Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik doe niets tegen muggen, muggen zijn namelijk dieren en met uitschakeling van iedere irritatie en ergernis van mijn kant denk ik dat we het tot een fijne symbiose kunnen maken.
De laatste tijd word ik heel zelden gestoken 's nachts (misschien stink ik te erg ofzo? ![]() |
![]() |
|
ik heb er eigenlijk nauwelijks last van.. maar ja, ik slaap met rolluik dicht en deur op een kiertje... mocht ik er toch 1 horen... dan doe ik mijn lamp aan en pak een vliegenmapper/tijdschrift en ga ik op jacht!
KILL KILL KILL
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik dood muggen nooit. Iig nooit met opzet.
Je hebt speciale wierrook die muggen verjaagd. Wat je ook kan doen is citroen in je kamer hebben of op je smeren (citroenafwasmiddel werkt ook). Ook zijn geloof ik een tomatenplant in je kamer of lavendel iets waardoor muggen weggaan. De muggen steken mij wel eens, maar echt last heb ik er nooit van. Ik lig soms alleen wakker van het geluid, maar ik maak ze daar er nog niet om dood. Ik val na een tijd toch wel in slaap. Misschien proberen niet te concentreren op het zoemgeluid, maar op de kleurrijke beelden die je ziet wanneer je je ogen sluit.
|
citroenspray op, ramen open, maar licht uit of andersom, klamboe, citroen op je vensterbanken pleuren, zo'n lampje in het stopcontact en elke avond voordat je naar bent gaat, even alles tjekken.
en dan word ik wakker met nog minster 3 muggenbulten ![]() dood aan de muggen
||
Citaat:
![]() en trouwens, oevr vliegen gesproken ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En succes met de jacht naar de vliegen, je zult het nodig hebben |
![]() |
|
![]() |
vragen of ze stil zijn,...je moet gewoon stil liggen met het licht aan. Dan komen ze eeeennnnnn....BAM!!! met je handen uit de lucht pakken. offe met je deo en een aansteker ze uit de lucht branden. Geen medelij, elke dag gaat er 20% van de totale muggenbevolking dood maar ze komen net zo hard weer terug. En als dieren in je kamer komen gaat de territorium regel in.
||
Citaat:
je moet een knopje aanzetten en dan tegen de mug houden (in de lucht)en dan is ze dood. En als je dat op je arm doet heb je verbrande haartjes ![]()
|
Dezer dagen heb ik niet geweldig veel last van muggen, wel steekt mijn panische angst voor wespen weer de kop op.
Meestal kroop ik gewoon met mijn raam dicht onder een licht deken (ja, ookal is het onverdraagzaam warm). Het hielp niet veel, maar die middeltjes zijn gewoon erg slecht voor de huid en met zo'n kutlampje kan ik niet slapen. Ik lig gewoon nachten wakker door een zoem, zoem mug en sla er meestal een halve meter naast. Mijn gouden waterdichte tip; slaap overdag!
|
![]() |
Ik gebruik nti-muggenspray van het Kruidvat. Die werkt bij mij prima. Als ik gestoken word, smeer ik er Prikkkweg op, omdat dat het enige is waar ik tegen kan (allergische reactie).
|
![]() |
je hebt van die plantjes waar muggen een enorme hekel aan hebben.. de naam ben ik vergeten maar het zijn van die citronella plantjes. Als je die bij je bed neerzet heb je echt geen last meer van muggen én het ziet er leuk uit. Volgens mij zijn ze in elk tuincentrum te koop. Ook kan je een doorgesneden citroen bij je bed leggen, muggen vinden dat erg stinken.
Verder werkt een basilicumplantje tegen de vliegen, misschien werkt het ook wel tegen muggen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Love hurts! Fleurrr2010 | 5 | 09-04-2010 12:48 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 40 Daboman | 500 | 04-10-2007 22:36 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter/Alan Rickman #2 Severus | 500 | 26-08-2004 10:32 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 |