoherente samenstelling van objecten. Wilde het met de hand er niet al te dik op leggen, maar misschien is 't nu idd iets te subtiel.

Hij staat trouwens inmiddels op de site.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 23:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aye, met prijskaartjes is het al een stuk duidelijker.
Kan je je inzending nog updaten, of moet je dan wachten tot de volgende?
Oud 09-08-2006, 00:11
Mucky
Mucky is offline
De prijskaartjes zijn een echte verbetering. Het zal wel aan mij liggen maar ik had de topictitel nog niet gelezen en ik keek en zag er een picknick in Maar kvind 'm echt tof gedaan!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 10:14
Verwijderd
Een inzending kan je gedurende het stemmen niet updaten helaas. Bedankt voor je stem nog
Dat het er uitzag als een picknick heb ik al meer gehoord, had bij nader inzien toch een bloemetjes patroon of iets anders moeten kiezen
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 17:07
Rooster
Rooster is offline
Die robothand had ik ook wel gezien Trimm Trabb
daarom zei ik ook "zwak" in plaats van "niet".

Prijskaartjes zijn inderdaad een verbetering,
maar het of the future deel vind ik nog steeds niet duidelijk genoeg
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 19:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Rooster schreef op 09-08-2006 @ 18:07 :
Die robothand had ik ook wel gezien Trimm Trabb
daarom zei ik ook "zwak" in plaats van "niet".
Pfff, Details.

Oud 09-08-2006, 19:30
Verwijderd
Is het geen idee om de prijzen op de prijskaartjes met een soort van radiowekker-font te doen, zodat het future-dinges meer uitkomt?

En eventueel een andere geldmaat, in de toekomst bestaat de $ namelijk niet meer (a)

Ik vind 'm wel heel gaaf overigens, afgezien van wat er al gezegd is, dat toekomstgebeuren lees je er niet écht van af en het ontwerp is niet écht iets voor op een shirt. Desalnittemin, erg gaaf.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 18:35
Verwijderd
Bedankt voor 't commentaar, ach ja, en anders was 't in ieder geval nog een goede oefening met illustrator

Vond deze iets te veel werk in zitten voor simple art topic, oefening met photoshop:

Heb zitten smudgen als een gek, en nu heb ik geen zin meer om 't af te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten