Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2006, 09:36
ilse
ilse is offline
Hoi,

Ik vroeg me af of iemand hier in de Bark zit, of er meer informatie over heeft voor me. Het is in Heerhugowaard, maar een adres kan ik er niet van vinden. Ik zou ook niet weten hoe ik er moet komen.

Mijn vriend gaat hierheen (waarschijnlijk morgen) en ik kan er op internet niet echt veel over vinden. Ik kan wel dingen aan mijn vriend vragen want die heeft vandaag en gesprek over hoe het daar zal gaan enzo, maar misschien ervaringen van iemand die daar zit - gezeten heeft - of iemand daar kent, over hoe het er in de praktijk aan toe gaat.

Ik hoop dat iemand me wat kan vertellen..
Oud 08-08-2006, 19:13
Verwijderd
hoi, je hebt geen reply gekregen, maar ben je nog iets te weten gekomen????
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 14:21
ilse
ilse is offline
Citaat:
byebye schreef op 08-08-2006 @ 20:13 :
hoi, je hebt geen reply gekregen, maar ben je nog iets te weten gekomen????
nope, nog niets.
en jeugdzorg is weer lekker aan t kloten want ze hebben eerst zo lang aan zijn hoofd gezeurd dat ie hier echt heen moet, dat het de beste optie is.. en nu zeggen ze dat het misschien toch niet zo een goed plan is. dat ie maandag of dinsdag wel terug gebeld zou worden. tis nu woensdag en nog niets gehoord.
Reageren

Regels voor berichten