Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met die geheimen bedoel ik dan eigenlijk dat er geen dingen stiekem mogen gebeuren. Je mag natuurlijk wel dingen voor jezelf houden, zolang het niet echt met haar/hem te maken heeft. Vind ik dan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ TS: Eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd wat je bedoeld met vieze berichtjes. De in-box van mijn broers staan vol met de raarste doorstuur onzin enzo, maar dat maakt geen donder uit. Ze zullen vast niet de enigen zijn. Maar als er nu allemaal mailtjes van meiden instonden waarmee hij iets uitgespookt heeft (of dat je dat kon opmaken uit de mailtjes) is heel wat anders. Mocht dat het laatste zijn, dan denk ik dat je hem beter kwijt dan rijk kan zijn. |
![]() |
||
Citaat:
En ik zei dat je wel geheimen mag hebben, zolang ze maar niet 'direct' met je vriend/vriendin te maken hebben.
||
![]() |
Citaat:
ervanuitgaande dat je met "angela" een willekeurige naam bedoelt die je vriendin zou moeten aanduiden: als jij achter haar rug om zegt dat ze een pokkehoer is dan is het volgens mij wel degelijk iets tussen jou en je vriendin. waarom zou je je vriendin in vredes naam uitmaken voor pokkehoer?
||
Citaat:
allicht zit er dan iets verkeerd in de relatie, maar wellicht vind ik t wel best zo, laat het lekker sudderen, en denk boeiend! en ga gewoon door met haar, ondanks dat ik soms wel mijn gal wil/moet spuien naar die joris. ik zeg maar wat hoor...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lezen. - Vragen als je iets niet vertrouwt, wat er is. Eerst vragen en dan verwijten maken/spitten/zoeken. Alhoewel spitten stijlloos is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kijk, dat hij met z'n vrienden voorbijgaand vrouwelijk schoon bespreekt, weet ik ook wel, en dat hoef ik inderdaad niet te horen (of te lezen). Maar op zich is dat niet iets wat geheim moet blijven, ik kijk natuurlijk ook naar mooie jongens. Maar dat soort dingen zijn normaal. Als hij dingen zou zeggen tegen zijn vrienden die bijvoorbeeld kwetsend zijn over mij of op de een of andere manier schadelijk voor ons als stel, dan zit er tussen ons blijkbaar iets niet goed. En dat lijkt me niet echt leuk. Overigens check ik nooit z'n inbox en hij die van mij ook niet, maar we weten elkaars wachtwoord wel en door gmails irritante automatische inlogacties (heel leuk als je de computer in je eentje gebruikt, beetje irritant als een vriendin of je vriendje het ook doet) zie ik regelmatig z'n mailbox. Niet de inhoud van z'n berichten, dus, maar wel van wie het komt. En hij bij mij natuurlijk ook. En ik zou het eerlijk gezegd verdacht vinden als hij zichzelf opeens altijd uit zou gaan loggen... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Persoonlijke problemen binnen relatie(s) Trance Maniak | 36 | 20-05-2009 08:00 | |
Seksualiteit |
Geen zin in seks door onzekerheid? Blondt | 23 | 15-06-2005 17:20 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Liefde & Relatie |
Heb jij weleens je liefde/verliefdheid bekend? (aan iemand met een vriend(in)) stout! | 43 | 11-06-2004 15:35 | |
Liefde & Relatie |
moeilijke relatie Musk | 19 | 16-10-2003 16:01 | |
Liefde & Relatie |
Onzeker in (begin van) relatie? Esmée | 10 | 07-12-2002 20:04 |