Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2002, 11:30
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Ik heb overal al de UFO gezien, behalvre bij Heath Peninsula, ik weet wel waar dit is, maar ik loop hier een half uur rond en ik zie geen teken van een ufo , hoe kan dit?!
Oud 01-07-2002, 11:37
Verwijderd
D'r waren dacht ik een aantal voorwaarden waaraan je moest voldoen om de ufo te zien. Hoe dat precies zit weet ik ook niet maar je kan een faq raadplegen of een walktrough, hier staan veel goede faqs en walktroughs,

Lau
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 11:48
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Ja, tuurlijk, verwijs me maar weer naar een site waar ik kan kiezen tussen 30 faqs...
Oud 01-07-2002, 13:32
Dutchbot
Dutchbot is offline
misschien heb je hier meer aan; een kaartje met daarom de preciese locaties van de sightings

ff8 map
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 15:04
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
nou kijk, ik had al zo'n kaartje, maar als ik bij het alienhoofdje kom (in het spel ) kom ik nog geen ufo tegen... kzal nog maar een keer proberen (ik heb btw Encounter none al aanstaan)
Oud 01-07-2002, 15:20
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Allemaal, erg bedankt, het was mijn fout; ik dacht dat het op dat langwarpige stuk grond was, maar het is op het kleine eilandt ernaast, nouja thnx anywayz (en op die map staat het verkeerd)
Oud 01-07-2002, 16:04
Verwijderd
Citaat:
.Mpje Dual schreef:
Ja, tuurlijk, verwijs me maar weer naar een site waar ik kan kiezen tussen 30 faqs...
Pak er dan gewoon eentje , als je degene pakt met de grootste bestandsgrootte is tie meestal het gedetailleerdst en het compleetst.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten