Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2006, 00:34
Zottuh
Zottuh is offline
Stel, je vriend is een bekend persoon.
Jullie gaan al een tijdje met elkaar , maar in het openbaar moeten jullie oppassen vanwege het gepraat.
Er komt een dag dat het toch bekent (gemaakt) wordt, hoe ga je hier dan mee om ? Want zodra het bekent wordt, zal er een hoop gepraat komen, en in 1 x weet ook iedereen wie jij bent,...

Wat zou je doen ... ?
Oud 16-08-2006, 01:12
Afwezig
Afwezig is offline
Slapend rijk worden van al de loze roddels en ellende
Oud 16-08-2006, 07:28
Verwijderd
Als ik echt verliefd zou zijn zou ik het al moeilijk vinden het aan niemand te kunnen vertellen
Ach, waarom zou je geen relatie met diegene beginnen? Enkel en alleen omdat hij/zij bekend is? Je bent toch verliefd op elkaar?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 07:59
nivava
nivava is offline
als je verliefd bent, kan de buitenwereld je niets schelen...laat ze maar lullen...
Oud 16-08-2006, 10:02
Iduna
Iduna is offline
Wie is jouw vriend?

Maar voor mezelf, lijkt me niks. Ongewild krijg ik dan ook zoveel aandacht van media e.d. Niet meer anomiem zijn, gepraat/geroddel achter je rug om. Nee, niks voor mij.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 10:17
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Afwezig schreef op 16-08-2006 @ 02:12 :
Slapend rijk worden van al de loze roddels en ellende
Oud 16-08-2006, 11:39
Zottuh
Zottuh is offline
IK denk dat zelfs als je echt verliefd bent ,je wel heel sterk in je schoenen moet staan.
Het wereldje waarin het zich allemaal afspeelt is een raar iets, iedereen kent elkaar en het is 1 groot gelul. Er is een heleboel kritiek op zulke relaties, mensen gaan je opeens anders beoordelen...
Gemaakt om te mislukken .. ?
Oud 16-08-2006, 11:41
sernaatje
sernaatje is offline
Nooit geschoten is altijd mis.
Als je later de stress niet aan blijkt te kunnen, dan kan je het altijd uitmaken. Ik denk dat het geroddel niet zo heel erg zal zijn als 1 van de 2 niet bekend is. Kijk, als je Posh en Beckham bent is het een ander verhaal
Oud 16-08-2006, 11:55
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sernaatje schreef op 16-08-2006 @ 11:41 :
Nooit geschoten is altijd mis.
+

Waarschijnlijk zul je (als je het afkapt) je altijd af blijven vragen ' wat als...?'
Oud 16-08-2006, 12:43
Orpheus
Orpheus is offline
Lekker verder blijven dromen.
Oud 16-08-2006, 13:38
Estar
Estar is offline
Ik zou vanaf het begin eisen dat hij het bekend maakt, dan heb je maar even praat en dan is het nieuwe eraf.Als je stiekum blijft doen dan gaat de pers toch wel extra opletten, als ze alles mogen weten is het niet meer leuk(geen concurentie strijd want iedereen heeft dezelfde verhaal)
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 14:57
__
__ is offline
zo'n big deal zal het wel niet zijn want wie in nederland is er nou zo bekend dat het écht een probleem wordt, qua pers e.d.? of je moet prince william ofzo aan de haak geslagen hebben natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 15:02
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
__ schreef op 16-08-2006 @ 15:57 :
zo'n big deal zal het wel niet zijn want wie in nederland is er nou zo bekend dat het écht een probleem wordt, qua pers e.d.? of je moet prince william ofzo aan de haak geslagen hebben natuurlijk.

qft.

ik zou niet anders doen dan bij een onbekend iemand. ik zou me niet opdringen aan die aandacht, ik zou me niet terugtrekken. als je bekend bent kun je heus nog wel rustig uit eten hoor, zeker hier in nederland.

en ik zou al helemaal niet opdringen aan mijn vriend dat hij geheim moet houden of jusit bekend moet maken dat ik bij hem hoor, kom oooop. als je continue bij iemand bent denkt de pers dat het of je zusje of je vriendin is, nou, zoek een familiefoto op en het blijkt geen zusje dus is het een vriendin. big ffing deal man.
Oud 16-08-2006, 17:45
Verwijderd
Pech toch? Wat de buitenwereld vindt? Ja, alleen dan is het waarschijnlijk wat meer gepubliceerd, en als het uitgaat weet de hele wereld dat ook weer meteen. Maarja, als je verliefd bent...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 19:19
Verwijderd
En wat zou er zo erg aan zijn dat een bekend persoon iets met een 'gewoon' meisje heeft?

Negeren die hap, het is allemaal maar onzin.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 23:19
Verwijderd
Wat kan jou het nou schelen dat de Privé of Story weer van die rommel schrijft? Alsof er mensen naar je toe komen met 'ooh, is het echt waar dat je [vul zelf maar in]?'.

Snap echt niet waarom je je druk zou maken om 'het gepraat'.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 13:52
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik weet niet wie je vriend is, maar ik denk dat je 'de tol van het beroemd zijn' wat overschat.
-> Ook die bekende mensen zijn in het dagelijkse leven heel gewone mensen. Hun omgang met de pers is in niets te vergelijken met de Britse en Amerikaanse sensatiepers en paparazzi-wereld.
-> Als je als onbekende vriendin van een bekend iemand uit de schijnwerpers wil blijven, dan kan dat. Gemakkelijk zelfs. Er is niemand die je verplicht om je in de armen van je vriendje op de vedettenfeestjes de fotografen te gaan verleiden.
-> Gepraat hangt meer af van jullie eigen instelling dan van het feit dat hij aan Idols heeft meegedaan of zoiets.
Oud 17-08-2006, 14:23
Verwijderd
De aandacht van media is inderdaad niet noemenswaardig. Zelfs als het echt een 'echte' beroemdheid is zal er misschien in het begin iets over verteld worden in een roddelblad, en als het uitgaat, en als je trouwt of zwanger raakt, en verder niet.

Hoe het verder gaat tússen beroemdheden, dat weet ik niet, en het zal in Nederland inderdaad wel zo zijn dat iedereen elkaar kent, maar ik zie niet echt in hoe dat lastig zou zijn. Beschouw ze gewoon als collega's van je vriend.

En verder wat sernaatje al zei: nooit geschoten is altijd mis.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 16:00
Verwijderd
Ach, praten doen mensen toch wel. Altijd en overal. Doe je niks aan.
Jij bent gelukkig, hij is gelukkig, jullie zijn gelukkig. Dat is toch het belangrijkste?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 17:26
KiMZz
KiMZz is offline
Ik zou t juist wel leuk vinden, wat publiciteit. En van die roddelbladen als Privé en Story moet je je sowieso niks aan trekken want dat is toch alleen maar onzin. Je weet zelf het beste wat waar is en wat niet. Maar naar leuke feestjes en premières gaan is natuurlijk wel cool!
Oud 17-08-2006, 18:03
Germaine
Germaine is offline
Ik weet hoe het is..vond het juist leuk.
En je moet er vooral lekker luchtig mee omgaan, je verder niet teveel druk maken.

Het belangerijkste is dat je van elkaar geniet.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 18:36
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Germaine schreef op 17-08-2006 @ 19:03 :
Ik weet hoe het is..vond het juist leuk.
En je moet er vooral lekker luchtig mee omgaan, je verder niet teveel druk maken.

Het belangerijkste is dat je van elkaar geniet.
En wie was dat dan? =)
Oud 17-08-2006, 21:04
Verwijderd
me kans grijpen haha!!je kan er wel van profiteren, ik zal gewoon mezelf blijven....en het maar voor lief nemen, ik bedoel je houd immers van die persoon en wat er bij hoort neem je maar voor lief (ik bedoel maar je schoonouders kies je ook niet uit...)
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 03:12
TopDrop
TopDrop is offline
Notting Hill scenario..
Oud 18-08-2006, 08:04
WolterB
WolterB is offline
Waarom niet?

Misschien komt er ooit wel wat in de roddelbladen, maar dat boeit niet zo heel veel lijkt me. En wanneer je t nu afkapt, zal je nooit weten wat er gebeurd was als je wel een relatie was aangegaan.
Advertentie
Oud 18-08-2006, 19:19
Verwijderd
Er loopt in Nederland werkelijk niet één leuk bekend persoon rond, dus ik snap niet waarom je het in de eerste plaats zou willen...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 12:16
Roos
Roos is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-08-2006 @ 20:19 :
Er loopt in Nederland werkelijk niet één leuk bekend persoon rond, dus ik snap niet waarom je het in de eerste plaats zou willen...
Ken jij ze allemaal persoonlijk dan?
Reageren

Regels voor berichten