Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2006, 16:27
Verwijderd
Weet iemand hoe je dat HID profiel op je telefoon zet/installeerd?
ik heb er 1 aangemaakt op me pc, opgeslagen, maar hoe moet je die op je foon zetten dan, want gewoon overzenden lukt niet en je kan ook geen profiel selecteren bij afstandsbediening op de foon.

Anyone?
Greet*z LuLLoW
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2006, 18:25
M@rco
M@rco is offline
Vragen over GSM's horen op Gadgets en Elektronica
Oud 15-08-2006, 18:44
ILUsion
ILUsion is offline
Verzenden gaat volgens mij het beste met Bluetooth of infrarood omdat je telefoon dan automatisch dat bestand als HID-profiel ziet. Misschien ook wel mogelijk door via FMA of MyPhoneExplorer (voor de K750i, W800i en alle nieuwere-generatie-telefoons van SE is deze beter uitgerust dan FMA, die is eerder voor T610 en dergelijke). Maar BT/IR blijft het simpelste, op andere manieren krijg je vaker problemen.

En op mijn K750i kan je wel een profiel selecteren hoor, misschien moet je eens een kijkje in de handleiding nemen hoe het met jouw telefoon moet, vermits die toch nog een beetje nieuwer is, misschien is die firmware daar ook net ietsje anders dan die van de K750i-reeks.Wat misschien ook wel zou kunnen werken is de gsm met de datakabel (DCU-60, als ik me niet vergis) op je pc aansluiten en de drivers om hem als massa-opslagapparaat te gebruiken installeren en dan je HID-profielbestand in de map "Other" gooien (andere map zoals "Pictures" of "Music" lijkt me niet aangeraden), misschien kan je hem zo installeren?? Ofwel op een andere telefoon met BT/IR zetten en zo doorsturen?
Oud 16-08-2006, 11:43
Verwijderd
Ik heb het ook al via BT verstuurd, maar wil gewoon niet werken, en in de map other kan ik er niks mee, alleen over sturen naar een ander apparaat.
de handleiding die je er bij krijgt staat niks in over die BT AB, jah dat je er apparaten mee kan besturen met die standaard profielen.
en in de software wordt ook niet echt duidelijk uitgelegd hoe het moet.
maar effe afwachten dus, dat is altijd het nadeel van nieuwe speeltjes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten