![]() |
||
Citaat:
Elke oefening belast de spierbanen over de volle lengte. De zg binnenkant oefeningen zijn gewoon oefeningen met een grotere bewegingsuitslag, daardoor verkort de gehele spier meer. @Peace; ik denk dat een foto wel wat duidelijkheid zou scheppen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iig kan je natuurlijk gewoon wel meer de nadruk leggen om een bepaald deel van de spier door de het aangrijpingspunt te veranderen. Ik zou mee eens moeten verdiepen in de meerkoppigheid van de borst of buikspier. Vreem si iig dat bij veel mannen de buitenkant beter ontwikkeld is. Maar dat kan natuurlijk ook de natuurlijke groei zijn van de bortstspier :unsure: . Ik zal het eens navragen bij mijn fitnesstrainer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij het bankdrukken worden zeker de triceps gebruikt en mss zelfs een beetje de buikspieren omdat je die soms automatisch ook aanspant. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat zou namelijk betekenen dat een spierbaan zich aan de ene kant sterker aanspant dan aan de andere kant. Dit is onmogelijk want een spier is in zekere zin vergelijkbaar met elastiek. De spanning is gelijk verdeeld over de hele lengte. De reden dat je smaldrukken wel beter voelt aan de binnenkant dan andere oefeningen komt omdat er meer druk op de aanhechtingen staat.
Laatst gewijzigd op 22-08-2006 om 17:48. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Liefde & Relatie |
borsten Flickan | 55 | 05-02-2010 22:49 | |
Seksualiteit |
borsten Flickan | 14 | 23-01-2010 12:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please! Sjanna | 6 | 23-07-2005 19:53 |