Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2006, 11:19
Reynaert
Reynaert is offline
Zodra ik mijn Samsung D600 aan mijn pc aansluit begint hij na een tijdje vanzelf naar een of ander raar nummer te bellen. Op mijn pc komt er dan te staan 'er is nu verbinding met ENTER'. Verder wordt er dan heel langzaam een rare webpage geopend. Ik heb geen idee hoe dit kan maar volgens mij kost het me geld als het gebeurt, dus weet iemand hoe ik dit kan stopzetten? Ik dacht eerst dat ik iets met de browser naar binnen had gehaald (heb wel eens gmail bezocht met mijn mobiel), maar de cache leegmaken hielp niet. Dus als je weet wat dit is en hoe ik het uit kan zetten, laat het me asjeblieft weten.

Laatst gewijzigd op 26-08-2006 om 12:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2006, 12:32
Verwijderd
Kies je niet ergens per ongeluk voor de optie om te gaan internetten via je mobiel?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 12:37
Reynaert
Reynaert is offline
Nee ik kom er niet aan, de telefoon gaat helemaal vanzelf op een willekeurig moment (in)bellen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 16:52
ILUsion
ILUsion is offline
En ben je zeker dat je geen zogenaamde dialer (soort spyware) op je pc hebt staan? Scan je pc eens goed met Hitman Pro en virusscanners, want dit lijkt echt op een goede oude dialer (programma dat je laat inbellen op duur nummer zodat de makers geld overgemaakt krijgen, en met kabel/adsl werkt dat niet meer, maar je gsm zal zich hierin profileren als inbelmodem en de dialer zal daar misschien handig gebruik van maken).
Reageren

Regels voor berichten