![]() |
|
Drachtster band, opgericht in 2003, bestaande uit drie vocalisten, drie gitaristen en een drummer. Ze maken rap/metalcore, en best vet ook imho. Ze hebben twee albums gemaakt, '3rd Dimension' uit 2004 en 'That's Why' uit 2005, waarvan alleen 'That's Why' uitgebracht. Ze hebben de voormalige Kleine Prijs van Sneek gewonnen, en tevens de Slag om Waldrock 2006, ze hebben dit jaar dus Waldrock mogen openen en daar een behoorlijk strakke gig gegeven.
Bio (deel) Het is juni 2005 en Shaboon heeft het zo ver weten te schoppen dat ze in de finale van de Friese popnet band finale (voormalige kleine prijs van Sneek ) staan. De band wint deze finale, ze werden door de jury geroemd om hun overdonderende optreden dat werkelijk van het podium spatte als een muzikale bom. De band wint hiermee 5000 euro aan studio tijd en een optreden op het gerenommeerde Freeze festival. Het is inmiddels eind 2005 en de band loopt nog steeds goed. De eerste EP genaamd That?s why is 11 november gereleased tijdens een benefiet in pop podium iduna. De band heeft inmiddels al een aardige fanbase opgebouwd en timmert nog steeds hard aan de weg. Dus als je de kans hebt kom naar e kijken en laat je verassen door een geweldige mix van metal/metalcore en vlijmscherpe raps en een podium act dat je overdonderd probeer als publiek maar eens stil te staan be there. Pics ![]() ![]() ![]() ![]() Tracklist 'That's Why' 1) Buddha wants the Herb 2) Move 3) Bullshit 4) That's Why listen 5) Total War listen 6) Samurai listen 7) Crash Site 8) Ride 9) F.Y.B. Noise 'That's Why' + 'Samurai' 'F.Y.B.' + 'Ride' + 'Total War' Links Shaboon |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
a man that can drink a whole slab of beer and not be affected at all. he likes to listen to slayer and once sang in a hardcore band called fire at will. single handidly bought back the pay out killrag. not long after that throw your bombs stole it, what a bunch of killrags. Okay. Slayer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik durf het ook niet te luisteren eigenlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() behoorlijk http://myspace.com/downset "Anger! Hostility towards the opposition! 187 L.A. trademark, don't come to the killing fields if you ain't got no fucking heart, cuz WILLIE, IRA and DARYL will get you - got you - fucked up and dead will be the way you walk. Damn right, I hate L.A. swine with a passion GEE cuzz my pops was killed by the fucking L.A.P.D. Yes they killed my daddy! Yup they killed my daddy! And if I don't blast 'em back , you know they gonna fucking kill me, do me like they did NATASHA, back turned from a gat hollow tip to the dome they got ya. April 29, L.A. swine not guilty, fools down for the payback on Florence and Norman- dy. Anger! Coming straight from the L.A. concrete, true blue motherfucker about for generations deep. But who's the real motherfucker though, and what does that fake know about mot- herfucking South Central? Fool! What you know about a set or a sign , you fake motherfucker? Never ever seen a nine. But if I catch you slippin' punk, I'm gonna fade ya cuzz set ain't down with that getto perpetraitor. Anger! April 29, Florence to Normandy! Jack for my human rights and ya catch a PUU PUU!" superruig |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
speak english or die - 1985 ! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
SOD zou ik nou niet bepaald crossover noemen, dan kunnen we wel bezig blijven. ow nog note over downset: de 1e vond ik gaaf, de 2e half gaaf, maar wat daarna kwam...tjah.. het was iets, maar duidelijk een scheepje dat water maakte, 'gemiste kans' gevoel.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
SOD is wel degelijk hardcore-thrash metal crossover |
![]() |
||
Verwijderd